XBOX games uit het buitenland

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ricardovic, 16 mei 2003.

1. Ricardovic

Ricardovic Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vroeg me zo eens af. Stel dat ik een xbox spel uit duitsland haal, is het spel dan ook in het Duits? Of is er altijd gewoon 1 PAL versie voor heel europa+australie?

2. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Nee dan is het duits. Duitsland, Frankrijk, Italie en Spanje vertalen de games allemaal (andere landen met dezelfde taal krijgen dus 1 van die). Nederland samen met Zweden enzo krijgen alles in het engels.

3. Eagle_1

Eagle_1 yippiekayee

Leuk Bevonden:
    0

ben der niet helemaal cker van... de kans zit er in... maar je moet er gewoon goed op letten dan kan het niet misgaan :)

4. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Duitsland vertaald bijna alle spellen maar er zijn ook titels waar je kunt kiezen voor een taal optie.
    Dat moet je bij de retailer even navragen.
    Frankrijk, dat kun je zelf wel raden die croissant vreters.

5. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat ligt eraan, ik had Halo & Rallisport Challenge uit Duitsland gehaald, Halo was volledig in het Duits(:{) maar Rallisport is gewoon Engels omdat ik de Xbox op Engels heb ingesteld:).
    Ligt dus aan de game, moet je maar navragen dan.

6. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    De meeste spellen hebben volgens mij alle talen er al ingebouwd, maar hangt het ervanaf hoe je de taal van je xbox hebt ingesteld.
    Ik heb eens voor de lol mijn xbox in het Duits ingesteld, en Project Gotham Racing en Morrowind werden keurig vertaald in het Duits. Alleen Halo bleef engels. (dat waren de enige spellen die ik getest heb). Ik denk dat het zeker met racespellen wel snor zit.

7. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je je xbox nou op Nederlands zet (ervan uitgaande dat dat kan) krijg je dan automatisch ondertiteling op je xbox??? Bij DVDs dan...

8. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Morrowind en Project Gotham werden volledig vertaald. Was wel gaar bij Morrowind, al die mensen lullde Duits. En bij Project Gotham waren alle menu's in het Duits. Aan Halo was niks veranderd.

Dus ALS hij in het Nederlands instelbaar zou zijn geweest zouden alle spellen volledig in het Nederlands zijn vertaald, denk ik.

9. Ricardovic

Ricardovic Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus over het algemeen zijn spellen dus multi-language?

10. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Veel spellen wel zo te zien, maar ik zou er geen risico mee nemen en eerst ff contact op nemen met de winkel waar je em wil bestellen/kopen....of ff hier vragen of mensen em hebben en even willen kijken wat tie op een Duits ingestelde xbox doet (wordt tie daar duits, dan kan je er wel vanuit gaan dat ie multi-language is)

11. Alwin

Alwin Alwin

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou gewoon wachten tot dat de game die wilt hebben in Nederland is.

Ik was deze week in parijs en daar was Enter The Matrix, daar om deze reden wacht ik met het kopen van games in het buitenland, en wat als een game het niet doet moet je er mee terug!

12. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Je kunt beter een onvertaald Duits spel hebben, dan een onvertaald Frans spel. Maar ik denk dat het risico op een Duits/Frans watever versie bij actiespellen groter is dan bij bijv. racespellen, waar alleen geschreven teksten vertaald hoeven te worden.

13. Hello_Hello

Hello_Hello Hi there

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha Splinter Cell in het Duits lijkt me ook leuk...

Ich bin Zam Visscher, Ich bin eine Zplinter Zelle

14. ID&T Rulez

ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

Leuk Bevonden:
    0
    Duitse versie van Halo lijkt me ook wel vet! :cool: als ik die nog eens in de budget-bak zie liggen met wintersport :9

Deel Deze Pagina