In de engine room wordt je verteld dat je het groene lampje naast de bom kapot kan schieten.. however.. als je er daarna langs loopt gaat ie alsnog af... wat heb ik hier over het hoofd gezien?
nee idioten hij bedoelt op de tanker als je op normal speelt zijn er 2 bommen gewoon goed kijken, trouwens wel op het LAMPJE schieten en niet op de bom zelf.
yep, ik heb het groene lampje op de tanker in de engine room kapot geschoten.. dan loop ik door.. en gaan de 2e bom af. maar ik zie hier geen lampje.. het kan nat uurlijk zo zijn dat ik mijn glazen oog moet afstellen.??
Is dat die kamer in de tanker waar je zodra je binnen komt er een kerel achetr je uit zo'n deur komt??....zo ja.....er zijn meerdere zenderetjes.....afhankelijk op welk niveau je speelt. zet je terminal googles op om te zien of er nog infarood sensors zijn....als je die niet hebt gebruik je sigaretten. Zijn er nog infarood zenders?? dan is er nog een zender. Er kunnen er maximaal 3 zijn.....eentje kun je flakbij de eerste muur van sensors zijn......1 moet je op zo'n verhoging gaan staan....kun je hem zien.... (op hogere moeilijkheisniveau's is ie er wel) en aan het eind van dat gangetje zit er ook 1.