Ja precies! Het lijkt mij leuk om bv mn favo artiest te volgen om te kijken waar die optreedt, backstage foto's etc. Niet om te lezen dat Jan nu zit te kakken of Marieke nu The Voice of Holland gaat kijken. Nobody fucking cares.
Ach zolang De Staat origineel genoemd wordt terwijl ze een 1 op 1 kopie/ripoff zijn van de John Spencer Blues Explosion, mag alles......
Vertel? Ik ken er nog geen. Ik vond dit overigens meer Kyuss dan QOTSA. De rest van Heist klinkt trouwens ook vet: http://www.myspace.com/jeheist
Meer dan de helft van die akoestische liedjes die ze spelen vind ik echt lelijk. Of heel lelijk gezongen (bijv. Jan Smit) of gewoon kutnummers
Sommige nummers zijn wel nice gecoverd, zoals die van Fleetwood Mac en True Colours. Maar bijvoorbeeld de cover van Miss Montreal was gewoon lelijk.
Ik vond die CDA kwal wel hilarisch aan het einde, beetje miepen over dat we ons eten wat meer moeten respecteren en meer aandacht aan duurzaam vlees geven.. Ehm, hallo.. Gerda Verburg, CDA, heeft er eigenhandig als minister van landbouw voor gezorgd dat er heel veel genetisch gemanipuleerd voedsel in dit land legaal is geworden, zelfs waar omliggende landen die rotzooi op de verboden lijst hebben gezet heeft zij hier alles doorgedrukt en organiseert ze zelfs seminars om dit neppe voedsel te promoten..
Over Herman brood: het had een interessant item kunnen worden, maar wijven zitten er de hele tijd tussendoor te ouwehoeren. Super chaotisch, snap sowieso niet wat die surinaamse toevoegde?
Inderdaad... Geniaal idee is het zeker. Nu nog winst maken. Als ik hem was had ik ergens op elke website een 100 bij 100 pixels (voorbeeldje) vrijgemaakt voor een heel kleine reclame, vast wel bedrijven die daar in willen stappen.
Ja lekker was dat, daarna wel vreselijke faal door het over Duran Duran te gaan hebben, kan het gayer? lol......