[Centraal] E3 (Deel 2)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dioga, 13 mei 2003.

1. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    LOL, natuurlijk is het multiplayer.

CS = mp. :p *)

2. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    ik ben egt gelukkig deze E3, al 2 dagen nix dan non stop cool nieuws:) MS krijgt alle eer deze E3! ze verdienen het iig!

3. the master

the master On Live I am thebest

Leuk Bevonden:
    0
    nintendo is het grootst maar ik wil screens van perfect dark zero die heb ik veeeeel liever dan halo 2 screens weet toch wel dat ik die ga kopen

4. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Bullshit dat nintenndo het groots is, MS heeft 3 gedeeltes, Sony ook 3 en Nintendo maar 2.. en ja de gedeeltes zijn zo goed als even groot... en Nintendo heeft ook niet veel ruimte nodig omdat ze geen R**t te laten zien hebben..

maar agreed ik wil een trailer van pd0 zien..
    al heb ik die niet liever dan de halo 2 trailer want dat was gewoon een perfect moment voor mij!

5. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    w00t check deze link allemaal xbox e3 games!

http://www.xbox.com/e3-03/games/

hier alle e3 trailers:http://www.xbox.com/xboxtv/Default....-03\vid-01&bw=hi&mt=/xboxtv/xboxtve3-03&ltn=t

edit:/ de belangrijkste aankondiging zet ik hier:

Barbie™ Horse Adventures:
    Wild Horse Rescue| Vivendi
    Join Barbie on an action-packed horse-riding adventure. Rescue the missing horses before it's too late!Vivendi Universal is teaming up with Microsoft to bring Barbie to the Xbox. This fall's release will help break new ground, as it tries to bring more opportunities for great gameplay to the younger crowd, and to girls in particular. Targeted at ages seven and above, the game delivers good clean fun and a surprising number of options to allow for hours of gaming goodness.

As part of the local riding school, Barbie and her friends are asked for help when a group of wild horses run away. Explore five stunning areas and learn a number of riding moves, as the girls jump over fallen trees and dismount to explore some trails on foot. Players can even guide Barbie to climb ledges and swing hand-over-hand along low tree branches.

Eventually, the girls carefully lasso each wild horse and lead them back to safety. Some of the lost horses are mere ponies and require more care. By petting and coaxing them, Barbie and her friends can bring every one home. They can also customize their own riding horses, choosing names for the animals and decorating them with new riding tack, saddles, and colorful coats.

Once they learn basic horsemanship skills, players can explore a multiplayer option to go out riding with friends, challenging each other to races, or simply exploring the world before them. It's a wonderful adventure, full of Barbie fun.

wat is de E3 toch heerlijk8) 8) 8)

Laatst bewerkt: 14 mei 2003
  6. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    tot wanneer duurt de E3 nou eigenlijk want hoe is het tijdsverschil met de LA? zijn we al over de helft van de E3?

7. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    roflol:D

de E3 is gister begonnen (de conference dan) en vandaag is de expo begonnen en die duurt ongeveer 3 tot 4 dagen d8 ik zo, en daarna wordt alles opengestelt voor nog een week of 1 , 2 maar dan krijg je geen nieuwe nieuwsberichten er meer van..
    het tijdsverschil is geloof ik iets van 6 uur of 7 uur?

PS: << over 10 minuten kan je e3 insider enteren, das de e3 site met alle info over wat er gebeurt..>>

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  9. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    ja die webcams focken het wel op!!!

10. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    via e3insider moet je ff naar virtualpressoffice gaan, daar zie je al het nieuws..!

mayb was ie al aangekondigt had er dan overheen gelezen.. maar dus weer een excl game voor ons van Atari..

dit was op 12 mei geschreven als pers uitgave.. we hoeven dus niet meer op nog een extra game te w88 van rare tijdens de e3.. geen pd0 dus??

nog geen 5 mins oud.. dus geen zweterige handen meer voor ijverige gamers:)

Laatst bewerkt: 14 mei 2003
  11. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    geen id of jullie het al wisten.. maar je kan dus ook voertuigen gaan besturen in SC: Ghost.. vultures en siege tanks, dit is een natte droom voor iedere Starcraft fan.. !

12. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Ik moet er van huilen man :'-(.
    _O_ Xbox _O_ *).

13. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    een vote op de site van e3insider.com het stelt natuurlijk nog nix voor maar tog leuk dat de xbox nu nog ff bovenaan staat:D

14. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    <<eidos aankondigingen>>

15. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Lekkere games zitte dertusse (vooral Thief)

16. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Damn van al dit super nieuws zal toch menig gamer een strakke plasser krijgen ;)

17. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ja waar blijft het nieuws eigenlijk??

Vind dat er wat weinig nieuws is....toen de E3 nog niet begonnen was, was er veel meer nieuws

18. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Mja, het nieuws dat nu binnenkomt is ook niet echt groot vind ik. Kan natuurlijk niet aan de lopende band Halo 2 trailers gaan stooien hè. ;)

19. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9

jawel :D

20. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    gisteravond, klein beetje vannacht was de 1e dag van de expo :)

lekkere trailertjes etc.. genoeg nieuws d8 ik zo.. en check anders maar virualpressonline..:p

maar beetje dode topic hier.. waar blijven de discussies over de e3 nou..":p

Deel Deze Pagina