1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Killzone 3

Discussie in 'Games' gestart door Tim, 16 jun 2010.

  1. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Bij Media Markt voor 39 euro.

    Het speelt anders dan met een controller. De beleving met de sharp shooter is wel wat intenser dan met een controller. Werkt erg accuraat. Ga de game zowel uitspelen met een controller als met de Move sharp shooter. Haha, was net op tijd klaar met Mass Effect 2 voor Killzone 3!

    Ben zeker een Elbow fan! Leuk om te zien dat ik niet de enige ben :b:
    Even offtopic, ik ga naar Elbow in de London O2 Arena volgende maand. Kan niet wachten!
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik krijg gewoon zo met de move iig niks voor elkaar. Maar word je niet nog vermoeider in je armen met zo'n geweer?
     
  3. McWraith72

    McWraith72 Who dares wins!!!

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Killzone 3 net uitgespeeld,toppertje hoor en stukken beter dan deel 2.:)
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Mulitplayer bevalt ook echt uitstekend. Al kan Warzone soms wat ongebebalanceerd raken, net 2 potjes met volgens mij 8 en 7 tegen 0 gewonnen. Veel quitters in het andere team en dan is het al snel een slachtpartij

    Maar qua gameplay tot nu toe niets op aan te merken (op 1incidentje na waar ik half in een plant spawnde op Jungle en dus meteen vast zat en suicide moest plegen)
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Wordt er bij jullie ook geen data op de HDD geinstalleerd?
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    geloof t niet
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Vanmiddag ook op Elite uitgespeeld en dan merk je pas echt hoe erg de controls verbeterd zijn.

    KZ2 heb ik op Elite nooit uitgespeeld, dat was so frustrerend en alleen maar trial en error omdat je al klaar moest zitten en je aim klaar moest hebben voor de vijand tevoorschijn kwam omdat je anders te laat was.

    Maar in KZ3 op Elite is het puur genieten geblazen. De AI is op zn best maar je kunt gewoon zo snel als je iets kan bedenken het uitvoeren en dat speelt zoveel lekkerder.

    Enige minpunt zijn 2 on-rails sections die je perfect uit moet voeren terwijl het lang niet altijd duidelijk is waar je op moet mikken.

    Ik vermaak me er zo goed mee dat ik zelfs wat trophies ben gaan halen, dit is volgens mij voor het eerst in een PS3 game dat ik dat doe.

    Meteen ook vanmiddag de 2 DLC mappen gekocht voor de multiplayer want daar ga ik me nog wel een paar weken mee vermaken. Sommige van die mappen zijn zo enorm mooi gemaakt met zoveel effecten en bewegende onderdelen en noem alles maar op.

    Tot nu toe de vetste game die ik dit jaar gespeeld heb, Dead Space 2 is voor mij al van de troon gestoten
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb hem thuis in de seal liggen. Nog niet opengemaakt omdat ik hem met seal nog binnen 30 dagen mag ruilen. Ik twijfel of ik het echt heel tof ga vinden, ik denk het niet eigenlijk. Ik vond KZ 2 wel heel vet, maar ik was er wel snel mee klaar, mijn interesse vlakte heel snel af. Ben bang dat dat hier weer gebeurt.
     
  9. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Dan zou ik hem terug brengen. Ik wou Killzone 2 vet vinden, maar was er snel klaar mee. Hetzelfde is mij gebeurt met KZ3.

    Gewoon niet de game voor mij.
     
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ja, dat vermoed ik ook wel. Ik wacht wel ff tot Fight Night uitkomt en dan ruil ik hem om. Thnx voor het advies.
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Eff inloggen om te zeggen: die campaign is m-o-o-i!

    Ik ben nog redelijk in het begin met die walkers, maar daarna de stealth mission op de moerasplaneet... damn, daar kunnen andere shooters een puntje aan zuigen. Groot LCD scherm, surround geluid en je wordt helemaal in de wereld gezogen.
     
  12. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Zojuist de campaign uitgespeeld. Wow, heb in jaren niet zo'n vette game gespeeld!!!!! _O_ Er zit zoveel spektakel in deze game, het is gewoon belachelijk. En inderdaad, die stealth missie in het moeras is gewoon episch, wat is die missie bruut zeg. En die missie met die MAWLR, wow _O_

    Ben echt volledig weggeblazen door Killzone 3. Hier kan geen enkele andere shooter aan tippen. Dit is de shooter voor mij. Hij blaast games zoals CoD en Halo helemaal weg voor mij.
     
  13. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Jij speelde met die gun toch ook? Is het echt de moeite waard om die te halen? Ga de game zeker halen, wil graag de beste ervaring dus als het met een gun beter speelt haal ik die zeker! :)
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Positieve reacties.. altijd nice. Alweer een tijdje geleden dat ik een game op de PS3 gespeeld heb (GT5 it is), dus zit er aan te denken om deze te gaan halen.

    Is het erg als je de voorgaande 2 delen niet gespeeld hebt qua verhaal?
     
  15. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet nog niet of ik deze game wel moet gaan halen. Killzone 2 was oersaai en het design van de wereld spreekt me ook niet echt aan (for fucks sake, dropships laten vliegen in de kou met troepen op het dak). De demo speelde wel ok I guess, maar of de SP van deze game nu zoveel beter is dan deel 2?
     
  16. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Gewoon naar je gevoel luisteren . . .
     
  17. Sander H

    Sander H Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet echt, als je even wikipedia leest of op Youtube het verhaal terugkijkt van 1 en 2 weet je genoeg. Heb het zelf ook gedaan :)
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    yup vanwege die ongeloofwaardige dingen laat ik spellen ook liggen....eeeh not


    kom op zeg, wat boeit dat nou weer :+
     
  19. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Idd, plus 't is scifi. In scifi kan alles. Die armor is warm enzo. Jep.
     
  20. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen problemen met sci-fi (ben er gek op), maar die dropships storen me al sinds het tweede deel. Als een sci-fi product er niet in slaagt om de wereld overtuigend aan mij te verkopen dan houdt het wat mij betreft al snel op.

    Ik denk dat ik toch maar wacht op Resistance 3.
     

Deel Deze Pagina