Wat is die pestilence nou precies dan? Heb er volgens mij nog nooit iemand mee gezien. Heel weinig ook maar met die bliksem. Zelf wil ik eigenlijk die hartjes, maar ik vind dat juichgeluidje zo leuk bij die confetti
Ik hoef geen armor effect, zal het uiteindelijk wel kopen als ik teveel cr over heb, maar weet niet of ik het dan wel ga gebruiken.
Waar gebruik jij je credits anders voor? Die zijn toch een beetje nutteloos Vanmiddag weer een maandje Gold gekocht, dus misschien moet ik ook maar weer eens Halo spelen. Hopelijk komt er een leuke weekly morgen.
was bezig met een daily challange: 5 assists in 1 potje, mannetjes expres niet helemaal dood gemaakt, had ik er 4, toen maakte ik de 5e en telde hij opeens niet. was de dag tijdens dat potje verlopen:/ paar minutjes na 12
Dat gaat toch helemaal nergens meer over Ik zat bij die nummer 10 al van :{ en dan moeten er nog 9 komen. Alleen wel een anti climax met de nummer 1...
Nummer 7 vind ik niet zo geweldig... Het zijn normale schoten. Hij weet alleen goed waar iedereen zich bevind maar dat kunnen er zoveel. Nummer 3 was absoluut de beste van deze top 10. Dat laatste schot... En die SwE Pwnage is niet zo heel goed: http://www.bungie.net/Stats/Reach/GameStats.aspx?gameid=460891850&player=A Dutch MuFf1n kayemx moest er in zitten! http://www.youtube.com/watch?v=kKFBlbRCzGc
OMG! Hoe vaak spelen dat soort mensen Halo? Want ik ben altijd heel lang bezig om ook maar iemand in mijn vizier te krijgen met een sniper. (moet ik ook wel erbij zeggen dat ik ook wel faler ben met sniper hoor )
Hij gaat +5 terwijl zijn team -40 gaat, kun je niet echt zeggen dat die game een goed beeld geeft over hoe goed hij is.
Ik speel de laatste weken ook weer erg veel Reach, ben zwaar uitgekeken op call of duty. Heeft iemand voor mij nog een link naar tips & tricks voor in de multiplayer? Ik heb uiteraard al eens rondgezocht, maar kan niet echt iets bruikbaars vinden... alvast bedankt voor de moeite!
Hij is een zogenaamde "statwhore" of "montage kid". Oftewel, iemand die voor sniper gaat (en zelfs zijn of haar teammates ervoor betrayed) en dan multikills probeert te halen.
Lol, als ik MLG speel, ga ik tenminste wel FTW. Anders kan je net zo goed TO of TS spelen voor je stats ^^