Wordt Fabel beter dan Morrowind?

Discussie in 'Algemeen' gestart door XBOXLIVE!, 14 mei 2003.

1. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Wordt Fable volgens jullie beter dan Morrowind?
    Ik weet zeker dat hij beter wordt, maar wat denken jullie over deze door Big Blue Box in creatie vorderend wordende RPG?

Fable

Laatst bewerkt door een moderator: 14 mei 2003
  2. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk ook dat hij beter wordt, nog meer vrojheid, dat lijkt me echt geweldig!!!!!!!

3. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    AARGGGG wat een domme vraag :{

Tuurlijk word hij beter!
    En ik vind het niet helemaal eerlijk om te vergelijken want morrowind is al uit en is dus wel een stuk ouder tegen de tijd dat fable uitkomt

4. xie-boxie

xie-boxie Guest

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa tuurlijk

5. ITNL

ITNL Guest

oc wordt hij veel en veel beter.

6. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

.

Laatst bewerkt door een moderator: 14 mei 2003
  7. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Zoiets heet : "fan-boys"

8. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk dat Fable beter kan worden dan Morrowind. Het hele concept is gewoon super cool! Hoef ik natuurlijk niet meer uit te leggen. DAarnaast denk ik ook dat Fable veel toegangelijker wordt. Niet de hele wereld die in 1 keer op je af komt, maar en delen als in GTA3. En natuurlijk de lengte, deze was voor Morrowind eigenlijk een te grote drempel voor veel gamers. Gelukkig heeft Fable ook een geweldige replay vallue!

9. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat Fable beter wordt dan Morrowind, dat wel. Maar eerlijk gezegd denk ik ook dat de twee moeilijk zijn om te vergelijken. Wat ik ervan begrijp is dat de gameplay bij Fable op een veel natuurlijkere manier verloopt, in Morrowind krijg je vaak gewoon de vragen: yes/no...bij Fable zal yes of no afhankelijk zijn van jouw daden, die overigens ook veel meer effect zullen hebben op de gehele speelwereld dan dat bij Morrowind het geval was. Grafisch zal het ook zeker mooier zijn, iets meer sfeer IMO, en een net iets lossere gameplay. Ondertussen kunnen we echter nog gaan genieten van Morrowind en de twee uitbreidingen Bloodmoon en Tribunal! :9

Laatst bewerkt: 14 mei 2003
  10. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Nee zoiets heet logisch nadenken :cool: pffff hoe durf je mij een fanboy te noemen :eek: gamecube peepz zijn me beste vrienden *)

maja ik hou het bij mn vorige postO-)

11. Vivi Ornitier

Vivi Ornitier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat voor en domme vraag. TUURLIJK wordt ie beter

12. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    FABLE word 100000000 x beter dan morrowind fable kicks ass

13. alibi

alibi Guest

fable wordt zeker beter dan morrowind. veel uitgebreider, mooier, inhoudelijk beter!en helemaal door de multiplayer, die wordt echt geweldig!!

op ign.com staat een vrij uitgebreide preview.

14. Bitten Wolf

Bitten Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tja als iedereen dat gaat zeggen zonder argumenten dan loopt deze topic op niks uit. Maar ja is iets voor de mods.

Ik denk wel dat Fable beter wordt:

-betere graphics
    -je wordt ouder
    -je daden hebben invloed op het spel en je character (als je veel buiten loopt wordt je bruin bijv.)

Morrowind biedt al veel vrijheid maar Fable zal dit gaan vergroten. Het wordt gewoon een topgame, maar eerst gaan we ons vermaken met de Special Edition van Morrowind met de uitbreidingen Bloodmoon en Tribunal.

15. Vliegbeestje

Vliegbeestje KINK FM

Leuk Bevonden:
    0
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Heel heel heel erg veel veel beter.

16. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Het word zeker wel beter, Fable bied veel meer vrijheid, en blijft vaker overspeelbaar, omdat elke daat die je verricht daadwerkelijk een andere invloed heeft op het spel, dus als je ook maar 1 ding anders doet dan de vorige keer dat je speelde, daarom dus wordt het het beste spel!!!

En hier geef ik je groot gelijk in!!!

17. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    moet je daar eens over na gaan denken en dan beseffen hoe onmogelijk perfect het spel dan word...

maar goed ff ontopic;

fable word waarschijnlijk wel beter dan morrowind. ik denk bijna wel op alle punten. Mijn persoonlijke eis aan fable is dat als je met een zwaard zwaait en iemand raakt, je ook werkelijk het gevoel krijgt een GROOT STUK SCHERP METAAL GENAAMD ZWAARD in je handen hebt. bij morrowind heb je met het ziekste zwaard nog het gevoel een dooie tak in je handen te hebben.

18. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    haha dooie tak. dat is precies de goede benaming.
    fable word zo goed. de keuzes tussen goed en kwaad. en de invloed die het spelen op je uiterlijk heeft
    de vraag is alleennog of het verhaal goed wordt. het begin is in ieder geval goed.

voor de gene die het begin nog niet kennen:
    op een dag wordt je, als klein jochie, door je moeder naar de buren gestuurd om een kopje suiker te halen. als je terugkomt met de suiker laat je het op de grond vallen van verbazing. je ouders zijn allebij op gruwlijke wijze vermoord en tot overmaat van ramp hebben de moordenaar je hond ook nog op de deur vastgespijkerd.

best bruut dacht ik zo}:]

19. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Uitgebreider dan Morrowind wordt ie echt niet

20. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat het morrowind voorbijgaat op de punten die morrowind heeft laten liggen. zoals o.a de gevechten, graphics, en de effecten van de buitenwereld en jou daden op de verdere verloop van het verhaal. wel jammer dat ze het niet erg uitgebreid maken. vond ik zelf toch wel een groot pluspunt van morrowind dat er ontzettend veel te doen valt.
    ik was zelf ontzettend morrowind-verslaafd, en hoop dus echt dat fable geen teleurstelling wordt.

Deel Deze Pagina