vergelijking

Discussie in 'Algemeen' gestart door N.Meyer, 16 mei 2003.

1. N.Meyer

N.Meyer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey, ik zoek een prachtig nieuw xbox spel. Dus zag ik motogp. Maar ik zag dat er op de playstation(sorry dat ik over de playstation 2 begin|:-)motogp 3 uit is. Maar is motogp 2 op de xbox ongeveer hetzelfde als motogp 3 op de playstation 2?

alvast bedankt voor je moeite_O_

2. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Is volgens mij een compleet ander spel met dezelfde naam.

3. driver3

driver3 xbox owned

Leuk Bevonden:
    0
    de motogp van de xbox is beter

4. N.Meyer

N.Meyer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dus als ik het goed begrijp is motogp2 op de xbox nog beter als motogp3 op de playstation 2?

5. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    YEP, zeker weten!!

6. driver3

driver3 xbox owned

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat heb ik ergens gelezen maar ik weet niet meer waar

7. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Yep, die Moto GP's op de PS2 vind ik suuuuuuuper moeilijk, zeker in simulation. Dus ik zou Moto GP kopen voor de Xbox maar als je nog wat geduld hebt Moto GP 2 (Xbox).

8. N.Meyer

N.Meyer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jep ik heb wel geduld voor een top game. want ik heb gehoord dat je van alles kunt doen in motogp 28) .eigen motors maken enz. maar ik kan geen xbox live, omdat ik adsl light heb. is het spel dan nog de moeite waard?(volgens mij een stomme vraag)

Greetz niek

9. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk het is een super game ook al heb je geen live, zit veel meer in als in deel 1 krijg je geen spijt van.:D

10. N.Meyer

N.Meyer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke dan. ik heb alleen maar van die knalgames:halo enzo. maar ik heb eens zin in iets anders. en ik heb gehoord dat motogp2 een pareltje is. de snelheid word heel realistisch weergegeven enzo. maar ik zoek een trailer, die van xbox.nl doet het niet:'-( .

11. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
  12. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    MotoGP3 op PS2 is van Konami.
    MotoGP: ultimate racing technology2 is van THQ.

MGP:URT is veel en veel beter. Als je van een beetje arcade houdt iig. want als je even over het gras gaat bij MGP3 dan lig je ook gelijk. op de XB is dit niet zo.

13. N.Meyer

N.Meyer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :'-( ik kan geen trailer vinden van motogp2:'-( . weet iemand waar een trailer is. maar de trailer van www.xbox.nl/uk doet het niet.:confused:

14. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
  15. N.Meyer

N.Meyer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jah ik zie het. bedankt.

16. N.Meyer

N.Meyer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar kun je de motor ook van achteren bekijken als je racet??????

17. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn verschillende views dus ook van achter. :D

18. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Van wat ik heb gelezen: MotoGP3 PS2 is zogezegd realistischer. Grafisch stuk minder scherp, schijnt erg moeilijk te zijn.

Maar :) : MotoGP2 voor de Xbox heeft sim-settings waarmee het spel veel realistischer (en ook moeilijker) word. De A.I. is flink opgeschroefd, verwacht deze keer niet een max. custom te bouwen in 2 uurtjes. Van wat ik lees is het echt alleen voor de die-hards weggelegd.

Grafisch is MGP2 (Xbox) een stuk mooier. Ik kijk er erg naar uit! Maar om even mijn punt duidelijk te maken; ook MGP2 (Xbox) kan dus heel realistisch of meer sim-like worden ingesteld als je dat wilt..

oja en even bij de weg: MGP2 (Xbox) heeft de beste Live-gameplay die je kunt bedenken bijna.. muhahahha.. even een miniem puntje dat ik was vergeten ;)

Laatst bewerkt: 17 mei 2003
  19. N.Meyer

N.Meyer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar je kunt toch heeel veel dingen met motogp2? zoals zelf motoren maken enz.Maar nu ff alles op een rijtje. Motogp 2(xbox) is dus een super goed game, en dus het kopen waard. En niet te vergeten, hij lijkt mij beter als motogp3 opd e playstation 2.

20. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zeggen wacht nog even rustig af en pas na de reviewtjes en de reacties van mensen die het spel al hebben, iets kopen/bestellen. Weet je zeker dat je goed zit!

Deel Deze Pagina