Tony Hawk 5 Details

Discussie in 'Algemeen' gestart door err0r, 14 mei 2003.

  1. err0r

    err0r Active Member

    Berichten:
    1.779
    Leuk Bevonden:
    0
    dat was 1 zwerfer die steeds van plek verwisselde omdat jij over hem heen sprong, dat was Ollie the Magic Bum die in thps3 speelbaar is.

    level heet venice beach.
     
  2. MoJoo

    MoJoo Owned in Alle FPS.:)

    Berichten:
    879
    Leuk Bevonden:
    0
  3. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn die wel echt, heb ook meegemaakt dat er een MGS3 trailer was, maar die bleek nep te zijn
     
  4. Adema

    Adema Tha Rocker

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    hoor ik hier mensen zeggen dat thps een skategame is?

    HAHAHAHAHAHAH

    de thps serie is tot nu toe alles behalve een skategame...zo nep allemaal *breng de bijl naar de man, lok de leeuwen terug naar hun kooi* ik hoor trots te zijn op een 15 set kickflip, in tony ben je dat pas na een kickflip into 900 revert manual into 720 nosegrab ofzo

    thps is nep, en dat zal helaas ook zo blijven, man wanneer gaan ze nou eens realistisch olliën en neit 3 meter hoog, fuck dat als het niet spectaculair genoeg is voor de voetbal aapjes, laat ze eens echt skaten zien
     
  5. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net het filmpje gezien en het word echt een meesterwerk, vooral de mogelijkheid van het creeeren van tricks en eigen missies lijkt me vet!!

    Volgens mij sta je bij Tony Hawk games op een skatebord en moet je skaten, en dan is het volgens mij een racegame, en games hoeven nou eenmaal niet realistisch te zijn, omdat ze dan vaak niet leuk zijn om te spelen (stel je voor: Shooter, 1 dwalende kogel en je bent dood, en je kan in het echt ook geen 100erde pupkes afschieten).
     
  6. MoJoo

    MoJoo Owned in Alle FPS.:)

    Berichten:
    879
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]











    Ik idd C()Rr0$!oN
     
  7. Ricardovic

    Ricardovic Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond 1 TH game leuk daarna lijkt het allemaal op elkaar. Is gewoon uitmelken.
     
  8. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, dat ik weer een discussie moet beginnen, maar dit is gewoon niet waar. De Tony Hawk serie vernieuwd zichzelf namelijk vaak. 1 en 2 leken idd op elkaar, maar in deel 3 werd bijvoorbeeld al een grote verandering (Revert) ingevoerd, in deel 4 werd heel het opdrachten systeem veranderd, en nou bij deel 5 zal je in auto's kunnen rijden, zit er een trick/map/missie/skater editor bij, dus ik vind dat de developers van THPS elke keer wel iets ander erin doen, waardoor het juist steeds anders blijft om te spelen!!
     
  9. MoJoo

    MoJoo Owned in Alle FPS.:)

    Berichten:
    879
    Leuk Bevonden:
    0
    idd maar ik vind het eigelijk geen echt tony hawk spel meer worde nbij 5
     
  10. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar heb je gelijk in, bij een Tony moet de nadruk liggen op het skaten, en niet op het heen en weer racen met een auto.

    Het zou trouwes wel een meer varierende gameplay kunnen opleveren, waardoor het langer leuk blijft!!
     
  11. MoJoo

    MoJoo Owned in Alle FPS.:)

    Berichten:
    879
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar heb je gelijk in, bij een Tony moet de nadruk liggen op het skaten, en niet op het heen en weer racen met een auto.

    Het zou trouwes wel een meer varierende gameplay kunnen opleveren, waardoor het langer leuk blijft!! jah oke ik begrijp dat die mensen wat niews wouden verzinnu maar de helft die dat spel koop gaat rond rijden in de rare auto's
     
  12. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is toch wat ze willen, meer spellen verkopen, en nou gaan waarschijnlijk ook mensen die houden van autorijden in games het spel checken
     
  13. MoJoo

    MoJoo Owned in Alle FPS.:)

    Berichten:
    879
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah klopt maar ik denk dat de besturing van autos allemaal hetzelfde gaan aan voelen dus dat zou wel poep zijn/.....
     
  14. The Messenjah

    The Messenjah Rotondés

    Berichten:
    687
    Leuk Bevonden:
    4
    Shut the fuck up! Thps is een skategame. Als je realistisch wilt skaten ga je naar buiten en skate je zelf. Denk je nou echt dat skaten als spel leuk is als je geen fuck kan? Als je maar 40 cm hoog kan ollieën en 3 van de 6 keer je overcrook baild? Want dat is realistisch. Dat je op je boardslide je deck breekt en een nieuwe moet kopen? Dat lijkt me het irritants wat er is.
     
    Laatst bewerkt: 16 mei 2003
  15. Ricardovic

    Ricardovic Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    ff reageren op C()Rr0$!oN. Ik vind de games echt vet veel op elkaar lijken. Maar ik denk dat als je een echte liefhebber bent de verschillen meer waardeert dan iemand net als ik die het wel leuk vind. Is hetzelfde als iemand die zegt dat elke fifa op elkaar lijkt. Terwijl er toch steeds kleine verbeteringen zijn.
     
  16. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Ergens heb je wel gelijk, maar toch zijn de veranderingen bij Tony Hawk een stuk groter dan bij Fifa (Fifa 2003 buiten beschouwing latend) en daarbij komt ook nog eens dat THPS het voordeel heeft van het makkelijk kunnen verwisselen van levels bij (Fifa is steeds op een groene mat) en daarom zowieso al meer verandering hefet dan Fifa
     
  17. mischa

    mischa Guest

    dit word eeen flop!
    wie koopt dit spel nu nog, wat heb je aan lopen en in autos stappen...
    laat dan heel het skateboard gebeuren achterwegen en focus op de rest!
     
  18. Mota15

    Mota15 MC

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat je anders zult praten als je em hebt gespeeld ;)
     
  19. The Messenjah

    The Messenjah Rotondés

    Berichten:
    687
    Leuk Bevonden:
    4
    Een flop wordt dit niet, de THPS serie is er al zo lang... En ik hoop al heel lang dat je kan lopen in dit spel, waarom? Nou ik skate zelf, en in het spel skate ik realistisch. Nollie flip van een 6 set. Bs flip etc. Maar als je nu bij een vette spot wilt komen, bij een trap ofzo, moet je eerst helemaal overal grinden om er te komen. Dat is fucking dom. En niemand dwingt jou om te gaan lopen, je kan ook gewoon blijven skaten.
     
  20. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwah ik denk idd niet dat het gaat floppen aangezien thps het altijd goed heeft gedaan.
    Deze developer weet echt wel wat hij doet en zal deze superserie echt niet gaan verprutsen :)

    Ik vind het juist wel leuk dat het niet 100% realistisch is, als dat het wel zou zijn denk ik dat ook niemand het spel meer zou kopen omdat het dan gewoon veel te moeilijk word.

    Ik denk dat thps5 een hit word juist omdat je nieuwe dingen kan doen :cool:
     

Deel Deze Pagina