1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo: Combat Evolved Anniversary

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 4 feb 2011.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat zou ik heel jammer vinden. Ik hoop toch echt dat het gewoon disc-based wordt (met een wat zachter prijsje dan €60 natuurlijk.)

    Ben je verzekerd van zoveel mogelijk functionaliteit, en een mooie upgrade van de graphics. Op XBLA moet toch altijd veel weggelaten worden doordat het downloadable moet zijn
     
  2. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je zeker gelijk in ,maar dan inderdaad voor een leuk prijsje voor rond de 30 euro.

    Maar er is nog niks zeker he :9
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik weet het. Maar het gerucht is al zo vaak opgedoken dat het bijna wel waar MOET zijn. Hoop ik. :+

    Damn, 343 Industries bestaat inmiddels al een flinke tijd en nog steeds geen enkele officiële aankondiging. Schiet eens op daar!
     
  4. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Maar serieus, waarom? Wat is de toegevoegde waarde? Halo CE kan je nog steeds op de Xbox spelen. Enige wat ze toevoegen zijn wat mooie graphics. Sterker nog, als ik het artikel goed begrijp halen ze er zelfs splitscreen co-op uit :x
     
  5. Nick V

    Nick V Active Member

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe art, ga toch weg man. Laat de visuals ook zoals ze zijn en codeer het spel gewoon zo dat het op Xbox Live gespeeld kan worden. Ik hoef geen nieuwe meuk. :/

    En sowieso word dit heel anders aangezien het volk wat nu nog Halo speelt over het algemeen kindjes zijn.
     
  6. Atmaxar

    Atmaxar Banned

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    2
    1 op 1 gameplay en dan iedereen omver maaien met je sniper pistol van de andere kant van de map.

    Ik kan niet wachten, ik ga gezellig mee hypen dulle :)
    40 euro 1 daybuy..... eigenlijk maakt het ook niet uit wat die shit kost, ik koop het toch wel :p
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb CE niet meer. Dit heeft voor mij de toegevoegde waarde dat ik CE dan wel weer heb. Met mooie hedendaagse shiny graphics.

    Er wordt hier gereageerd alsof dit dé nieuwe Halo game is van Microsoft. Jezus, het is gewoon de manier om een tienjarig jubileum te vieren. Doe niet zo moeilijk. :+

    De echte nieuwe game komt nog wel. (waar jullie waarschijnlijk ook weer over gaan klagen. Het zal nooit goed zijn wat ze met de serie doen)
    Nee, het hele volk wat je bij Halo (en iedere andere online shooter) hoort huilen zijn kindjes. Heeft verder niks met de huidige fanbase van Halo te maken. Dat ze de grootste mond hebben wilt niet zeggen dat er van hun ook de meesten zijn.

    En met nieuwe art bedoelen ze niet dat ze de stijl gaan omgooien, maar dat de graphics van scratch opnieuw wordt opgebouwd. De techniek. Dus niet dat we de oude dingen in iets hogere resolutie krijgen (zie Sony remakes), maar dat ze het helemaal opnieuw opbouwen zodat je niet het idee hebt naar, ehm... een Xbox 1 game te kijken.
    Aan de art style zal verder niet gesleuteld worden.
     
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    +1
    Ik ben ook niet zo enthousiast. Remakes doen meer afbreuk aan het geromantiseerde beeld in je hoofd dan ze goed doen.
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Zijn de ideeën op bij Microsoft ofzo? Al die remakes en HD heruitgave tegenwoordig. :'-(
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hm, welke remake maakt Microsoft dan nog?

    Ik snap echt niet dat mensen hier zo 'boos' om worden. Het is niks meer dan een leuk tussendoortje. 8)
     
  11. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    343 Industries gaat over meer dan alleen de Halo games, ze gaan over alles wat met Halo te maken heeft, gedurende die tijd hebben ze o.a. Halo Waypoint en Halo Legends ontwikkeld. Ze zijn dus wel bezig en als je luistert naar de Platform Biased podcast dan hoorde je in de laatste podcast dat John Noonan (een van de testers voor Crackdown 2) recentelijk is overgestapt naar 343 Industries.
    Ze zijn er dus bezig met een game echter welke dat blijft de vraag :D.

    Van mij mag de remake best komen. Al is het maar om het verhaal nog een keer te beleven in HD kwaliteit, tot die tijd zal ik nog af en toe de oude aanzetten :D. (heb nog steeds een trauma van het laatste level)
     
  12. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    ...hoezo zijn de ideeën dan op bij MS? Dit is de eerste die ze maken (en zelfs deze is nog geen feit).

    Ik ook niet. Niemand wordt gedwongen om die remakes te kopen toch?

    Je hoeft het zeker niet interessant/goed/leuk te vinden, maar gun diegene die dat wel vinden het dan ook!


    En over 'al die remakes'.....blijkbaar is er een markt voor, en zijn er dus genoeg gamers die ze kopen om welke reden dan ook.

    Punt.
     
  13. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Halo CE blijft mn favoriete Halo game. Misschien ook omdat het destijds indruk maakte omdat er niks vergelijkbaars op de console was en de controls echt de standaard hebben gezet voor fps games op consoles die nu nog steeds wordt gebruikt. Hoop alleen wel dat de HD remake echt een remake is en niet alleen wat betere textures. Wil een remake die echt opnieuw is opgebouwd, met de nieuwe drm gun etc Dan koop ik hem meteen, maar zit niet op een half gebakken remake te wachten, met alleen beetje nieuwe textures en de rest hetzelfde.
     
  14. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Wordt het dan niet eens tijd om met wat nieuws te komen? Sony begint langzaam steeds meer te domineren met Westerse games. WTF gebeurt daar bij Microsoft? :mad:
     
  15. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens.
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Geen, maar MS komt al met niks bijzonders dit jaar dus gaan ze maar over naar een remake van Halo.

    Maar goed, ik heb Halo altijd zwaar overrated gevonden en niet bijzonder dus ik kom maar niet meer hier. Alleen om te bashen. :+
     
  17. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ben het wel met je eens man. Maar de game industrie is flink veranderd de laatste aantal jaren. En dan doel ik op het businessmodel van uitgevers.

    Tegenwoordig wordt er vaak verlies gemaakt op games. Maakt niet uit want iedere uitgever heeft altijd een paar toptitels dat het verlies van de andere games goed maakt. Een uitgever doet dus een aantal pogingen om een succesvolle game franchise te starten. Wanneer dit een keer is gelukt kan het uitmelken beginnen om het verlies op andere franchises goed te maken.
     
  18. 4sake

    4sake Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens, maar toch ben ik stiekem wel benieuwd, halo is baas, zeker halo 1, en om die in HD te spelen zou wel tof zijn.
     
  19. Nick V

    Nick V Active Member

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee kijk, toen Halo 1 net uit kwam was de 'community' echt onwijs vet en iedereen deed gewoon normaal tegen elkaar. Toen Halo 3 uitkwam werd het ineens heel anders.

    En dat is precies wat ik niet wil. :p
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Bron: gamed.nl.
     

Deel Deze Pagina