Dead Or Alive Online info

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pegas, 14 mei 2003.

1. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Zoals jullie misschien wel al weten is Dead or Alive Online eigenlijk niets meer dan een compilatietitel van de eerste 2 DOA games, die online speelbaar zal zijn. In de nieuwste uitgave van het Japanse Famitsu magazine staat er een klein artikel over de game. Daaruit blijkt dat men de graphics van Dead or Alive 2 zal oppoetsen. Dead or Alive 1 zal daarentegen gewoonweg een port zijn van de originele Sega Saturn versie.

Ze hadden het eigenlijk andersom moeten doen, want DOA1 verdient toch het meeste op gepoetst te worden.

2. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    Jah dat is ouw oud niels maar doa 3 schijnt er ook nog bij te komen

3. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    doa3 niet .. doa2 leek sterk op doa3 vandaar dat gerucht.. maar dat zal niet zo zijn.. (lijkt mij)

maar meer helderheid op de E3 :), tecmo heeft tot nu toe nog nix van zich laten horen..

4. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Jouw oude info is dit. Er staat in dat dat DOA 1 en 2 is maar niets over oppoetsen.

5. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    dat oppoetsen is ook al weer een tijdje bekend.. en dat gebeurt dus zeker, er zijn ook al ss op dit forum van te zien..

6. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    ?
    Bedoel jij niet die screens van Ninja Gaiden.
    *Edit* Jij bedoeld die screens van DOA1?*EDIT*

Laatst bewerkt: 14 mei 2003
  7. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Vind et klote dat ze niet gewoon een nieuwe versie maken, ik ga niet DOA voor de volle prijs kopen als ik deeltje 3 al heb!!!

8. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    maar dit zijn deeltje 1 en 2 RePacked en Live , andere moves en characters dan deeltje 3 van doa , die jij blijkbaar al hebt :)

9. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb DOA2 en DOA3, maar ik denk toch dat ik deze er later bij haal. Misschien ga ik dan wel Live nemen....

10. ITNL

ITNL Guest

zeker doa online. muhahah heel de wereld ownen met mijn doa3 skillz

11. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Allemaal leuk en aardig, maar waarom komen ze niet gewoon met een vierde deel mét Live ondersteuning. Mensen die de vorige delen al hebben gespeeld hebben zo ook nog iets nieuws om naar uit te kijken, daarnaast is het verhaal in een vechtgame toch niet zo noemenswaardig om er een remake van te maken. Dé reden dat er van Resident Evil bijvoorbeeld wél een gemaakt is.

12. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    RE remake was echt niets aan... Dit is toch vet? 3D fight game online... weest blij dat ze deze maken, anders duurt het nog zeker 1,5 jaar voor je een 3D online fightgame kan spelen...

13. Ahara

Ahara Guest

Helaas voor jouw bestaat DOAO uit DOA1 en DOA2. Daar gaan je mad doa3 skillz. :p

(alhoewel je wel een punt hebt want doa2 en doa3 verschillen eigenlijk helemaal niet zoveel qua moves)

Blessings

Ahara

14. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel zin in een nieuwe DOA game.

* ziet de schuddende boobs van de mokkels alweer voor zich *

8)

15. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk is het vet, alleen zie ik liever een geheel nieuw en flink verbeterd spel, en dan maar wat langer wachten. Nu ben ik toch wel meer geinteresseerd in Soul Calibur 2, meer dan de graphics wordt er bij DOA toch niet opgepoetst. En die vergelijking met RE was slechts in het teken van de remake, alhoewel ik die game wél goed vindt...(wat weer een hele andere discussie is)

Deel Deze Pagina