1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 11 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 20 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Dat is blij clubs zo niet nog erger dan 1vs1.
     
  2. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja maar als je dan 1 scoort dan lukt het inneens WEL en scoor je in de laatste 10 minuten 5 x.
     
  3. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Na tijden weer eens begonnen. Ik zie dat de wintertransfers nog niet geupdate zijn?!
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Nog niet nee, waarschijnlijk wordt het binnenkort gefixt.
     
  5. arnold76

    arnold76 Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaar dat je de eerste 60 minuten overwicht hebt en daarna doet je verdediging en aanval vaak niets meer om het de tegenstander moeilijk te maken
     
  6. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel nu 5 dagen fifa online maar wordt para van 1-2tjes van sterke spitsen. Hoe verdedig ik hier goed tegen? Berbatov liep net telkens weg uit de rug van me centrale verdediger (8:cool: nadat hij een 1-2tje had opgezet.
     
  7. PimLadenn

    PimLadenn Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet zorgen dat je de centrale verdediger die bij Berbatov staat selecteert en met Berbatov meeloopt. Met B zet je druk op diegene die de pass naar Berbatov wil versturen. Zo doe ik het meestal.
     
  8. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is volgens mij idd de beste manier, alleen heb je soms wel het "ongeluk" dat als zij een LB+Y pass geven je onder de bal door kopt of je speler de bal probeert aan te nemen, waardoor in zijn geval Berbatov de bal zo mee kan nemen.
     
  9. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Nja wij andersom. Winnen meestal op het laatst dan juist dik.
     
  10. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Mijn eerste frusterende potje alweer binnen. 3-5 verloren. Hij speelde goed, maar alles zat hem mee, tackles, voorzetten, duels. Bij mij gingen ballen van ongeveer bij de penaltystip op buitenkant paal en kopte een bal met b in eigen goal etc.

    Soms heb ik echt het idee alsof dit scripted is, dat de een de toss heeft gewonnen en daarom voordeel heeft ofzo.
     
  11. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo iedereen. . . ik heb echt advies nodig. Ik speel op semi prof een siezoentje en kom de verdiging gewoon niet voorbij met dribbelen. Hoe kap ik die gasten nou eens fatsoenlijk uit zonder gebruik te maken van trucjes. . . . dus gewoon Dribbling bedoel ik....LT ingdrukt houden of juist niet of . .
     
  12. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Algemeen Beschaafd Nederlands :)

    Maar om je vraag even te beantwoorden. Je zo min mogelijk dribbelen. Probeer de verdediging uit elkaar te spelen met passing. Dan kom je vast al een stuk verder.
     
  13. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
  14. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank voor je antwoord maar dat vraag ik niet . . . . . ik kom inderdaad redelijk mee (op Pro) met rondtikken maar wil mezelf verbeteren met dribble skills ...... vandaar de vraag
     
  15. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Vies kut spel is dit toch weer, ongelooflijk.
    Ik ben de hele tijd de betere, maar ik mis zelfs 2x een kans op open goal, de kansen die er normaal wel ingaan mis ik natuurlijk.

    Ik:
    Liverpool
    Doelpunten: 3
    Schoten: 17
    Schoten op doel: 14
    Balbezit: 52%
    Schotprecisie: 82%

    Hij:
    Chelsea:
    Doelpunten: 3
    Schoten: 7
    Schoten op doel 5
    Balbezit 48%
    Schotprecisie: 71%

    En dan wint hij met penalties, bah.
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2011
  16. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is inderdaad wel zuur. Af en toe heb je van die avonden of middagen dat het gewoon niet lukt, en dat je tegenstander er een keertje uit komt en scoort. Dit gebeurd ook in het echt hoor (PSV-ADO :lol:)
     
  17. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Gaat echt heerlijk, zit weer bijna op een 2.0 win/loss ratio.
    Momenteel een 5 winstreak.
     
  18. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Holy shit, gaat de laatste tijden zo fucking slecht. Had een streak van -8. Alles ging kut.. Heb nu gelukkig weer 1 wedstrijd gewonnen, maar ben van 4350 punten naar +- 4000 gegaan... Komt misschien ook omdat ik ging experimenteren met custom made opstellingen..
     
  19. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Laatst bewerkt: 6 feb 2011
  20. Se7eN

    Se7eN Lionel Andrés Messi

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn winstreak van 26 is beëindigd. Ik stond 1-1 bij rust en toen viel de EA-server weg, leuk =(.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina