vergelijking

Discussie in 'Algemeen' gestart door N.Meyer, 16 mei 2003.

1. N.Meyer

N.Meyer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja daar heb je gelijk in. dat doe ik zeker wel. ik koop alleen spellen die me bevallen:cool: . maar ik zie er wel naar uit*)

2. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Ja tuurlijk ik koop hem toch wel want het kan eigelijk nooit slecht zijn. Maarja toch maar rustig wachten op reviewtjes en reacties want dan weet je het eigelijk wel zeker dat het een toppertje is. Maar dat wordt het zoiezo hè haha...:p

3. N.Meyer

N.Meyer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat je gelijk hebt pablow!*) . heb je al wat screenies gezien? die zijn echt vet!8). al heb ik geen xbox live.maakt niet uit, de spellen draaien toch voor het grootste deel om singelplayer, duss.

4. Meneer Eric

Meneer Eric High Performer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Namco's MotoGP3 op Ps2 al gespeeld, maar heb hem niet gekocht. Vond hem echt niet goed. Hij is redelijk lelijk en het rijden geeft een heel raar gevoel. Het is precies alsof je de baan beweegt ipv je Moto :)

Ik vind dat hij totaal niet kan tippen aan MotoGP op Xbox, laat staan deel 2 ;)

Hmm dat zou ik niet van MotoGP zeggen :)

5. N.Meyer

N.Meyer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk kun je aan muliplayer ook heeeel veel lol beleven. Maar als je adsl light hebt(dat net niet snel genoeg is)heb je niet veel keus. Dan zou je je met singleplayer moeten vermaken.
    Maar motogp2 is dus wel de moeite waard om alleen voor singleplayer te kopen? Wat wel een pluspunt is dat je volgens mij veel verschillende dingen kunt doen dan alleen maar racen. Zoals zelf motoren samenstellen enzo:D.

6. G8 Cra$her

G8 Cra$her MGP Team Silver

Leuk Bevonden:
    0
    naja ik zou hem niet kopen voor de single player want in deel 1 zuigt die ook nogal imo

motogp 3 op de ps2 heeft btw totaal geen gevoel van snelheid ivt de xbox versie.

enne waarom gaat iedereen ervan uit dat motogp2 beter is dan 1? het zou wel logisch zijn maargoed dmc2 was ook niet beter dan 1 dus dat is gewoon totale onzin, ik hoop dat ie beter is en dat verw8 ik ook maargoed om dat nu te zeggen zonder dat er reviews van zijn is onzin.

7. N.Meyer

N.Meyer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar niet iedereen heeft de juiste verbinding. Dus het zou stom zijn dat als iemand geen muliplayer kan het spel het geld niet waar zou zijn. Motogp2(xbox) zonder muliplayer is denk ik het geld best wel waard.

8. N.Meyer

N.Meyer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    of heb ik ongelijk?

9. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gehoort dat ghost recon het geld niet waard is zonder live. Maar met motogp zit je denk ik wel goed :p !

10. kingarthur

kingarthur Ownage

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is ook vet zonder live maar met is natuurlijk nog een stuk leuker. Maar ik zou hem wel kopen.

11. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik speelde MGP eerst alleen maar om te oefenen voor Live. Als ik geen Live zou krijgen had ik em denk ik ok niet gespeeld.

12. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Om nog even in te haken op deze vraag. Ja zonder multiplayer (Live bedoel je denkik) is vooral ook 2 zijn geld dubbel en dwars waard. 1 was al geweldig single-player, maar die was wel te makkelijk. Daarom ging de uitdaging er wel vanaf na een tijdje, maar met Live blijft die uitdaging altijd aanwezig..

Maar in 2 is de AI veel competitiever (is geen pr-praat, is van mensen die het spel hebben). De trainingen zijn veel moeilijker en uitgebreider. Er is een uitgebreide motor-editor met logo-editor enz. 6 Banen meer, meer game modes. Ga maar door.. er zijn mensen al een week bezig op Live (uit Engeland) en die hebben nog geen Max. custom bike. Als je ziet dat je met deel 1 (als je voor het eerst speelt) na een dag al makkelijk die max. custom had, zie je het verschil al!

