Waarom zie ik nergens iets over Splinter Cell 2 van de E3 staan???

Discussie in 'Algemeen' gestart door mvdstam, 14 mei 2003.

1. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    I WANT SP2!! plz!

Offtotic: Dat Hale2 E3 filmpje is Geweldig. misschien zo geweldig dat je het met geen enkele pen (of toetsenbord) kan typen of schrijven..

2. jelle333

jelle333 Guess de Groente!

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik ook.. wel vreemd idd dat we na die mysterieze teller nog niks van ubi hebben gehoord...

3. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    "Nieuwe Splinter Cell game voor dit jaar

Geruchten doen de ronde dat de nieuwe Splinter Cell game Shadow Strike gaat heten en dit jaar nog uitkomt voor alle consoles en PC. Details over de gameplay zijn er nog niet want UbiSoft moet de game officieel nog bevestigen. Meer nieuws volgt."

Bron

4. JoNieuw

JoNieuw Wazzup!

Leuk Bevonden:
    0
    Was dat ook de aankondiging na die countdown timer of was dat iets ander (ik hoop downloadable content).

5. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    "Vorige week liet men ons tot twee maal toe vol spanning wachten tot de countdown op de officiƫle Splinter Cell de 0 bereikte ... en twee maal was het tevergeefs. Had het misschien iets te maken met de aankondiging van Splinter Cell: Shadow Strike? Deze titel zou een stand alone aanvulling moeten worden op Splinter Cell en zoals je kan zien staat de naam van Tom Clancy niet meer vooraan. De reden van de verwijdering is momenteel niet al te duidelijk en misschien was de discussie toen de reden dat men op de site misschien geen aankondiging durfde plaatsen? Maar Tom Clancy of niet ... Splinter Cell is een dijk van een game en ik hoop hetzelfde van Splinter Cell: Shadow Strike!"

Bron

6. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat ze het deze E3 nog gaan aankondigen, maar waarschijnlijk willen ze eerst de aandacht nog ff op de GameCube en PS2 versies leggen!!!

Deel Deze Pagina