Hallo, Ik heb vandaag mijn IIyama E2407hds binnen gekregen. Via een HDMI kabel aan mijn xbox aangesloten. In het scherm zelf zitten speakertjes ingebouwd maar dat klinkt natuurlijk nergens naar maar aan de achterkant zit een (groene) audio aansluiting dus ik denk mooi, doe ik daar mijn oortjes in en dan heb ik geluid. Maar wat dus blijkt is dat die audio aansluiting een AUDIO IN is. Hoe kan ik nou mijn oortjes erop aansluiten? Mvg, Rick
Aangezien (nog) niemand een oplossing weet heb ik iets anders bedacht; zou het ook werken als mijn AV (tulpen) kabel er bij in steek, (moet trouwens dan wel ff die casing om de kabel opbreken anders past het niet), en dat ik dan de gele (video) gewoon los laat hangen en dat ik de witte en de rode in deze adapter steek: en dat ik vervolgens mijn oortjes weer in het groene uiteinde steek Werkt dit?
ik was dit gisteren al aan t typen, maar moest stoppen. Dit werkt inderdaad en precies die kabel modt je hebben. Bekijk de how to video in het surround toppic over t verwijderen van de plastic kap. Zo hdb ik t ook gedaan.