hoi ik verkoop eventueel mijn xbox 360 elite console hij is een jaar oud. -console(zwart) -120gb HDD -wireless controller(zwart) -wireless internet adapter(wit) -kabel van xbox naar tv (die kabel met rood,wit,geel +scart blok)
1 jaar oud? dus hij heefd nog 2 jaar garantie? ben je ook geintreseert in dingen apart te verkopen? ik ben heb namelijk aleen: -De Console -de 120gb HDD -en de kabel van de xbox naar tv nodig... als je dit apart wilt verkopen dan hoor ik het graag. en dan bespreken we een prijs.
ik wil de rest er best bij hoor, maar ik zit er niet naar uit te kijken hier extra voor te betalen. dit pakket met de pure/lego batman kosten toen het nog verkocht werd 188 euro bij de mediamarkt. dus ik heefd al ruim meer dan 60% dan de nieuw prijs. en dit is de niet slim variant neem ik aan...
het is niet de slim idd. weetje wat het is. het is niet dat ik hard geld nodig heb. ik heb de xbox alleen over dus hij gaat alleen weg voor het bedrag dat ik het waard vind... anders kan ik em net zo goed houden