MW2 4v4 toernooi

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door SiK Stijn, 9 feb 2011.

1. SiK Stijn

SiK Stijn Stijn : )

Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien er veel vraag is naar mw2 toernooien ..organiseer ik er zelf één !

wat ? een mw2 'competitie' voor 4,6 of 8 teams van 4 personen

wanneer? zelf te bepalen , tijdslimiet zal nog volgen..

hoe? er zal gespeeld worden op de volgende manier:

stel: er doen 4teams mee ...

Team DmS (mijn team) ptn:
    Team B ptn:
    Team C ptn:
    Team D ptn:

alle teams spelen 2keer tegen elkaar ( elk team mag één map kiezen)
    Per gewonnen match 3ptn en verloren telt voor 0 ptn
    we spelen Search And Destroy Core!

regels:
    -geen noobtube
    -geen mappen waar je in overvloed kan campen ( favela,...)

wanneer minstens 4 teams zich voor 14 februari aanmelden post ik een speelschema en wanneer je westrijd gespeeld is post je hem hier .

een prijs zal nog besproken worden ..

2. SiK Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    nieman die aan dit toernooi wil deelnemen ?

3. Se7eN

Se7eN Lionel Andrés Messi

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een toernooi organiseert kan je beter kiezen voor Black Ops en bepaalde regels aanhouden. Camp maps voor jou kan voor een andere niet zo zijn.

4. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Modern Warfare 2 is tof, maar ik ben het eens met Se7en. Ik vind Favela bijvoorbeeld just een erg fijne map omdat je gemakkelijk en beschut door het level heen kan gaan. Geen campmaps is een regel die in de praktijk gewoon niet te hanteren valt, want je kan op elke map wel campen. Dan kan je dit hele toernooi net zo goed opdoeken.
    Ook is er een totaal gebrek aan reglement. Wat zijn bijvoorbeeld de speelsettings? Ronde-tijdslimiet? Bomb plant time? Mogen teams twee keer dezelfde map kiezen? Wat gebeurt er als een team niet komt opdagen? Wat is de procedure als twee teams claimen gewonnen te hebben? Zo kan ik nog wel een miljoen dingen verzinnen.

Als je een toernooi wil opzetten, weet waaraan je begint en zorg dat er over zulk soort zaken uitsluitsel gegeven wordt.

5. SiK Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    eigenlijk zou er een update komen met alle details wanneer er genoeg deelnemers waren maarja...

6. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Waarom zou je je inschrijven voor een toernooi als de settings niet vaststaan? Misschien staan de settings een team wel helemaal niet aan zodra die gefinaliseerd zijn en haken ze af.

Deel Deze Pagina