Hey, welke racegames vinden jullie nou het beste voor onze groene doos? Ik zelf wil een nieuwe game kopen, ik wil nu weer eens een goede racegame...we hebben rallysport challenge,PGR,c mcrea 3.burnout(2)...sega GT(heb ik al) nu zit ik erg te twijfelen tussen rallysport challenge en PGR ,allebij volgens vele gamers xbox toppers. Welke racegame vinden jullie het beste? en beargumenteer aub.
PGR is erg goed en mooi perfect systeem met de kudos en het beste rallyspel is zeker wel cmr3, mooie gfx, goeie besturing, een hoop auto's en mooie levels!!!
Ik ben zeer tevreden over DTM Race Driver, het verhaal is wel een leuke toevoeging, maar het gaat om het racen. En dat is echt supervet.
idd, DTM is echt een topper. Ik heb zowat allemaal (of gespeelt) en ik ben ook van mening dat DTM het beste racespel op dit moment is. PGR is eigenlijk even mooi, maar veel te moeilijk om uit te spelen.
hmm ik denk dat je voor rsc moet gaan ..echt een topper en hou erg van rallygames..PGR racing ..is ook een topper maar spreekt mij minder aan ,ik hou er meer van om over het droge landschap te racen. Burnout 2 is ook top alleen viel mijn het cijfer van XBW een beetje tegen.
DTM is ook zeer goed ik heb hem op de pc maar hij herstart de complete pc als ik een race wil beginnnen. ik heb ongeveer 3 races kunnen doen
ik zou burnout 2 halen het is namelijk gewoon echt wijs om zo hard te rijden en de graphics zijn ook goed
Ik heb eigeniljk alleen PGR gespeeld, maar ben er wel vele uren zoet mee geweest, zeker een aanrader!!
Burnout is leuk, zeg maar hersens uit een racen. En PGR is echt een uitdaging, moeilijk maar niet irritant
Beste rally game : Colin McRae, VET STRAKKE GAMEPLAY Beste simulatie: Sega GT, hoewel DTM ook erg in de buurt komt Beste arcade: Burnout of PGR Vette racegame: Mercedes Benz World Racing, vet mooie graphics maar het spel is wat langdradig Zo, en ga nu niet zeggen, HE DAT BEN IK NIET MET JE EENS, dit is gewoon mijn mening
Ik heb PGR en RSC beide gehad en ik vond ze beiden niet zoveel aan.. Als je dan toch een vette racer wilt voor weinig geld zou ik voor Moto GP gaan
Gewoon DTM nemen, heb je het langst plezier van denk ik zeker als je vooral voor de single player mode gaat, En de Ai die zich aan past aan jou blijft het een moeilijk spel zeg maar, ik kan alleen maar moeilijker winnen hoe langer ik er mee bezig ben...
ff een vraagie ,als ik 1 ding haat in racegames is het lelijke publiek..daar besteden ze echt nooit veel aandacht aan..alleen bij RSC is het publiek volledig 3d is dat PGR ook?
Ik zo voor PGR gaan. Het is heel moeilijk om uit te spelen en het is zo'n mooi spel. Het Kudos systeem is goed uitgebalanceerd. (voor stijlmoves krijg je punten). maar ik moet er wel bij zeggen dat ik de andere games niet gespeeld heb. Maar lees reviews!!