Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 4 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Sinds ik een PS3 heb ben ik toch wel benieuwd naar PES 2011 op de PS3, hopen dat hij straks ergens voor een tientje ligt. Iemand ervaring met de option files op de PS3?
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    OF's zijn veel uitgebreider op de PS3, alleen is installeren wat langer werk.
     
  3. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat snap ik dat ze uitgebreider zijn :) Ach ik wacht anders wel op 2012, zo veel PES ik niet meer...
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Ik zit er sinds 2 weken weer helemaal in. Heerlijk spel _O_
     
  5. Tricarico10

    Tricarico10 Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook!
    Al weet ik niet of ik V3 van Daymos ga gebruiken, want ik ben erg gelukkig met Edgar´s Bundesliga versie.
    Tyrant als de DLC uitkomt en je die moet installeren, omdat je het anders niet meer kan spelen, moet ik dan de OF weer opnieuw erop zetten? of schrijft de DLC niks over?
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Volgens mij kan je eerst de OF installeren en daarna de DLC eroverheen, maar dat weet ik verder ook niet...

    En Edgars versie is redelijk, maar kwaliteit is matig IMO (vergeleken met Daymos dan). Ook jammer dat hij dragonskin als 'build' heeft gebruikt en niet V2 van Daymos.

    Plus Championship is een must voor mij, voor perfecte Master League ervaring :p.
     
  7. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    276
    De jupiler league file op pesgaming werkt bij mij wel en ben begonnen met Go ahead eagles. Net andrade gekocht:). Lijkt me wel leuk om in de champions league te komen.
     
  8. Mr.NrG

    Mr.NrG Voetballen is kunst

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas spelen we op andere tijden Tyrant, want ik zie je vrij weinig online :mad: Wil graag eens tegen iemand van dit forum spelen, just 4 the fun!

    Enne.. ik snap nog steeds niet hoe mensen zoveel geld kunnen hebben om alle, werkelijk alle, toppers te kopen.. :mad: Ik probeer een competitie in D5 wel eens te winnen, maar dat gaat nog niet van harte ;-) En die matches leveren op zich maar 80k op..
    Iemand een idee?
     
  9. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan niet anders dan door cheats. Want als je het zonder cheats wil doen dan heb je echt heel veel wedstrijden gespeeld waardoor je logischerwijs ook heel goed wordt. En dat zijn die gasten met die toppers vrijwel nooit.

    Binnenkort weer eens Gold aanschaffen, dan wil ik wel eens online spelen tegen je. Ben nu nog met ML bezig.
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Cheats bestaan niet.
    Door veel spelen krijg je nou eenmaal geld. Gaat er geen eens om of je wint, maar bv toerrnooitjes levert wat op. Dan was er natuurlijk nog ff dat gedoe met 3-0 verliezen, daar hielden sommige ook veel geld aan over.

    Maar als je vanaf de release speelt heb je gewoon veel geld, of je nu goed bent of niet.
     
  11. Santos21

    Santos21 Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0

    Er zijn meerder manieren om aan geld te komen in de MLO dan cheats die trouwens niet meer bestaan de enige is natuurlijik die in de competitie nog dat spelers die hoger geranked bij een disconnect doorgaan die veel misbruiken

    veel hoef je niet te spelen
     
  12. ASH0492

    ASH0492 Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand nog paar leuke downloads en nieuwe competities voor de xbox 360?
     
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Maar er was toch een bepaalde bug?
    Dat een speler met een hogere ranking rustig kon leaven en dat hij dan de volle winst kreeg?
     
  14. HugoMoncler

    HugoMoncler Guest

    Is dit spel nog aan te raden om te halen als het al zo lang uit is, natuurlijk wel 2e hands voor rond de 20-25 euro, als aanbod op het internet. Nog een andere vraag, met name voor de ps3 users hier, hoe kun je het beste dribbelen in dit spel, om door de verdediging van een tegenstander te lopen, zodat je de tegenstander op het verkeerde been zet tijdens het dribbelen, is dit l2 of l1? Daarnaast, hoe plaats je de bal in een hoek, ook met l2?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 feb 2011
  15. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107

    Jahoorr spel is nog prima tespelen' ik speel het nog bijna elke dag.. Niet online maar masterligue offline.
    Door verderdiging komen, eerst rustig erop aflopen en dan bij hem in de buurt langs hem sprinten. Niet dwars door hem heen!!
    Hoekje shirten gewoon mikken en veel spelen dan krijg je zelf het gevoel over hoogte etc
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Rule #1: hou niet constant RB ingedrukt. Dit is de reden dat mijn FIFA maatjes PES kut vinden, maar het is hun eigen schuld. Altijd maar RB ingedrukt.. Verdedigen met X en A en RB ingedrukt... :F:


    [yt]7_8t-JPSe0o[/yt]
     
  17. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, het niet gebruiken van de renknop is zo ongeveer de grootste skill uit pes.

    Als je dit eenmaal onder de knie hebt, of eigenlijk doorziet, ben je ineens veel beter.

    Je creeerd veel makkelijker ruimte voor jezelf, kan veel beter positiespel spelen. Maar zaken als bal aan nemen, schieten, in keer passen, dat gaat allemaal veel beter als je niet rent.

    In balbezit moet je zo weinig mogelijk rennen, eigenlijk alleen als je zeker weet dat de ruimte die je in rent vrij is van tegenstanders. Of even een paar passen aan zetten, en dan weer temporiseren.

    Maakt de game ook veel leuker vind ik.

    Online is een pot tussen 2 niet renners echt super leuk, en lijkt waarachtig nog op voetbal op.
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2011
  18. MarkieMarkie

    MarkieMarkie Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Om een nieuwe Option File te installeren heb je een USB stick van minimaal 1GB nodig. Deze heb ik helaas niet tot mijn beschikking, is er nog een andere manier om dit te doen?
     
  19. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, volgens mij niet. Dus d'r op uit en een sticky halen! ;) Of je moet Tuur vragen of hij z'n usb-stick met OF naar je toe stuurt.

    Verder is de tip van 'rb' (sprinten) niet constant ingedrukt houden echt een gouden tip voor iedereen. Sinds ik door heb dat dat niet werkt heb ik veel meer controle aan de bal en weet ik veel meer kansen te creëren.
     
  20. Dynastic

    Dynastic Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je bij PES net als bij FIFA van die goaltunes instellen als er wordt gescoord?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina