1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Bulletstorm

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 5 jul 2010.

  1. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Ja, daar pik ik 'm nog wel een keer op misschien, mits er een beetje interessante modi tussen zitten. Maar als het echt draait om punten scoren en die skill kills, dan wordt het 'm voor mij zelf niet uit de budgetbak. Vanquish laat ik ook schieten :)
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    In de review zegt die wel een beetje dat het wat karig is met twee vrij grote online modi. Daarom zei ik een post eerder al dat ik de cijfers wat vreemd vond met wat ik in de review hoorde. Vooral presentatie en gameplay. Hij zegt dat de game niet echt maanden meegaat, maar geeft wel de hoogste cijfers aan bovengenoemde punten. Beetje vreemd. Voor mij niet echt een geschikte review die alles in duidelijke lijnen uitzet en daar ook de juiste cijfers voor geeft.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Deze knakker moet eeeeecht zijn muil houden!!! Als hij dit echt vind, en dit straks alleen nog maar gebeurd, gooi dan ook even de prijs van die games omlaag..will you? Shhhiiiiiiit!






    http://www.nowgamer.com/news/5187/splinter-cell-creator-games-too-long




    Clint Hocking, mastermind behind Splinter Cell and Far Cry 2, thinks single-player games need trimming down

    Speaking on his blog, clicknothing.com, Clint Hocking has opened up about his feelings towards the Triple-A single-player campaign.

    "While I personally feel that modern AAA single player games are too long, the reality is that is not the case for your typical 18-24 year old who does not have an enormous game buying budget and needs a lot of content if he has any hope of keeping himself distracted from studying."


    It's an interesting point that seems to be of the opinion that while games are shortening in length, with Modern Warfare 2 clocking in under five hours as well as the more topical Killzone 3, which you can read more about here, ultimately the majority will be long.

    Hocking continues: "I would love to make the argument that the next-generation of single player games should be a four hour experience, but I know that's not realistic."

    Admittedly Black Ops extended its campaign, and the likes of Mass Effect will always be in it for the long haul, but there's a good chance Hocking's vision may actually be becoming a reality.
     
  4. James Pond

    James Pond Guest

    Lol. Toevallig is het verhaal ook erg sterk, maar dat zou je geweten hebben als je een paar reviews had gelezen. Het punten verbeteren heb je alleen als je Echoes doet, de leaderboard variant van de single player.
     
  5. James Pond

    James Pond Guest

    Ja? Kun je me een link sturen waar ik dat kan kopen?

    NEEN.

    Dat DLC verhaal word vaak opgedrongen door de publishers, dus koop de game gewoon maar haal de DLC niet? Dan steun je tenminste nog wel de ontwikkelaars, die dus ook het vette spel Painkiller hebben gemaakt, en dit topspel dus ook.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Laat die gast lekker zijn baard scheren en ondertussen dubbeltjes poepen in een tangaslipje. |:-
     
    Laatst bewerkt: 23 feb 2011
  7. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Games zijn al makkelijker geworden om ervoor te zorgen dat meer games worden uitgespeeld(reden: een uitgespeelde game heeft een vervolg nodig).

    Willen ze het nu ook nog eens een stuk korter maken? Lukt nooit. Wie betaald er nou voor 8 uur gameplay? Not me!
     
  8. romsie

    romsie Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    gisteren game gekocht bij free record shop, tof spel , echt maffe shit in die game (heerlijk).
     
  9. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Free record shop maassluis verkoopt ook, hoop alleen dat de game mania nog los gaat... wil mn epic edition :p
     
  10. romsie

    romsie Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu bij act 3 , spel vind ik persoonlijk echt super tof ook veel variatie kwa level design en gameplay wapens etc etc.

    gewoon weer een toffe shooter met hele maffe elementen.
    :thumbs:
     
  11. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Bel ze op en zeg dat andere winkels m verkopen, dan gaat gamemania ook los.
     
  12. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    *Kijkt naar telefoon* Gamemania verkoopt m ook al. :D
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    hahah precies dat :p
     
  14. xbox360now

    xbox360now Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn epic edition is vanochtend met de post meegegaan!! Leuk dat mensen de amerikaanse datum met de europese verwisselen, pro frs. vanmiddag spelen!!!
     
  15. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Gamehubs stuurt wel de epic edition! :D
     
  16. Leip0079

    Leip0079 Active Member

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    0
  17. DarkAlbino nl

    DarkAlbino nl Active Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Gamehubs stuurt inderdaad epic edition bij preorders. Heeft Epic zich toch aan z'n woord gehouden! Hoelang duurt het ongeveer voor een spel van Gamehubs wordt bezorgd?
     
  18. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    1-2 weken.
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ok. fuck. Nu sta ik op het punt om em te bestellen. :+
     
  20. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Vanmorgen om half 6 verzonden door FRS en nu binnen. Dadelijk maar beginnen:)
     

Deel Deze Pagina