m'n Xbox vastgelopen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Pre-Doxium, 3 mei 2002.

1. Pre-Doxium

Pre-Doxium Zalazar LM

Leuk Bevonden:
    1
    ik weet dat hier al een tread over is maar ik kon er geen info uit halen mijn xbox is net vast gelopen voor de eerste keer ik heb hem net een maand en toen ik net aan het spelen was (+-15min) liep hij vast er zitten geen krassen op mijn cd's moet ik me nu zorgen gaan maken of niet mijn xbox staat nu gewoon op de grond (plankje is te klein) is dat wel goed hij staat niet tegen een kachel aan maar het is wel benauwd in mijn kamer is dat een probleem Help please.:confused:

2. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou geen probleem moeten zijn maar probeer het voor alle zekerheid eens in een andere ruimte en anders is die waterkoeling wat voor jou, en anders moet je ms bellen.

3. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    bel eens met 0800-0233894 = xbox helpdesk (wel engelstalig)

4. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    en vraag daar naar wouter (=nederlandstalig) en nee dat is niet De Wouter.

5. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    ,.,,.,.,.,.,,,.,.,.,.,, Zo, dat miste ik een beetje in je verhaal.

Anyway, welk spel speelde je? En is de achterkant van je Xbox vrij? Daar zit namelijk de ventilator.
    Ik had AMped en die liep vast, toen heb ik de cd omgeruild en sindsdien is hij niet meer vastgelopen..

6. Pre-Doxium

Pre-Doxium Zalazar LM

Leuk Bevonden:
    1
    hij stond wel in de zon maar ik heb 'm nu een stuk naar voren geschofen de ventilator heefd nu dus ook meer ruimte hij moet het nu dus gewoon(hoop ik) doen

7. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had (heb) dus ook af en toe die problemen met vastlopers e.d. Heb MS nog niet gebeld ofzo, maar het moet niet te vaak gebeuren. Met afspelen van DVD bijvoorbeeld heb ik nog geen problemen ondervonden.
    Maar zie wel dat deze vastlopers wel vaker gebeuren en met sommige spellen meer als de ander.

Edit: Dus ligt ligt niet aan krasjes op DVD e.d. want die zijn altijd schoon. En als de lens vuil zou zijn zou hij ZEER regelmatig vast moeten lopen of "dirty disc" meldingen moeten geven. Dus Joost mag het weten (hebben we die ook op het forum?).

Laatst bewerkt: 3 mei 2002
  8. Highlander

Highlander Hete bliksem

Leuk Bevonden:
    33
    Nope geen joost maar wel een highlander:D

over dat vastlopen, als hij bij jullie vast loopt gaat ie dan haperen en dan blijft het beeld stil staan ofzo?

Hoor je de dvd/spel heel hard rond spinnen in de lader?

9. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mijn geval met NHL staat het beeld stil en geluid gaat in een loop. De DVD speler is stil, dus draait niet (en ook geen spin).

10. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    xbox gaar!

11. swaquilino

swaquilino bok

Leuk Bevonden:
    0
    zoveel mogelijk uit de zon zetten, niet te dicht bij de muur zodat de ventilatie kanaal open blijft, kijken of er stof op je fan zit :p

12. Netrab

Netrab Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij is ook al 1 keer vast gelopen, maar meer ook niet. Ik was samen met wat vrienden Rallysport aan het spelen en vlak voor het laden deed hij niks meer. Stond een beetje schuin en het was heel warm in die kamer, want ik was op een lan en PC's geven nogal veel warmte af. Daarna is ie nooit meer vast gelopen

13. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet hem ook niet schuin zetten, is geen PS2.. :)

14. Netrab

Netrab Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    een "beetje" maar, de tafel was niet zo recht :)

15. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Maakt niet uit, de dvd speler is vrij gevoelig heb ik begrepen uit verschillende threads hierop het forum!!:)

Toch jammer dat hij ook weer zo gevoelig moet zijn:'-(

Maar het is maar 1x gebeurt dus dan maakt het niet uit!!

16. visje

visje feyenoord Die hard

Leuk Bevonden:
    0
    ik heet joost!!! maar ik weet het niet:confused:

17. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    ik had dat bij mijn HALO 8 dagen terug , effe reset , savegame was er gelukkig nog , en opnieuw gamen , deed het gewoon weer.

beetje vreemd .. HEt beeld stil , geluid in Loop

18. Unregistered

Unregistered Dead by Dawn

Leuk Bevonden:
    0
    Wat denk je dan dat mij gebeurt =, ik heb geen XBOX maar ik wou vorige week bij de Bart Smit ff spelen (Amped) heb ik nog geen meter gegleden loop die hele XBOX vast, en niks meer doen he, ik had eigelijk vewacht een blauw scherm te zien maar dat viel nog mee, resetten werd alleen een beetje lastig!!!!:confused: :eek:

19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Mjah dat zijn die kutdemo kits, dat zijn games van vorige zomer, die zijn dus niet af, ik vind het zwak dat die nog niet zijn vervangen

Deel Deze Pagina