Hoe moet ik die baas als je dicht bij de grote piramide zit verslaan(zo'n 100 meter grote aso),ik knal hem helemaal lek met alles dat ik heb en pak dan een ammo pack en begin weer opnieuw,maar het werkt nauwelijks,kan iemand mij hierbij helpen
je moet zo doorlopen naar het einde, dan komt hij ook binnen in die "arena" dan moet je aan de kant van de muren door die dingen heen jumpen (alle 4) dan gaat ie dood ofzo ik weet niet meer precies je kan hem iig niet dood schieten met je pistolen enzo je moet hem wel Bijna dood mee maken, maarhet laatste moet je doen door door die hoepels te springen
Ja, je moet als je het beest ziet naar die grote piramide toe lopen. Daar moet je even wachten tot die deur open gaat. Ga dan naar binnnen, er verschijnt een filmpje, je komt dan een een groot zeg maar arena. Hier zie je aan elke zijde 1 hoepel in de lucht zweven, dus er zijn er in totaal 4. Loop naar zo'n boost blok toe waar je weg word gelanceert. En spring door die hoepels heen. Zorg dat je door alle 4 heen gaat, probeer dat het dikkebeest rond het midden staat. Want dat komt er ala Independece day zo'n straal naar beneden die het beest beknalt. Als het beest z'n leven in het rooie komt laat hij zich zelf weer helemaal op, dus je moet zorgen dat hij net niet bij het rooie is. Knal dan die straal op hem en schiet ondertussen met het kanon op die gast. En dan zal je zien dat hij dood gaat en op de grond dondert. En dat was Serious sam The first Encounter. Nog 16 levels te gaan