1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Black Ops [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door PowerLines, 25 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Se7eN

    Se7eN Lionel Andrés Messi

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of er een Double XP weekend komt aangezien er een mappack aankomt.
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat is volgens mij nog niet bevestigd of ontkend.

    Zou wel eens tijd worden.
     
  3. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Iemand zo ff online rond 2en?
     
  4. Munnie

    Munnie Guest

    Wie vnv online?

    En heb nog steeds probleem met me playercard, als ik iets verander bij mn emblem/title dan veranderd hij gelijk weer terug in het ding die ik al had ingesteld.
    Meer mensen hier last van?
     
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Net de ene Chopper Gunner na de andere. Ging echt lekker. 1 potje gehad waar ik 12-6 stond maar dat was het :)
     
  6. Barloef

    Barloef Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep, hier ook.
    Het lukt enkel om een andere achtergrond te plaatsen als ik het heel snel opsla. Let er maar eens op, als je een andere achtergrond selecteert, blijft het een kwart seconde ongeveer staan, en dan switcht het terug naar je vorige. Als je sneller bent dan dat, lukt het wel om een nieuwe achtergrond in te stellen.
     
  7. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    lukt bij ook al een paar dgn niet , laatste dgn ook zeer slechte verbindingen ook , geen volle lobbies , host migration e.d.
     
  8. Munnie

    Munnie Guest

    Oke mooi ben niet de enige.
    Heel soms heb ik er geen last van maar is toch irritant.
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Als je iemand in de party hebt zitten met een STRICT / MODERATE NAT TYPE dan is de kans dat er een nieuwe host komt ook vrij klein. Meestal gaan mensen ook weg omdat de game een poging doet om een andere host aan te stellen.

    Best irritant en maak dat steeds vaker mee.
     
  10. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb echt een hekel aan die wannabee sniper gasten die constant voor killcams gaan, nog meer een hekel aan mensen die eerst gaan zweten met hun Ak75u met rapid fire en grip en bij de laatste kill switchen naar hun sniper(FFA). Gaan ze eerst nog 10x dood voordat ze een lelijke killcam hebben waar ze een rondje draaien en iemand noscopen van een meter afstand...ga dan de hele game snipen als je iets wil "bewijzen":emo:
     
  11. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Klopt, wel grappig vind ik dan dat als je ze een rondje ziet draaien en je killt ze gelijk.
     
  12. leonverwer

    leonverwer Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ben ik toch niet zo'n geweldenaar in het spel als de meeste hier, zoals ik het lees, maar blijf het een leuk tijdsverdrijf vinden.
    Alleen, en dat is zó vaag, heb ik een aantal dagen gehad waarin de scores me totaal niet wilde lukken, iedere ronde had ik ongeveer net zoveel kills als deaths, of meer deaths dan kills, en werd het op een gegeven moment gewoon echt frustrerend.
    En van 't een op 't andere moment waren de scores er weer wel. Haalde ik af en toe een chopper, en zette ik in TDM weer rondes waarin ik 25+ aan kills haalde. Écht raar dat het ineens weer lukte!
    Heb nu een KD van 1.26, wat voor velen een lachtertje zal zijn, maar waar ik best tevreden over ben eerlijk gezegd :)
    In MW2 haalde ik het in ieder geval bij lange na niet. Bleef ik steken op 1.02.
     
  13. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Hmz dat lijkt me ook lekker lomp, moet zeggen dat het mezelf nog nooit is opgevallen. Misschien lucky me dan maar ;)

    Gewoon vaker spelen, wordt je vanzelf beter. En ach wat boeit stats nou. Gewoon plezier maken en een leuke avond hebben is wat telt.
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2011
  14. leonverwer

    leonverwer Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is mij, nu het hier zo staat, wel meermaals opgevallen. Wat is het nut van het rondje draaien als je een sniper gebruikt? Valt dat onder het kader "kijk mij nou" ofzo?
     
  15. Se7eN

    Se7eN Lionel Andrés Messi

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, ze gaan dan 2-18 maar dan 2 van die kills die ze in hun montage stoppen en zich dan goed voelen, ach ja.
     
  16. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Zoiets zal het inderdaad wel zijn. Lekker kansloos is het wel. En dan een filmpje van maken is nog wel het ergste. Patsen met een dikke kill die je met gelukt hebt gemaakt. Eerste 500x missen en dan eindelijk een keer raak. Goed hoor :D.
     
  17. leonverwer

    leonverwer Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel best vaker nu, en inderdaad, over het algemeen gaat het wel steeds beter. En die stats, natuurlijk is het belangrijkste dat je er lol aan hebt, maar daarnaast vind ik het toch wel fijn als mn K/D wat wordt opgeschroefd.
    Zat lange tijd wat "vast geroest" aan de Aug, sinds ik die wat meer heb losgelaten, gaat het wel steeds beter.
     
  18. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Tja ik zit ook vast geroest. Ik heb al 60 uur gameplay erop zitten en om nu je gemiddelde op te krikken gaat gewoon erg lastig. Maar alles gaat nog steeds omhoog. Echter speel ik nu wel meer als een "mongool" wat inhoud tijdens TDM alleen maar ballistic knive gebruiken. De kans dat je dan vaker dood gaat is aanwezig. Je moet iets om het leuk en afwisselend te houden ;). Moet zeggen dat ik wel altijd positief eindig.

    Ik speel ook eigenlijk alleen maar TDM.

    Win/loss ratio = 1,8 (480 wins)
    Kill/death ratio = 1,75 (11000 kills)
    Score per minute = 315

    Weet niet of het echt goed is maar heb veel potjes waar ik boven een k/d ratio van 4 zit maar als ik dan een paar potjes met een k/d ratio van 1,5 heb dan klim ik bijna niets omhoog. Ow en ik rush alleen maar en sniper nooit.
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2011
  19. leonverwer

    leonverwer Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0

    mijn win/loss ratio = 1.1
    Kill/death = 1.24 (bijna 17.000 kills.)
    Score per minute = 219.

    Aanzienlijk lager dus ;)
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Op een gegeven moment vlakt het wat af natuurlijk qua stijgende lijn. Ik ben volgens mij alweer over mn piek heen want mn K/D daalt nu heel langzaam (komt ook een beetje door het 'als een mongool' spelen want af en toe moet je een potje tomahawken om het leuk te houden)

    w/l = +/- 3.50
    k/d = +/- 2.50
    score per minuut = +/- 280

    hoe hou jij die score per minuut zo hoog? Ik heb soms echt van die avonden dat ik de hele tijd achter de feiten aan loop en van spawn naar spawn aan het rennen ben en blijk moet zijn met 10 kills in een potje
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina