[Centraal] MotoGP @ Live Chatbox

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Darkwing, 9 mei 2003.

  1. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Was zeker gezellig ;)
     
  2. kingarthur

    kingarthur Ownage

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee niet meer.
     
  3. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    :confused: ?? Wat bedoel je met niet meer?

    [edit]: Ok, ik zie nu dat je verwijst naar de post van Vysio eerder. Als je de "quote" knop in zijn post aanklikt, kun je datgene waar je op wilt antwoorden "quoten". Is een stuk duidelijker! :)
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2003
  4. kingarthur

    kingarthur Ownage

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    0
    niet meer punten in een hoger level met visjes butsen
     
  5. jeroen18

    jeroen18 boks ouwe

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm vreemd.. nu er een speciaal subforum voor MotoGP is heeft iedereen in 1x niks meer te melden.. :D
     
  6. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaat de laatste tijd lekker wat betreft mijn tijden... gisteren voor het eerst onder de 1.35 gekomen op Mugello :cool:

    Suzuka 1.50.32
    Jerez 1.27.68
    Le Mans 1.21.40
    Mugello 1.34.72
    Assen 1.52.37
    Donington 1.22.83
    Sachsenring 1.07.28
    Brno 1.46.13
    Valencia 1.25.73
    Phillip Island 1.21.03
    Sheridan 1.22.28

    Dat valt toch wel mee, we zijn nu een kleine 4 dagen open en er zijn al 248 post geweest in dit sub-forum... :)
     
  7. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben dan gisteren eindelijk echt met schakelen begonnen. Ik moet zeggen, dat ik persoonlijk Sachsenring het makkelijkst vindt om het te leren. Sachsenring heeft veel minder schakelmomenten, dan bijvoorbeeld Mugello.

    Ik zat vrij snel weer bijna op mijn record tijd. 3 tienden er boven. Ik moet zeggen, dat het na een uurtje al wat makkelijker gaat. Ik poweslide nog maar niet (heel af en toe dan), want dan raak ik nog een beetje de tel kwijt. Als je eenmaal het schakelen door hebt, kan je ook op andere circuits al best wel goed uit de voeten. Je moet alleen weer opnieuw de bochtjes leren. Je gaat er anders in, omdat ik nu minder op de normale manier rem en meer op de motor. Maar dat zal ook nog wel komen denk ik.

    Ik hoop voor zondag Mugello onder de knie te hebben. Met schakelen is mijn eerste split tot nu toe weer omlaag gegaan van 12.xx naar 13.xx en mijn tweede split van 31.xx naar 32.xx/33.xx, dus ik moet er nog even mee blijven oefenen.
     
  8. Meneer Eric

    Meneer Eric High Performer

    Berichten:
    359
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog 2,5 sec eraf persen en k zit in de top 1000
     
  9. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    hmmzz ga denk ik ook maar manual proberen. Heeft veel voordelen zo te horen.
     
  10. Meneer Eric

    Meneer Eric High Performer

    Berichten:
    359
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie heeft er hier zin om straks een "potje" (zo noemen jullie dat toch ;)) te racen?
     
  11. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe heet dat dan in België?

    Kijk, dat is nou het leuke van dat Live gebeuren, hè. Je leert wat dingetje van elkaars "cultuur". Alhoewel cultuur misschien niet helemaal het goede woord is, maar ik naam aan, dat iedereen dit begrijpt?
     
  12. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben nu twee avonden bezig geweest en heb inmiddels 2 seconden eraf gereden op Phillip's Island en iets van 6 tienden op Sachsenring. Het werkt dus inderdaad.
    Meer afremmen op de motor en (waar Jerhui me op wees) net even een versnelling lager schakelen, dan je eigenlijk zou denken, daarmee win je ook snelheid.
     
  13. Meneer Eric

    Meneer Eric High Performer

    Berichten:
    359
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik weet niet zeker of we daar een equivalent woord voor hebben :)
    Een matchke, een race, een sessie, .... misschien...
     
  14. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan je een matchke in een keer uitspreken. dat lijkt net turks ofzo.

    Nee potje klinkt veel beter. alleen het slaat nergens op. misschien als je een pot hebt waar je geld in moet doen.

    Manual ga ik niet meer proberen. ik let echt te veel op de teller. waardoor ik soms verkeerd de bochten inga. En het terugschakelen gaat ook nooit goed. de ene keer is 2x gear down gelijk naar de goede versnelling de andere keer gaat ie maar 2 gears down terwijl je bijvoorbeeld 4 nodig hebt.

    Snappie? een beetje raar uitgelegd maarja.
     
  15. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Zo, dus jij rijdt automatisch? Dan ga je toch nog wel erg snel.
     
  16. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Met automatic kan je makkelijker bochten maken. Alleen iemand die goed met manual om kan gaan wint het wel van mij.

    Maar ik maak gelukkig nog wel een kans om te winnen tegen goede mensen. kijk naar Le Mans bijvoorbeeld. Maar daar heb ik ook flink voor geoefend.
     
  17. kingarthur

    kingarthur Ownage

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat heb je daar dan?
     
  18. jorjo

    jorjo G-Force

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Met me demo sta ik 3400ste ofzo Overall
    iz wel netjes toch
     
  19. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    ik d8 1.19.35 ofzo :confused:

    Een van de hoogste automaticers van de wereld denk ik, ik sta ergens in de 600.
     
  20. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Eindelijk begint het schakelen vruchten af te werpen. Ik rijdt op Mugello ook steeds dichter bij mijn pre-schakel tijden. Gisteren op Valencia en Jerez een lekker record (voor mijn doen dan, hè) neer gezet. 300 plaatsen gestegen naar 3980e plaats. Ja ja, in de 3000.

    Het was overigens weer een gezellige club gistereavond met Sonic, Jerhui, Avenger XBW, Thor, Odebeijer, Sacher, Maverick, Champion BE en al die anderen,die voor korte of langere tijd hebben meegedaan.

    @KingTuur: Tuur, ik had het er gisteren met Marius over, maar heb jij misschien interesse om een KingTuur Spreekuur thread te openen? Een thread waar je tips aan de hand doet om beter te rijden. Ik denk, dat er een heleboel Livers zijn, die daar veel aan kunnen hebben. Ik zelf in ieder geval wel.

    @Jerhui: Ik kom weer dichterbij.
     
    Laatst bewerkt: 16 mei 2003

Deel Deze Pagina