1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] gamertag veranderen lukt niet?

Discussie in 'Games' gestart door ndw, 1 feb 2011.

  1. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    Als ik op internet kijk naar nicknames die nog niet bezet zijn zegt hij dat alles bezet is. als ik op mijn xboxlive profile probeer te veranderen is ook alles bezet? zelfs als ik blablabal1241245 intyp bijv. Waar kan ik het wel checken, zodat het werkt?
     
  2. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    http://live.xbox.com/member/<nickname hier>

    Bestaat de member, kom je op zijn profiel.
    Bestaat de member niet, kom je op je eigen profiel.
     
  3. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    als ik sommige nicknames intyp kom ik op mijn eigen profile, als ik me nick hier in change is die bezet ;/
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2011
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
  5. Thomaaas

    Thomaaas Kill or be killed

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Die werkt volgens mij niet. Ik kreeg toen ik die gebruikte dat alles bezet is. Ook werkte hij niet in Firefox, waarin het volgens de site zelf het beste werkt. Dus ik denk dat er iets fout loopt daar. Heb namelijk vrij veel rare letter/cijfer combinaties gebruikt en alles was al bezet.
     
  6. Atmaxar

    Atmaxar Banned

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    2
    En hier het zelfde verhaal.

    Ik denk dat er iets fout loopt bij MS, misschien telefoontje of mailtje er heen doen om te melden dat er problemen zijn.
     
  7. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik krijg ook steeds de melding dat de Gamertag al bestaat!
    Vreemde situatie.
    Als ik de eerste link uittest kom ik ofwel op een profiel van iemand anders, ofwel op mijn eigen profiel. Dus daarmee kan je dan toch zeker weten of de naam al bezet (exist) is?
     

Deel Deze Pagina