Met welke game maak je veel game uren

Discussie in 'Algemeen' gestart door XTM, 14 mei 2003.

1. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    amped en dan vooral de 3de pro's van snow summit 1 en 2 :confused: flink frusterend was dat...

2. xboxwizz

xboxwizz ........

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet metal gear solid 2 substance (daar moet ik soms ff over nadenken :) en het is verslavend) of halo want de levels duren soms wel lang en dan doe ik co-op met me broertje en dan doen we 2 uur over een level (the flood) en dan doe ik hem uit omdat ik hem zat ben en dan kan ik de volgende keer zo weer overnieuw :)

3. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    HALO, ben nou met me 4e naam het op elke moeilijkheid aan het uitspelen en heb ook al talloze co-op missies gespeeld, verder ben ik de afgelopen 341 multiplayer potjes pas 2 keer verslagen, dus die zit der al ff in!!!

4. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind DOA3 in deze 2 weken dat ik de xbox heb heb ik al cker meer dan 50 uur aan gespeeld8)

5. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Jah goh, met die 4 spellen en geen Live had ik ook niet veel anders gedaan8)

6. hattrickrulez

hattrickrulez FootballFreestyler

Leuk Bevonden:
    0
    Fifa 2003 op dit moment.
    En vanaf morgen enter the matrix.:D

7. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Morrowind, heb er nu zo'n 45 uur opzitten en heb nog steeds niet de mainquest opgelost...

8. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Amped gaat btw ook behoorlijk tijd inzitten ja *)
    Ik zou het knap vinden als je binnen 30 uur alles hebt gehaalt :p

9. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    zeker meer dan 3 uur al aan 1 pro gezeten met amped. dat zegt al genoeg:)

10. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Halo, zeker. Ik blijf het spelen. Co-op, split screen, link game, single player. Het blijft gewoon leuk!!! _O_

11. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nu het langst met DTM gespeeld denk ik, en met sega GT heb ik tog ook aardig lang gespeeld, maar dat komt gewoon omdat ik dan ff geen nieuwe games koop en ik dan gewoon doorga met mijn nieuwste.
    Morrowind is voor mij een beetje een miskoop geweest misschien komt het nog dat ik hem leuk ga vinden maar ik heb hem nu tog al wel een half jaar..
    En ik hoop dat Enter the Matrix zo vet is dat ik em heel lang speel maar ja we shall see..

12. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    hehe}:]
    Reken dan maar uit hoeveel je wel niet aan de gehele game kwijtbent :cool:

RESPECT voor de gamers die het spel hebben uitgespeelt_O_

13. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb met halo heel veel tijd doorgebracht en met project gotham racing al helemaal. Verder blijft moto gp eindeloos leuk en is the sims een goeie tijd doder zodat je daar ook flink wat uren mee maakt....

14. pokerface

pokerface Oh, crap!

Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij is dat toch Morrowind. Toen ik het spel gekocht had speelde ik er 2 uur mee, en het spel verdween meteen in de kast. Na een maand ofzo begon ik er weer mee te spelen. Elke dag ongeveer 2 uur/3 uur

15. DRAGONFLY

DRAGONFLY I'm lovin' it

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook met Halo heel lang bezig geweest!! Met 3 vrienden multi-player spelen kost ook veel tijd.. niet dat dat erg is!!

16. focus

focus Dr. Evil

Leuk Bevonden:
    0
    Project Gotham was erg tijdrovend. Soms vreselijk frustrerend, maar het was het helemaal waard. Wat een heerlijk spel :9

17. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    shenmue 2 heb ik best wat uren inzitten!

18. Bitten Wolf

Bitten Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja Halo doe ik nooit co-op of multiplayer (heb maar 1 controller) behalve als er een keer iemand langs komt met een Xbox-controller maar de meeste van mijn vrienden hebben een PS2.
    Ik denk dat ik de meeste uren heb zitten in JSRF. Daarna HALO en dan PGR. Sega GT heb ik ook niet zoveel gespeeld en DOA3 is laatste denk ik. Wel een mooi spel overigens heb ik zeker veel plezier aan (nog steeds)

19. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Overduidelijk Halo in totaal!

20. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ook al een tijdje bezig met Lord of the Rings Two Towers, heb et nou denk al 4 keer uitgespeeld met alle 4 de pupkes (inclusief alle bonus maps) bij 2 van de 4 keer ook nog overal perfect!!!

Deel Deze Pagina