1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

  1. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister toegelaten tot de beste horde pvp guild op mijn server, ze hebben al 650 rated bg's gewonnen ofzo en paar van hun staan al erg hoog in de rankings!
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Gefeliciteerd man. Altijd vet om een dergelijke invite te krijgen, al houd ik zelf helemaal niet zo van PvP. Doet die guild ook in raids goede zaken of is dat wat minder?
     
  3. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    SHoulders -> 10%
    Chest -> 10%
    cloak -> 5%
    Guild -> 10%

    35% zo al, en dan kan de helm er nog bij komen ^^
     
  4. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    En de ring, van de fishing derby -> 5%
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Schiet lekker op als je alles hebt voor een flinke set.
     
  6. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Gisteren na een avond van wipes op de laatste try Chimaeron neergehaald. Na een aantal pogingen waarbij we hem tot 0,1% kregen, zag ik het niet meer gebeuren. Maar de aanhouder wint! \o/

    Nu alleen nog Nefarian in Blackwing. Maar eerst gaan we naar Bastion of Twilight. Daar wachten Valiona en Theralion op ons. :cool:
     
  7. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
    Nice! grats :)

    Vaak zo he, zie je het niet meer zitten na een avond wipen, iedereen oppeppen om het nog één keer te proberen, lukt het! Heerlijke momenten zijn dat :)

    Ik zit nu in een casual guild omdat een paar vrienden van mij erin zitten. Het is allemaal wel leuk hoor en gezellig, maar mis toch het raiden wel. HC's instances komen op een gegeven moment ook je strot uit. Binnenkort maar eens kijken naar een semi-hardcore guild :) 2x per week raiden zie ik nog wel zitten :)
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Dit uit de patch notes:

    Heb ik keurig al die ingangen ontdekt, krijg je dit. Wie heeft er azijn over Blizzard lopen pissen? 8)
     
  9. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
    En hoppa...weer toegankelijker gemaakt...kom op zeg, het is toch niet meer dan logisch dat players eerst de ingang moeten vinden!!
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Precies. Ik die normaal liefst dingen makkelijk heeft heb het ook gedaan. Ongelooflijk wat hier nu zo moeilijk aan is? 8)
     
  11. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Attunements waren ook niet moeilijk, als je ze niet kon halen was je er nog niet aan toe om naar een andere raid te gaan...
     
  12. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Sommigen waren wel ronduit dom though. BWL attunement met maar 2-3 bloods van Drakki? Je moest wel een eikel zijn en ninjaen ;)

    Al was het wel een aardige manier wat ze nu proberen op te lossen met ilvl.
    Dat je dungeons niet hoeft te ontdekken vind ik wel relaxed, lukt het altisme ook wat beter :)
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ja ok, maar het was ook wel een echt RPG elementje. In console RPG's moest je ook zovaak iets ontdekken voor je er gebruik van kon maken. Nu hoeft dat hier niet meer en vele hebben het, net als ik, op de manier gedaan van vlak na Cata. Ergens wel zonde, aan de andere kant wel mooi dat je nu met al je alts gelijk aan de normals zou kunnen beginnen. Ik maak er ook niet zo'n groot probleem van, zie alleen niet waarom ze het dan niet gelijk met Cata release hadden kunnen doen.
     
  14. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja dat was ook belachelijk het zo voor iedereen moeten droppen die aan die quest bezig is natuurlijk.
     
  15. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie inderdaad in de patch update dat je dus nu al weet wat voor dungeon het is zonder dat je erdoor heen ging. En ik zie ook dat zelfs de meeste domme spelers deze game zonder problemen kunnen spelen. Ik weet nog wel dat ik uren bezig was met het zoeken van een soort monster om er vervolgens ook nog achter te komen dat het geen monsters waren die je af moest maken maar planten die je moest verzamelen, die gedropt werden door een bepaalt monster :+

    Nu krijg ik gewoon letterlijk een pijl + gebied op de kaart waar het zit 8)
     
  16. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
    Mja oke, er is nu een ingebouwde quest helper. Maar bijna iedereen gebruikte Q helper mod toch al....

    Zeker om alts te levellen is het wel echt fijn om niet het hele verhaal van de quest te hoeven lezen maar gewoon snel kan accepten en gaan!
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Gezien het aantal quests in deze game en die je nodig hebt om 85 te worden is dat ook niet meer dan verwonderlijk.
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Eerst was het toch 1 Blood per 10/15 man?
     
  19. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Nou, dat valt ook best mee hoor, ik heb alleen iets van 10 quests in borean tundra en howling fjord gedaan(70-80). Sterker nog , het enige wat ik van de rest van Northrend heb gezien is mijn vliegtochtje voor "The Explorer".
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Dat heb ik ook gedaan op twee van mijn alts. Soms hou ik er van om veel te zien vanaf de grond, soms ook niet. Ik vond bijvoorbeeld IceCrown, voor mijn main, een hell om te levelen. Later gelukkig wel, met een toenmalige guildie, de Loremaster daar gehaald. Bij verre volgens mij nog steeds het moeilijkste gebied voor het level dat er hoort te komen. Nu misschien Twilight Highlands, maar dat gebied vind ik neuk om doorheen te moeten. Minste gebied van alle nieuwe Cata zones. Uldum daarentegen. _O_
     

Deel Deze Pagina