1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 18]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Nerrion, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Define: veroveren :+

    Maar goed, back to movies ;)
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Twelve Monkeys

    Blijft toch wel een aparte film. Zeker het middengedeelte moet je blijven opletten.
    Einde blijft prima vind ik. Niet te Hollywood maar ook niet een einde waar je een nare bijsmaak aan overhoudt. Precies goed. Blu-ray versie is degelijk, niet echt super.

    8.6/10
     
    Laatst bewerkt: 17 feb 2011
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Maar Alexander ging toch ook vroeg dood? Dus hoe kan hij dan wel de grootste veroveraar zijn, als jij zegt dat het om één veroveraar gaat? :+ Het rijk van Alexander werd verdeeld over de grote leiders van zijn leger, dus van het ene grote rijk bleef ook weinig over. ;)

    RED

    Mwa. Wel aardig. Ik vond de film eigenlijk een 'touch too much'. Hier en daar wel gelachen, maar ook dat was niet bijzonder. Verder waren een aantal plotwendingen echt onbegrijpelijk voor mij. Sloeg nergens op. :+ 6/10

    Clash of the Titans

    Nog meer mwa. Ik vind Sam Warthington tof acteren in Avatar en ook in deze film, maar alles rond hem heen is echt kut. 8) Het script is zo suf. De film heeft ook totaal geen lekker ritme, van de hak op de tak. Wat ik wel goed vind is dat de mythische figuren heel realistisch zijn neergezet. 5,5/10
     
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Taken

    Vette shit. Voorspelbaar verhaal imo, maar who gives a F. Liam Neeson is een baas! Hele mooie soundtrack ook.

    8.5/10
     
  5. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is ook een film wat je echt een kick geeft als je de zaal uitloopt! :+
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Memento

    Blijft toch een bizarre film. Het is al een vaag verhaal (wat je op het einde te weten komt) en achterwaarts afspelen helpt daar niet echt bij. Maar toch is het goed te volgen imo ook al moet je blijven opletten. Vind dat de film goed word opgebouwd. In het begin gaat het langzaam met duidelijke scenes en als je eenmaal er aan gewend bent en het op een rijtje hebt in je hoofd versneld de film.

    Blijf het een goede acteur vinden Guy Pearce. Jammer dat die nooit echt "groot" is geworden, ook al heeft die in best grote films gespeeld maar daarin had die altijd kleinere rollen.

    8.7/10
     
  7. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    Pizza Maffia

    Precies wat je denkt dat het is. Een soort Snitzelparadijs nummer deux. Ik heb me er wel mee vermaakt though.

    6,5/10
     
  8. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Vette film inderdaad! :)

    Echt een geweldige film inderdaad. Maar het is niet echt achterwaarts toch? Het is meer gewoon helemaal door elkaar.
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Jawel, het is achterwaarts.
     
  10. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2

    Ik begrijp wat je bedoelt, maar het zou me niets verbazen als dat een bewuste keuze is hoor.

    Guy Pearce is naast een 'Hollywood-akteur' (ik haat die benaming) ook 'gewoon' een theater acteur. Staat geregeld op de planken.

    Heb je The Proposition gezien? Zo nee, aanrader_O_
     
  11. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    [​IMG]


    Megamind
    Weer es even een animatie film gekeken. Standaard animatie film, met verhaal dat erg bekend voorkwam. Gewoon wel leuke film om even weg te kijken. Niks heel bijzonders.
    7/10
     
  12. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Jennifer's body

    Best vette film, niet saai om naar te kijken.

    En een superrrrrr mooi vrouwke die de hoofdrol heeft.

    8/10
     
  13. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    8/10 ? 8)

    ik keek gister The Sting (1973 ) Top 250 #99
    "In 1930s Chicago, a young con man seeking revenge for his murdered partner teams up with a master of the big con to win a fortune from a criminal banker."
    leuke film, supermooie valstrik :D
    8,4 / 10
     
  14. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom je nou op een 8.4? Geef dan gewoon een 8.5 of een 8.0, in plaats van het cijfer van IMDB over te nemen ;).
     
  15. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    hoezo moet ik een film op halve punten beoordelen? waarom dan niet op hele? of waarom dan niet op slecht matig redelijk goed .. of nee + of - ! .. :emo:

    hier staan al m'n cijfers http://www.whatiwatch.net/overview.php?ov=3777&j=all kun je zelf zien in hoeverre ik imdb cijfers overneem.
     
  16. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zei: geef dan gewoon een 8.0. Das een heel cijfer, lijkt mij.

    No hard feelings jonguh! Ik vind het gewoon raar om een film een 8.4 te geven. Wat is het verschil tussen een 8.4 en een 8.3, of een 8.4 en een 8.5? Lijkt mij wat arbitrair. Verder ziet je lijstje er goed uit hoor. :):
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Wat is het verschil tussen een 8 en een 8.5? Geef dan een 5 of een 10.
     
  18. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Tussen een 5 en 10 ligt wel aardig wat verschil wat betreft gevoelswaarde. Tenzij je op een schaal van 0 tot 100 zit uiteraard.
     
  19. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    't Lijkt mij juist wat arbitrair als je alle films die je kijkt maar in tien categoriën kunt opdelen qua beoordeling.
     
  20. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, uiteindelijk vroeg ik me ook alleen maar af hoe je het cijfer '8.4' bepaald... en waarom het dan niet een 8.3 is, of een 8.4. Alsof je er met een puntenlijst bij gaat zitten en uiteindelijk een totaalscore krijgt. Daarna zag ik op IMDB precies een gemiddeld cijfer van 8.4 voor The Sting. Waardoor ik idd dacht dat de persoon in kwestie gewoon het cijfer van IMDB had overgenomen (want ja, als IMDB het zegt, dan zal ut wel kloppen). Maar uiteraard kan iedereen op zn eigen manier een cijfer geven.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina