Beste game voor LIVE?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Ricardovic, 15 mei 2003.

1. Ricardovic

Ricardovic Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welke game vinden jullie het leukst op LIVE. Ik ga namelijk binnenkort een live kitje kopen en wil gelijk een game of 2 erbij kopen.

Zet wel je motivatie erbij anders krijg je zo'n opsom topic.

2. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind MotoGP echt lachu. Laatst tikkertje gedaan met 2 andere gasten. Was echt lachu. Maar die krijg je eral bij dus....

Ik ben echt heel benieuwd naar wolfenstein. Die krijg ik aankomende vrijdag en dan zal ik me mening uiten.

Ook vind ik de whacked demo wel leuk. Ik speel dit altijd met twee belgen en dat is echt lachu. (zit er trouwens ook bij)

MechAssault vind ik wat minder (maar dat zal wel komen omdat ik het niet kan).

Maar waar ik echt op wacht zijn de MMORPG.

3. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    Wolvenstein lijkt me erg leuk, ik zou wel w88 met MGP op moto GP 2 en verder is clone wars op live ook erg leuk

4. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    Clone wars is veeeet!!!!!

5. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind motoGp leuk op live je moet er alleen rekening mee houden dat het behoorlijk verslavend is als je steeds je tijd probeert te verbeteren.

En als je niet van race spellen houd is Unreal of Wolfenstein misschien iets voor jou

6. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :+ hij zegt nog zo.... :D

Anyways, ik zou iig niet motoGP halen, ik bedoel, de Live! demo heb je d'r zowiezo bij en MotoGP2 komt bijna uit....

Dan: als je van snelle FPS games houdt: Unreal Championship, deze gaat snel, hard en goed....(ik snap de kritiek erop eigenlijk niet...:confused:)
    Als je van tactische FPS games houdt: Ghost Recon, misschien niet zo heel mooi, maar hij speelt als een droom....

Mech Assault vind ik echt iets (LEUKS) voor tussendoor, t hele spel gaat gewoon nergens over...t is traag, en skill-loos....geweldig als je niet zoveel zin hebt om na te denken of echt bezig te zijn....

hmmm...verder heb ik geloof ik geen live! games....

7. Ricardovic

Ricardovic Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik UC ga halen en Moto GP 2 als die uit is. Maar hoe groot is de live communitie? Ik bedoel strax speelt geen hond uc meer en dan zit je met dat spel. Of spelen een hoop mensen UC?

8. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm....aardig druk hoor....tsjeck ook de XBW Championship in m'n sig ;)

9. Ricardovic

Ricardovic Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eej relaxed zo'n eigen competitie. Hmm denk dat ik uc toch maar koop.

10. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Ik zou voor sportspellen gaan want die kan je op de pc niet online spelen met live wel + ik vind sportspellen meer iets voor een console.

11. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht persoonlijk erg op Midtown Madness 3 en Top Spin. Beiden lekker origineel. Ik zit zelf nog te twijfelen of ik in juni Moto GP 2 of Midnight Club II moet kopen.. Iemand suggesties? Nu speel ik het meest Unreal Championship. Ik heb ook de hele versie van Whacked, maar die heb ik nog maar 1 keer gespeeld :confused: Een partygame die je maar in je eentje op je Xbox online kunt spelen vind ik gewoon een beetje dom.... waarom niet met meerdere mensen per Xbox tegelijk online? Dan was hij zeker wel stoer geweest.... Ik speel zelf ook nog steeds veel de Moto GP demo. Maar daar beleef ik nog steeds hartstikke veel plezier mee, dus waarom moet ik een hele versie kopen van een tweede deel? :)

12. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    zonder enige twijfel RTCW (Ik heb mechasault, recon, moto gp)

13. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    RTCW, no doubt about it.

14. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Ghost Recon, speelt gewoon erg lekker, tactisch, en lekker knallen :)

15. Liquid

Liquid Kobrakai

Leuk Bevonden:
    0
    Return to Castle Wolfenstein... leuk, tactisch spelen maar ook veel actie!

16. kale

kale Robbie Williams

Leuk Bevonden:
    0
    Keb maar 4 spellen op Xbox Live daarvan vin ik Ghost Recon toch wel de mooiste, veel teamplay (hou ik van)

Maar ongetwijfeld lijkt me RTCW, Moto GP2 , NBA 2k3 ook supertof

17. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    Kzou als ik van u was Rtcw kopen! en Motogp2! Sport spellen zijn natuurlijk nog het beste zoals nba 2k3 omdat het echt teamwork is dan en dat is wel proper!

18. So1aris

So1aris Headshooter

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan alleen Ghost Recon aanraden,

Het spel is iets minder fast-paced dan UC, waardoor je met je teamgenoten een strategie kunt bepalen door te overleggen met elkaar. Probeer dat maar eens met UC! Bovendien is Ghost Recon veel realistischer, wat ik persoonlijk veel leuker vind.

19. storm69

storm69 Sephiroth X

Leuk Bevonden:
    0
    RTCW by far...

20. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    GR: echt een top spel. Redelijk realistisch, de headset komt bij deze game echt tot zijn recht! Jammer alleen dat de interface minder is!

Deel Deze Pagina