1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Shift 2: Unleashed

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 1 dec 2010.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Deze is toch nieuw?
    [yt]GLj_uhFFQ-M[/yt]

    29 maart
     
  2. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Komt me wel bekent voor, maar...! zie ik head tracking?
     
  3. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    vind die camera maar vaag.
     
  4. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Ziet er wel mooi uit, kan er alleen wel nog weinig over zeggen.
    Ook speel ik nooit met de camera in de auto, altijd achter de auto..

    29 maart duurt wel iets te lang by the way :+
     
  5. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    En dat is de fout die veel mensen maakten bij deel 1. Deel 1 werd afgekraakt dat het slecht speelde en niet goed aanvoelde, maar dat kwam dan ook vooral doordat mensen de camera achter de auto gebruikten, terwijl die game gemaakt was om cockpitview te gebruiken.
     
  6. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    "most realistic racer ever"
    Ik neem aan dat het hier niet gaat over car handling maar het visuele aspect wanneer je bijvoorbeeld in de cockpitview zit, Shift 1 was naar mijn weten ook behoorlijk arcade(demo)
     
  7. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik vraag me af waarom we een Shift 2 nodig hebben? Er zijn al zoveel racegames op de markt inmiddels. Wat gaat deze nu compleet anders doen dan alle andere (sim)(arcade) racegames? Ik zie totaal geen toegevoegde waarde.
     
  8. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    zelfde reden waarom er elk jaar 2 nieuwe voetbal spellen komen, 30 fps, 10 rpg, 88 puzzel arcade games, 10 horror games .. etc etc..

    ...of heb jij van elk genre maar 1 spel?

    shift2 is anders als nfs hotpursuit, anders als tdu2, als gt5, anders als forza3, anders als blur, etcetc... met andere woorden voor ieder wat wils.. t enigste wat ze gemeen hebben zijn dat t racegames zijn met wellicht overlappende wagens en tracks, maar daar houd de vergelijking op..

    wat doet blackops totaal anders als mw1??? In medal of honor zitten grotendeels dezelfde wapens als bfbc2,


    heb je t nodig? nee, willen we meer, ja!

    dus ik snap niet waar je nu echt heen wil met je reactie...
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2011
  9. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga deze game toch zeker in het oog houden,deel 1 niet gespeeld maar wat ze van dit al hebben getoond lijkt het mij wel goed.
     
  10. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Waar ik heen wil? Het lijkt mij dat de markt inmiddels wel verzadigd is op race en Need for Speed gebied. Shift was een leuke game, maar zeker niet meer dan dat in mijn beleving. Ik snap een vervolg niet zo goed aangezien er al zat imo betere circuit racers zijn.

    En van Call of Duty, Fifa en al die andere games deel ik dezelfde mening. Het is tijd voor vernieuwing ipv steeds een nieuw nummertje achter een bestaande serie.
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2011
  11. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Al zat betere circuitracers? Je hebt alleen F1 2010 en Forza voor de 360. En als je je een beetje er in verdiept dan zie je wel dat Shift compleet anders is dan die games. Dus nee de markt is bij lange na niet verzadigd.. Dat jij vindt dat de markt verzadigd is, zal wel zijn omdat jij niet dat met racegames hebt wat anderen wel hebben. Meer dan 50% van mijn games zijn racegames en ik ben inmiddels op de meeste games uit die collectie wel uitgekeken en wil wel weer een nieuwe. Daarnaast heeft shift tracks in het spel zitten die in vele andere games niet terug te vinden zijn. Denk aan Spa en Bathurst. Dat zorgt weer voor een totaal nieuwe beleving i.c.m. de cockpitview/helmetcam.

    Over Fifa en dergelijke vind ik ook wel toe aan vernieuwing. Het blijkt alleen dat voor de voetbalfans alle transfers en nieuwe spelers toevoeging voor de meeste mensen al genoeg vernieuwing is om weer 60 euro uit te geven. Dus waarom zouden ze de serie overhoop moeten halen als de fans dat niet willen?
     
