1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo: Combat Evolved Anniversary

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 4 feb 2011.

  1. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Remakes....tsja... Iemand gaf het al aan, je kan door remakes ook juist uit je droombeeld worden gehaald dat je had van de game. Ik vond Halo 1 geweldig, maar als ik nu zo nadenk waarom... Voornamelijk omdat het toen heel bijzonder was om met voertuigen de kunnen rondrijden in enorme levels. De eerste levels waren fantastisch maar als ik zo nadenk herinner ik me ook dat levels als The Library en dat moeras level eigenlijk dodelijk saai waren. Kamer in, kamer uit, gangetje in, gangetje uit, zelfde kamertje in,zelfde kamertje uit...etc.

    Ik vrees dat voor mij de mooie herinneringen van Halo nu voornamelijk nostalgisch zijn. De game was toendertijd heel goed, dat gevoel heb ik vastgehouden en is in de loop der jaren een nostalgisch gevoel geworden terwijl de games ondertussen beter en mooier werden. Haal je dat nostalgische gevoel weg (bijvoorbeeld door een slechte remake of doordat je deel 1 nooit eerder gespeeld had) dan hou je een game over die vandaag de dag denk ik eigenlijk vrij matig is. (hoewel het leveldesign van bijvoorbeeld The Silent Cartographer wel echt heel goed was)
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2011
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.537
    Wist ik veel, waarom meld ik het ook, jij doet toch alles hiero. 8)
     
  3. Atmaxar

    Atmaxar Banned

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    2
    Omdat de startpost lezen in een topic waar je iets plaatst het minste is wat je kan doen.
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    The Library was supertof omdat je toen voor het eerst de Flood tegen kwam, The Silent Cartographer blijft natuurlijk het beste Halo level ooit ;).
     
  5. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    The library was het 2de level waar je the flood tegen komt. 343 Guilty Spark is het level waar je voor het eerst The Flood tegenkomt, was een erg tof moment in het spel moet ik zeggen toen ik dat voor de eerste keer mee maakte. The Library is een repetitief, saai level.
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2011
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Mee eens, en als goede 2e Assault on the control room. Maar Silent cartographer is een klasse apart

    Ik vond de Library in co-op op legendary ook best leuk omdat het zo anders is dan de andere levels. Het is pure crowd control.
     
  7. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Voor mij is Assault on the control room het beste level! Silent Cartographer staat wel op de 2e plek.
    Ben zelf blij dat dit gaat komen, vond de mp van Halo 1 nog steeds het leukst. Speel het nu nog wel eens af en toe. Ik hoop dat ze er niet te veel aan veranderen en online gamen toevoegen:)
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb altijd een hekel gehad aan de Flood levels. Was ook blij dat het niet in reach voorkwam!
     
  9. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat crowd control gedeelte was wel heel leuk idd. Vooral op legendary en dat de boel zien te overleven voordat die gigantische deuren weer openschuiven was echt enorm uitdagend. Zoiets zag je niet in latere halo games. Maar voor de rest vond ik het een matig level en zal nu alleen leuk zijn (denk ik dan) omdat het een nostalgisch gevoel geeft. Als je halo 1 nooit eerder gespeeld hebt kan ik me goed voorstellen dat een level als the library vandaag de dag echt dodelijk saai overkomt.

    Ook zag je trouwens de flood regelmatig vechten met de covenant en nog later kwamen zelfs de sentinels erbij.

    Trouwens, de Silent Cartographer had enorm veel shortcuts zoals jezelf naar beneden laten vallen op de overshield waardoor je de val overleeft in het laatste gedeelte. Sla je ongeveer 10 minuten speeltijd over. Maar er waren er meer zoals een warthog tussen de deuren rammen zodat ze niet dicht kunnen gaan vlak voor je naar binnen wilt :+. (hiermee sla je het halve level over)

    Hier haalt iemand het level in circa 4 minuten....

     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2011
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Halo 1 speedruns _O_ Vroeger zat ik regelmatig op highspeedhalo om te zien hoor dat soort gasten al die levels deden op Legendary. Die van Fable 1 was ook zo mooi, gewoon het hele spel rollen omdat dat sneller ging dan lopen 8) Ik denk dat mijn snelste legendary tijd met Halo 1 iets van 4 uur was, met af en toe ook een binnendoorweggetje bij de irritante stukken. Nu ik die pistol weer zie hoop ik echt dat ze hiervan af blijven met de remake, de Halo 1 pistol is misschien wel mijn favo wapen ooit <3
     
  11. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    +1

    Wat baalde ik toen ze die hadden veranderd bij Halo 2! Verschrikkelijk was die geworden. Pistol in Halo 1 was tenminste lekker accuraat en prima voor lange afstanden:)
     
  12. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo pistol is ook het sterkste wapen ooit :+

    Ben ik nou de enige die echt zit te popelen op een remake?! Tot nu toe komt geen andere halo game in de buurt van die ervaring :+
     
  13. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik popel met je mee;) Heb er nu meteen al weer zo'n zin in gekregen dat ik straks lekker Assault on the Control Room ga doen!
     
  14. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk is dit 'pistooltje' het allersterkte wapen ooit :+



    Je had in Assault on the control room ook ergens sneaky een banshee staan heel hoog op een plateau. Deze kon je eraf schieten met een rocketlauncher als je snel was (anders werd ie gepakt door een elite). Hiermee kon je het halve level doorvliegen.
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2011
  15. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Quoted for truth!:)
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.537
    8)
     
  17. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Startpost lezen? Ik dacht dat bijna niemand dat deed? 8)
     
  18. Atmaxar

    Atmaxar Banned

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat is bij deze wel weer duidelijk :)
     
  19. Nick V

    Nick V Active Member

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Library, beste Halo campaign level OOIT!
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.469
    Fan van Doom 3? Donkere ruimte/gangetje na donkere ruimte. Buitenlevels zijn toch veel toffer? :)
     

Deel Deze Pagina