Hallo jongens ik heb een xbox 360 slim gekocht ik dacht ik wil graag deze logitech x540 speakerset aansluiten op me xbox, aangezien dat ik hem altijd op me pc had aangesloten. maar ik heb dus nog een oude wetse tv zo dikke vierkante bierkrat scherm en ik zie geen enkele manier op me subwoofer aantesluiten op me tv/xbox :{ iemand een idee hoe ik hem moet aansluiten of dat ik er nog een verlopertje ofsow voor moet kopen zo ja post ff een linkje waar ik het kan kopen met vriendelijke groeten Own4live
http://cgi.ebay.nl/NEW-LOGITECH-GAM...t=Video_Games_Accessories&hash=item3a62bb6665 Zo één moet je denk ik hebben, ff goed zoeken en je hebt m wel wat cheaper.
Daarmee ga je alleen stereo geluid krijgen, er is geen manier om de x540 aan te sluiten op de slim met behoud van surround sound.
5.1 gaat niet lukken. Daarvoor moet je icm de xbox hdmi of optische ingang hebben op je surround. Je kan gewoon de 3.5 mm minijack gebruiken. Weet niet welke kabels er bij de Slim worden geleverd en of de AV nu wèl tegelijkertijd met de hdmi past, want dan heb je alleen een verloopje nodig.
Ik heb ook een x-540 voor de pc, daar zit gewoon zo'n game console adapter bij. Echter is het geen adapter maar een kabeltje die 2x stereo RCA female naar 1x groene jackstekker female doet. Daar sluit je dan de kabel van de x-540 op aan. Met de Matrix knop op de x540 aanzetten krijg je dan stereo geluid over alle speakers tegelijk.