Xbox 360 aansluiten op oude tv? Update

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lizzy28, 6 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Je bedoelt daar waar men totaal geen verstand heeft van hdtv's?? Die vind je zéker op kieskeurig!

Kijk liever op een echt forum zoals gatheringtweakers of vraag het hier in het hdtv topic. Kijk ook bij echte reviews zoals www.hdtvtest.co.uk

2. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
  3. Lizzy28

Lizzy28 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb veel reviews gelezen en wat ik daaruit opmaak is dat je voor het geld veel tv krijgt en met name een prima tv voor gaming. We zijn eruit en gaan nog even sparen voor die 32" Samsung! Ik zal blij zijn als ik van dat gepiel met scartaansluitingen af ben...
    Zoon en ik hebben vanavond met zijn tweeen Forza gespeeld; echt kicken zeg! Voor Halo 3 ODST gaat hij eerst even een walkthrough googlen want hij ging vol enthousiasme van start maar kwam maar niet verder;-)
    Nou ik denk dat hij de komende jaren veel plezier kan beleven van de Xbox (en zijn moeder ook LOL).

4. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Bij Halo 3 ODST kan je op 'Back' drukken op de controller terwijl je door de straten loopt, dan krijg je een map. Daar staat via een puntje aangegeven waar je naar toe moet. Als je daar op gaat staat en op A of X (een van de twee:p) drukt krijg je een waypoint er naar toe zodat je niet elke keer de map hoeft te openen om te zien of je nog goed gaat. Als je dan bij een waypoint aankomt moet je een glimmend voorwerp zoeken en die activeren, dan begin je de volgende missie.

5. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Als je games duur vindt, kan je ze ook via gamehubs kopen. Duurt wel 10 werkdagen voordat ze binnen zijn, maar daar koop je de nieuwste games voor 37 euro inclusief verzending!
    Xbox live kost online ook maar 38 euro voor een jaar ipv 60 in de winkel :)

Gamen in HD is trouwens echt te gek! Zeer verslavend ook.

6. djpj

djpj Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou even zeggen dat plasma televisies echt veel goedkoper zijn dan lcd en ook mooier beeld, ze zijn wel iets groter, ze beginnen pas vanaf 40 inch. En de allerallereerse plasma's hadden last van inbranden, tegenwoordig is dat niet meer. Zo heb je al een heel goede 50 inch tv voor 600 euro.

Maar voor die kijkafstand kun je naar mijn mening het beste een 37 inch 40 inch halen. 26 inch is heel klein hoor:emo: Dat is meer voor op de slaapkamer ofzo.

7. Lizzy28

Lizzy28 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een financiele meevaller en ik heb dus meteen maar de Samsung 32" Full HD LE32C530 besteld! Ik heb ook meteen twee HDMI-kabels besteld; gewone merkloze voor 7 euro per stuk. Kan ik de Interactieve tv-ontvanger van KPN en de Xbox aansluiten. Ik ben heel erg benieuwd!! Het beeld zal hopelijk echt veel beter zijn want zoon moet nu vlak voor de tv zitten om de letters te kunnen lezen van de games (en hij heeft toch echt supergoede ogen;-).
    Het is al met al een smak geld maar zo kunnen we de komende jaren tenminste wel weer goed vooruit qua tv- en gameplezier:D
    Bedankt heren voor jullie waardevolle tips en adviezen!

8. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Uitstekende keus, meer TV voor die ~€350 die die Samsung kost krijg je niet :).

9. Lizzy28

Lizzy28 Member

Leuk Bevonden:
    0
    We hebben hem!! Wat een geweldig beeld zeg, het spat van je scherm af zo je huiskamer in:D Halo spelen op zo'n tv is super! Helaas is zoon nu zowat niet meer weg te krijgen van de Xbox en de tv;)
    Nou, de komende jaren kunnen wij in ieder geval genieten! Nogmaals bedankt allemaal!!_0/

10. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Mooi om te horen dat alles naar wens is. De volgende keer graag eens een kijkje nemen in een van de andere grote threads voor je een nieuwe opent (dit kon ook prima in het HDTV topic bijvoorbeeld).

- Closed

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina