Ik moet ergens (level3 of 4...)onder een brug een zaklamp vinden, maar buiten een geweer (dak trouwens nie kan oppaken zelfs al heb ik geen wapens...)ligt daar niets, iemand enige tips?
Ik had ergends al een review gelezen er van. Hij krijg een 8 en een half. En vooral de funfactor en gameplay kregen een hoge cijfer. Alleen het geluid kreeg een iets mindere cijfer. Dit is de url van de review. http://www.xboxcollective.com/article.php?story=20030513080555907 Ik denk dat ik hem dan toch maar zo even gaat halen.
die level met de zaklamp is een beetje raar want als je dat geweer gevonden hebt krijg je het zaklamp want dat zit aan het geweer dus al je dat geweer selecteert dan heb je ook gelijk je zaklamp en kun je verder met de missie veel niobe of ghost plezier
ik hoop dat het spel beter is dan de film, want die wordt toch behoorlijk hard neergesabeld. Waardoor ik rouw. Ik verwacht zoveel van de film, heeft iemand em gisteren al gezien?
ja ik en hij is zeker de moeite waard. De mensen sabelen hem neer omdat ze het niet snappen. Al zitten er wel wat min punten aan de film. Af en toe lijkt het wel zo´n franse kutfilm. Echt iets te veel geouwehoer. En ze maken van smith een lachertje, wat jammer is. Maar ik zou hem echt wel gaan kijken.
dat natuurlijk wel, het kaartje is een tijdje gereserveerd. Ben nog steeds enorm nieuwsgierig. Werd echter bijna ziek van de critici, maar ja, heb nooit tegen dat semi-interlectuele geblaat gekunt. Anyway, het gaat over het spel en daar kan ik niks nuttigs over zeggen....want heb em nog niet. verdomde dimensionplus...
Vanwege het grote aantal threads dat werd gestart over Enter the Matrix, is besloten één centraal helpthread te maken. Post al je vragen (en antwoorden) daar. [Centraal] Enter The Matrix Helpthread