Maar verder zou ik zeggen, wacht even de ervaringen van de mensen hier af. Binnen nu en een aantal dagen hebben meerdere mensen het spel op de deurmat liggen vanuit Engeland en dan hoor je de verhalen vanzelf!

13. Meneer Eric

Meneer Eric High Performer

Leuk Bevonden:
    0
    De AI is inderdaad iets hoger, en de 3 sterren trainingen met een moto die nog lang niet af is, daar krijg je krampen van aan je vingers....

14. kingarthur

kingarthur Ownage

Leuk Bevonden:
    0
    Maar de AI zuigt nog steeds wel. Je wordt best vaak geramd dus als je voor ligt, blijf rijden!!!! Tip: wordt 1ste in Qualify.

15. G8 Cra$her

G8 Cra$her MGP Team Silver

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm als ik het zo hoor is het best lastig om een full custom moto te krijgen, hopelijk dat het niet te lang duurt anders shark ik hem wel :p

16. kingarthur

kingarthur Ownage

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet hoe snel jij bent maar het is best wel lastig, ik denk dat gemiddelde gamers er al veel moeite mee krijgen.

17. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat de top 3000 van MotoGP 1 in staat moet zijn om in deel 2 een full-custom-bike samen te stellen (al zal het zeker niet meevallen) voor iedereen daaronder zal het denk ik een te grote opgave zijn :eek:

Maar ik kan het natuurlijk fout hebben ;)

18. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    En voor mensen die nog nooit gemotogpt hebben ?

19. Stefan1973

Stefan1973 The Mighty

Leuk Bevonden:
    0
    :'-( zit niet in de top 3000. Moet me nu alle klem rijden om bij de challenge op een respectabele tijd binnen te komen.
    Alleen gelapt door de aller grootste_O_ _O_ Sonic Circle en ChAmPiOn Be
    Neem snel een sneller abbo. LIVE is GREAT*) *)

20. Dschadir

Dschadir DG meeting addict

Leuk Bevonden:
    1
    Als ik zo rijd als ik nu bezig ben in MGP2, had ik zeker in de top 3000 kunnen staan in MotoGP1. Zit er maar een paar honderd boven ofzo. Alhoewel ik wel moet zeggen, dat het powersliden wel makkelijker is dan in deel 1.
    Mugello is hierdoor allang niet meer mijn minst favoriete baan. Sterker nog, dit is de baan geworden, waar ik nu elke dag wel even probeer om mijn tijd te breken (1.33.xx met fouten). Sinds ik ben gaan powersliden heeft me dat al meer dan 4 seconden winst opgeleverd.
    Dus met een beetje doorzettingsvermogen moet een custom wel te halen zijn. Ik zou wel willen zeggen, tegen iedereen, die een custom wil gaan kopiëren: doe het niet, want je berooft jezelf van een van de dingen, die MGP2 interessant maken. Namelijk, je eigen progressie.

Verder is MGP2 absoluut veel leuker dan deel 1. Meer banen, moeilijker een custom te halen. Het aantal spelers online zien. De ranking van iedereen zien. De verschillende bikes. De mogelijkheden om een bike te editen. De mogelijkheid om je credits opnieuw te verdelen om deze aan te passen aan de track of de challenge (tip: als je tijd te kort komt in een training of een challenge waar je tussen die leuke borden moet slalommen of sturen, zet dan al je credits op cornering en acceleration). Mooiere graphics. Betere (snellere) AI. Alhoewel ik me wel eens op Rookie niveau afvraag of die gasten soms het eerste uur van een bergetappe in de Tour de France aan het rijden zijn.
    Mocht je nog geen live hebben, maar er wel aan willen beginnen binnenkort: alle tijden die je lokaal (dus zonder Live) haalt, worden automatisch gesynchroniseerd zodra je inlogt met je Live account. Dus je hoeft niet per se altijd ingelogd te zijn. Dus je kan MGP2 gewoon nu al spelen zonder bang te zijn, dat je op Live overnieuw moet beginnen met al die snelle tijden, die je hebt neer gezet.

Ik zal nog wel wat dingen vergeten zijn, maar THQ heeft een game neer gezet, die voor mij op dit moment veruit de beste Live game is gevolgd door RtCW. Ik ben benieuwd wie THQ gaat verslaan.

Deel Deze Pagina