logitech x540 aansluiten op xbox 360 slim

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door own4live, 5 feb 2011.

1. own4live

own4live Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo jongens ik heb een xbox 360 slim gekocht ik dacht ik wil graag deze logitech x540 speakerset aansluiten op me xbox, aangezien dat ik hem altijd op me pc had aangesloten.
    maar ik heb dus nog een oude wetse tv zo dikke vierkante bierkrat scherm en ik zie geen enkele manier op me subwoofer aantesluiten op me tv/xbox :{
    iemand een idee hoe ik hem moet aansluiten of dat ik er nog een verlopertje ofsow voor moet kopen zo ja post ff een linkje waar ik het kan kopen

met vriendelijke groeten Own4live

2. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
  3. own4live

own4live Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan je er niet 1 kope in een nederlandse shop ofzo, zoja post ff een linkje

4. iTz FaRiiD x

iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

Leuk Bevonden:
    6
  5. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
  6. own4live

own4live Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe sluit ik hem dan wel aan...

7. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    5.1 gaat niet lukken. Daarvoor moet je icm de xbox hdmi of optische ingang hebben op je surround.

Je kan gewoon de 3.5 mm minijack gebruiken. Weet niet welke kabels er bij de Slim worden geleverd en of de AV nu wèl tegelijkertijd met de hdmi past, want dan heb je alleen een verloopje nodig.

8. djpj

djpj Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een x-540 voor de pc, daar zit gewoon zo'n game console adapter bij. Echter is het geen adapter maar een kabeltje die 2x stereo RCA female naar 1x groene jackstekker female doet. Daar sluit je dan de kabel van de x-540 op aan.

Met de Matrix knop op de x540 aanzetten krijg je dan stereo geluid over alle speakers tegelijk.

Deel Deze Pagina