Hahaha, soms toch grappig? Had 1x een Brits jongetje, veel te jong om dat spel te spelen en maar huilen "ffs WHY AM I GETTING KILLED, WHAT THE FUCK IS THIS SHIT, HOW THE HELL DID HE KILL ME " \o/
hehe ik heb meer last van mensen die zingen en of stoorzender spelen met ruis door die mic. Geen idee wat die mensen drijft?..
Zo net weer 635 punten lkkr hur. Als je die gasten ( meestal snipers) flankt dan kan heb je meteen 4 of 5 kills, er is niemand die oplet das echt grappig.
Ik speel dit spel al sinds 14 october, ik heb 77 van de wereld gestaan, nu 82e. als iemand wilt spelen voeg me ff toe. ik speel het meest hotzone. Die mappack was laatst 400 punten, nu spelen lekker veel mensen het. ik had voorheen 800 punten betaalt. wel balen want toen speelde niemand het.
Nah, ik ben er klaar mee. Op een goede manier dan wel te verstaan. Genoten van de MoH multiplayer, maar begon de laatste paar weken wat minder te worden (vooral vanweg dat er geen nieuwe DLC/maps zijn gekomen) Ik had tussendoor ook al 15 uur de Crysis 2 demo zitten spelen en dan begin je langzaam te verlangen naar een nieuwe game. Niettemin wilde ik afsluiten in stijl en ben voor de 100 uur online (en dat zijn echte match uren) gegaan, wat voor mij heel veel is (alleen BC2 heb ik meer) En 100 uur heb ik vanavond gehaald. Met uiteindelijk 8000 kills en 5700 deatch (k/d=1.40) Dusss, deze game heeft zijn geld wel opgeleverd Nu uitkijken naar de volgende MP game (Gaat tussen Crysis2 en Homefront of beiden) weblog http://maxqubit.wordpress.com/2011/02/13/100-hours-online-play-in-medal-of-honor-xbox/ Slotaccoord 100 uur online
Gefeliciteerd man. Best wel een pats waard moet ik zeggen. Heb de game zelf niet meer, maar dit soort dingen houd ik wel in de gaten. Leuk om gehaald te hebben.
Inmiddels ruim 100 uur online gespeeld en blijf het spelen. Wat een fantastische game en ook in de rankings blijf ik steigen.
Hij is het wat mij betreft alleen waard als je BFBC2 en Vietnam nog niet hebt. Of als je ergens voor die prijs een Tier 1 edition met BF3 beta access kan scoren
http://www.gamecardwinkel.nl/nl/products/details/id/49/Medal-of-Honor-PC Het betreft wel de pc versie, xbox versie is 22 bij de Dimension Plus.