Ik hoorde een aantal van jullie al praten over dat jullie de japanse versie hebben van Soul Calibur 2 zo jah hoe is het spel speeld het lekker is die gameplay nog steeds zo lekker als bij 1?
hij is goed ik heb 1 nog nooit gedaan dus weet ik niet hoe die is maar hij speelt zekes wel lekker en hij is ook super mooi
hij is super! net als deel 1 en natuurlijk veel beter als doa 3! alleen zie ik niet heel veel verschil tussen de eerste en het tweede deel
Ik heb hem op GameCube omwille van Link die erin zit. Hij is goed, maar geen wonder....hij verschilt niet zo veel van SoulCalibur 1 (ook grafisch niet), maar zo slecht is dat niet want deel 1 was super! Maar toch had ik er meer van verwacht...
Ik hoop het wel maar ze brengen het niet in japan uit, omdat het spel daar al uit is. het is wel zo dat SC2 pas eind van het jaar uitkomt in europa en er tijd is om live aan het spel toe te voegen.
van welke planeet kom jij?? DOA3 is een vechtspel met geweldige besturing...als jij er niet meer om kan gaan moet je maar meer oefenen.... tis trouwens een joypad, geen joystick...