Ik krijg op geen enkele manier meer connectie tot Xbox live. Nooit eerder problemen gehad. Was gewoon aan het gamen, MW2, toen de connectie ineens verbroken werd, en kan op geen enkele mogelijkheid meer die connectie oppakken. Voor de goede orde, mijn XBOX live abbo is nog lang niet verlopen, en heb ook geen ban gekregen. Daarnaast heb ik een Wireless ontvanger, dus geen kabel. Kan iemand mij alsjeblieft helpen, op voorhand al ontzettend bedankt!
Nee, met mijn laptop heb ik gewoon verbinding tot het internet, overigens ook gewoon op hetzelfde netwerk. En als je conectie test doet, pakt hij de eerste 2 delen ook gewoon, en stopt de verbinding pas bij daadwerkelijk XBOX live.
Ja, dit had ik ook ooit een keer gehad, weet zelf niet eens waarom Ik had toen eerst die wireless antenne eruit gehaald en opnieuw erin gedaan en even opnieuw gezocht naar mijn wireless modem (via network setting, Xbox) en toen opnieuw een connectie gemaakt en toen deed ie het weer
ben aan het verhuizen geweest, maar ga deze opties eens proberen. Dank julie heren! Als het resultaat heeft, meldt ik het.
Ik heb nu het probleem dat ik met 1 bepaald persoon geen party kan joinen,ik en hij kan wel partys bij ander mensen joinen maar met mekaar gaat niet. Ook samen games spelen werkt ook niet.
Gewoon een simpel NAT-probleem denk ik. Een van jullie heeft waarschijnlijk NAT moderate en de ander strict, en Strict kan Moderate niet joinen.