  12. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Laten we het er maar op houden dat ik racegame moe ben. Hot Pursuit is een leuke afwisseling in ieder geval. Rondjes rijden doe ik wel met Forza 3 of Gran Turismo. :)
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824


    Irriteer me alleen aan de slogan die ze gebruiken. "most realistic racer ever"
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2011
  14. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    De ervaring wanneer je in de cockpit view zit word zo realistisch mogelijk nagebootst, en daar doelen ze dan ook op. Maar inderdaad die slogan geeft een verkeerd beeld van de game, verkoopt het voor iets wat het eigenlijk niet is.
     
  15. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Officiele NFS Site.

    Bij de sectie cars staat een lijst. Er staan 8 auto's vrijgegeven en 137 vraagtekens:

    Chevrolet Camaro SS

    [​IMG]

    Chevrolet Cobalt SS

    [​IMG]

    Chevrolet Corvette Z06

    [​IMG]

    Lamborghini Murcielago LP640

    [​IMG]

    Lamborghini Reventon

    [​IMG]

    Lamborghini Gallardo LP560-4

    [​IMG]

    Toyota Corolla AE86

    [​IMG]

    Toyota Supra

    [​IMG]



    Het zelfde geld voor de locaties 31 sloten, 4 Vrijgegeven:

    Ambush Canyon

    [​IMG]

    Bathurst

    [​IMG]

    Brands Hatch

    [​IMG]

    London

    [​IMG]



    Depth And Flexibility

    Battle the world’s best drivers head-on to become the FIA GT1 World Champion. Challenge multiple driving disciplines and earn special unlocks while advancing your personal career. SHIFT 2 UNLEASHED gives you the flexibility and depth to get the True Driver’s Experience the way you want it.

    Career trailer:

     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2011
  16. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Het ziet er weer uit als of de auto's weer zweven. Vond het echt niet fijn rijden in Shift. Voor de rest ziet het er heel gaaf uit, tho.
     
  17. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Als dit waar is. Must-have sowieso. Zoveel vette circuits.
     
  18. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Nice! Aantal classic tracks van het DTM op de oude Xbox die ik herken. Chill. :p

    Lightning & damage interview:

    [GT]709960[/GT]
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2011
  19. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    alweer het zoveelste spel waarvan ze zeggen dat het het meest realistische racespel wordt blabla. jammer dat het wss weer waardeloos aan gaat voelen.

    de tracklist ziet er goed uit met bathurst die in nog geen enkele andere racegame op de 360 zit en natuurlijk mogen de nurburgring en spa niet ontbreken.

    de trailer zien er veel te arcade-achtig uit. arcade spellen zijn leuk op zn tijd maar na een uurtje verveelt het al, geen uitdaging. als ik arcade wil speel ik wel forza of f1 2010. race pro is nog steeds het spel op de xbox, wat al redelijk gedateerd is qua grafics.

    ik ben iig benieuwd naar dit spel.
     
  20. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ben niet meer zo van het X Box gamen, maar ik wilde hier toch even op reageren.:p Racegames boeien mij ook niet meer zo omdat ik deze vroeger beter vond, natuurlijk niet in de graphic's maar in de consepten. NFS II, en Hot pursuit 2 vind ikzelf tesamen met PGR2 de beste arcade racegames ooit gemaakt. Als je praat over simulaties dan kies ik DTM en Le Man 24. En in zijn race beleving zelf vond ik Shift fantastisch met het geluid, maar de game zelf was erg slordig inelkaar gezet. Ja en dan GT en Forza, beiden mooie games maar niet meer aan mij besteed.

    Deze Shift zal ik zeker wel gaan checken, maar ik verwacht er eerlijk gezegd ook niet al teveel van, en wat realisme betreft let ik allang al niet meer op die uitspraken.:p
     
    Laatst bewerkt: 13 feb 2011

Deel Deze Pagina