1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 17]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Siemenn, 10 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Superbowl trailer van Revenge of the Fallen.

    [yt]z45QHmKHvms[/yt]

    't Is allemaal één pot nat.
     
  2. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Als we dan toch met Super Bowl trailers aan het gooien zijn.
    Super 8 van JJ Abrams .

    [yt]VqH7yf_qw_c[/yt]
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik kijk ook Transformers niet voor het verhaal.
    Dit zijn typische films waarvoor ik naar bios ga. En ook tot zijn recht komen.
    Films zijn toch gemaakt voor vermaak. In verhaal, actie of humor.
     
  4. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Deze film ging na het zien van deze trailer van mijn top list naar mijn bottom list.

    Geef mij maar Cowboys & Aliens.
     
  5. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Les Amours Imaginaires (2010, Xavier Dolan)
    [​IMG]
    In het begin ging de film voor mijn gevoel wat moeizaam van start, het bleef allemaal wat oppervlakkig, al was het qua vorm mooi genoeg om te blijven kijken, ook de soundtrack is erg fijn (met o.a. The Knife) Iets na het midden werden de personages intrigerender en kwam er wat meer diepgang. Alleen dat einde. Als de laatste tien seconden niet in de film zouden zitten zou hij een punt hoger krijgen. [7/10]

    Ben overigens wel benieuwd naar meer, de regisseur is nog maar 21.
     
  6. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Trolljegeren

    Niet erg boeiend. Het lacherige gevoel dat de 'filmcrew' vanaf het begin had heb ik eigenlijk de hele film gehouden. Alleen genoten van het landschap. Verder een vrij spanningsloos aftreksel van films als Blair Witch en Cloverfield.

    Superbad

    Mjah. Ik kan niet echt meer lachen om puberale poep- en plashumor blijkbaar. Wellicht word ik er te oud voor, of is m'n filmsmaak te veel aan verandering onderhevig geweest (of het een is een gevolg van het ander).
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    TROLL!!!!!!!!!!! Vond het wel droog toen die aan kwam rennen voor het eerst. Ik heb hem ook vandaag gezien na de posts in dit topic, had er toch wel meer van verwacht. Vooral de CGI, met name de animaties, vond ik niet al te best. Bij de scene met de brug was het echt heel slecht gedaan.

    Zijn er trouwens nog meer (toffe) films/aanraders zoals deze? Dus in de stijl van Cloverfield, Blair Witch, REC en Paranormal Activity.
     
  8. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    REC al gezien?
     
  9. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    How to train your dragon heerlijke animatie film. Paar dagen terug voor het eerst gezien en vandaag meteen weer. Voor mij 1 van de leukste animatie films die ik heb gezien :)
     
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Had hem er nog net bij ge-edit zodat die niet meer genoemd werd, ja dus :+ Trouwens wel de Spaanse versie, de Amerikaanse ben ik gelukkig al weer redelijk vergeten. Als ik google dan kom ik vooral bij veel oude films terecht waar het vaak op een "kunstzinnige" manier wordt gebruikt i.p.v. de simpele actie/horror manier, wat toch meer mijn ding is.
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Ook supervet. Vond deel 1 megagoed, deel 2 wel wat minder dankzij wat irritante factoren, maar bleef supervet. Zoals iedereen hier al zegt, mij boeit het verhaal niet, ik wil gewoon zieke robots zien die op elkaar inbeuken met de sickste special effects ooit. In 3D. Is deel 3 in 3D? Het ziet er toch retevet uit. Ik kan niet wachten iig, moet deze in de bios zien. Deel 1 en 2 nooit in de bios gegeken helaas! Zei hetzelfde over deel 2 vorig jaar (of is het al 2jr terug?), maja. Weet iemand btw welke stad dat is in die trailer? Lijkt wel weer op dezelfde als in deel 1. Welke was dat?
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat moment was eigenlijk wel het hoogtepunt van de film inderdaad :+

    REC heeft toch ook nog een vervolg gekregen? (ook in het spaans, iets met een SWAT team?)
     
  13. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    whaha ik had/heb precies hetzelfde 8)

    edit: hierboven, [REC]2 maar die is echt kut
     
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    [REC]2 vond ik ook niet best, als vervolg tenminste. Als je het als een losse film ziet dan is hij op zich wel te doen, maar hij komt imo niet in de buurt van het eerste deel.
     
  15. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Transformers 2: voornamelijk Los Angeles

    Transformers 3: Chicago
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Deel 1?
     
  17. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Thanks mates, ik ga nu Transformers 1 weer kijken. Die scené dat ze op aarde aankomen met die muziek <3
     
  18. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk de zelfde reden waarom ik naar The Expendables ging en het ook een mega film vond? :cool:

    Die ja :9
     
  19. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    Black Hawk Down
    Had hem wel is gezien, maar nu nog eens op BluRay, dat is toch wel genieten. Top geluid en het ziet er strak uit. Klein nadeeltje vind ik dat er een beetje te lang actie is, maar misschien kwam het omdat ik hem al een keer gezien had.
    8/10

    Paranormal Activity 2
    Weinig horrors die ik ook maar enigszins freaky of spannend vind, alleen dit genre (zoals Blair Witch en REC) vind ik altijd wel prima. De film was best wel voorspelbaar, werd heel langzaam opgebouwd, waardoor het eerste half uur best saai en slap was Daarna begon het, zaten wel een paar mooie schrikmomenten in [SPOILER1]die in de keuken met al die deurtjes 8) 8)[/SPOILER1] maar het einde vond ik toch wel beetje minder. En dat verband met deel 1 had voor mij ook echt 0 meerwaarde. In vergelijking met deel 1 biedt dit deel eigenlijk niks nieuws of extra's maar ik vond het af en toe wel spannend :)
    6,8/10
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    The Prestige.

    Had hem al eens gezien toen die uitkwam. En blijft een goede film.
    Blijf het altijd heerlijk vinden hoe Nolan toch op het einde alles duidelijk maakt nadat het de hele film vaag is geweest. Alles valt altijd precies in elkaar, en van de weinige regisseurs die dat kan doen imo zonder dat er fouten inzitten of onduidelijkheden.

    8.5/10
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina