Mmm deels nice.
Had al deels zo'n vermoeden na Fable 3 gespeeld te hebben, zonder ergens enige vernoeming naar the Spire,dat ze Albion weer clean willen gaan sweepen.
Na Fable 2 gespeeld te hebben weet je wel waar the spire toe in staat is. (Misschien komt er nog wel leuke DLC, denk het niet alleen)
Maar ze hebben natuurlijk niet voor niets genoeg fable lore over the Old Kingdom, Archon en the Court geschreven.
Zelfs in Fable 3 zie je nog verwijzingen zoals Scythe's Hammer en een eventuele return etc.
Dus hoop dat de beetje hardcore Fable fans ook die kant op willen en ze hun stem laten horen.
Wat ik alleen tot nu gelezen heb daar, zijn het in mijn ogen allemaal iets te veel mainstream zotten met vage ideeen, terwijl er niet echt een touw aan vast te knopen is.
Heeft Lionhead wel deels aan zichzelf te danken natuurlijk.
Zou het zelf bijvoorbeeld awesome vinden als het gewoon de dark medieval kant op gaat.
Door een clean sweep van the spire en daardoor een hernieuwing van de dagen van Archon en the Court waar hoogtij gaan vieren etc.
En dan nu gewoon alvast gaan ontwikkelen voor de nieuwe xbox of wat dan ook, zodat het weer een must have titel word en iedereen ook meteen een reden heeft om een nieuwe xbox te halen
P.S. Ga mijn gal ook zeker bij LH spuien
Laatst bewerkt: 11 feb 2011