[Centraal] E3-2003 Overige Consoles + PC (info, screenshots, movies)

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Fardo, 13 mei 2003.

1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  2. RedHat

RedHat RooieHoed!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of ik dit mag zeggen, maar een klasgenoot z'n oom doet zaken met Microsoft, die krijgt ook al die dingen van Microsoft (Xbox enzo), en die klasgenoot vertelde mij dat hij z'n XBox weg deed omdat er een nieuwe XBox gaat komen, ook met hele kleine schijfjes, net zoiets als de PSone toen in vergelijking met Playstation1.

Wat hiervan waar is weet ik niet, maar ik denk ik zeg het even, misschien kan dit "geverifiëerd" worden?

Overigens, ik heb niets over de E3 gehoord. Die jongen weet ook vrij weinig van dit soort dingen, maar hij hoorde dat dus van z'n oom, zelf heeft hij er geen verstand van (zegt hij ook zelf).

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Jouw klasgenoot heeft een hele grote duim 8) ... Nee men gaat de xbox nog niet veranderen ... in iedergeval niet de dvd grote ... wel komt er een Lite versie iets compacter

4. RedHat

RedHat RooieHoed!

Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt, ik ging er ook niet echt van uit dat het waar zou zijn, maar het zou wel leuk wezen als het 'opeens' (over een jaar misschien maar toch) waar zou zijn :D

Maarja, lijkt me ook moeilijk om opeens een hele nieuwe vorm van DVDs door te gaan zetten...

Ik ga iig vandaag denk ik een xdoos halen, met PGR denk ik :)

5. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    F-zero 'GX'?? wtf betekent GX? maruhm, ik had allang gzegd dat f-zero de bom zou zijn muahaha

'Boosts' heten ze nog steeds :D en ik vind die vonkenregen er geweldig uitzien.. één van de betere special effects die ik al heb gezien..

nog een filmpje:
    http://www.f-zero.jp/movie/index.html

ik heb trouwens al beter promom materiaal van f-zero gezien, alleen die kan ik daar dus nergens meer vinden.. pech.. ze stonden tot eergisteren nog gewoon op die site.. nouja, have fun anyway

Laatst bewerkt: 15 mei 2003

Deel Deze Pagina