Wachten tot halo 2?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Snakie, 17 mei 2003.

1. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    14 maart 2003? W00t, dan is ie dus al ruim een maand oud! :eek:

Of bedoel je stiekum toch 14 maart 2004? :p

2. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    persoonlijk vind ik Halo echt een must-have. ik heb de xbox samen met een vriend gekocht, en daardoor biedt de co-op mode een ontzettende uitkomst als we met zn 2en aarsen willen kicken:p. en Halo 2 ga ik ook zeker weten kopen, want je kan sowieso niet slechter verwachten dan Halo (je hebt hier met Bungie te maken hè;))

3. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Halo MOET je gewoon hebben! Het spel verveelt nooit, speel het bijna dagelijks. Vooral Multiplayer blijf je doen!

4. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Halo is toch 1 van de redenen waarom mensen een Xbox kopen?

5. pokerface

pokerface Oh, crap!

Leuk Bevonden:
    0
    Halo zal je zeker niet gaan vervelen, en het is een must have voor iemand die FPSers leuk vindt.

6. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Tegenwoordig kan je die releasedates zelden vertrouwen, dus als ik jou was zal ik me niet laten beinvloeden door het wel of niet wachten op Halo 2 bij de beslissing om Halo te kopen.

7. matje

matje Soco Socoo!!!

Leuk Bevonden:
    0
    halo moet je hebben, als je hem niet neemt ken je het verhaal niet meer volgen.
    En ik dnek ook niet dat brute force beter wordt, ik heb een paar filmpjes gezien, en zo goed ziet het er allemaal niet uit.

8. alibi

alibi Guest

gewoon halo kopen! kan je niet missen in je collectie!

9. the master

the master On Live I am thebest

Leuk Bevonden:
    0
    kheb halo vandaag gekocht kon nie wachten tot halo 2 maar ik begrijp niet waarom ze hem halo 2 noemen het speelt zich toch niet meer op halo af?

10. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je beleeft Halo2 pas echt als je deel 1 ook hebt uitgespeeld. Maar zoals je al zegt mag je hem lenen van een vriend, dus lijkt het me vrij onnodig om hem als nog te kopen, mits je hem uit kan spelen in die tijd.. Als je kiest om te wachten op Halo 2 dan kan je alvast een voorraad leesboeken inslaan want dat duurt nog wel een tijdje! :D

11. Bitchslap

Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

Leuk Bevonden:
    0
    Als een vriend van je Halo heeft kan je toch vragen of je Halo mag lenen en koop je voor dat geld een ander spel

12. Stitch626

Stitch626 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Willow you SUCK!!!!!!!!!!!!!}:]

13. Deazer

Deazer Espionage

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou Halo wel kopen das ook leuker want dan weet je het verhaal al een beetje en dan ben je ook al lekker ingespeeld voor Halo 2!

14. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    halo is ook niet echt duur meer is denk ik wel ergens voor rond de 35 euro nieuw te vinden.

15. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat denk ik niet. Dan moet je wel héél goed zoeken. Maar ik raad inderdaad aan om Halo te kopen. Ten eerste voor de overall experience zodra je dadelijk aan Halo 2 begint. En zelfs losstaand is deeltje één een van de beste spellen die de Xbox je te bieden heeft. Op Halo 2 kun je rustig nog bijna een jaartje wachten. En in die tussentijd is niets beters dan te genieten van al het moois dat Halo 1 je te bieden heeft. En dan eventueel later nog van Brute Force, of een andere topper. (Aannemende dat je wel meer dan één spel in een jaar koopt.)

16. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik zou op z'n minst zorgen dat je Halo 1 uitgespeeld hebt voordat je Halo 2 gaat kopen. Je hoeft hem niet perse te kopen, je zou hem ook kunnen huren, of lenen van een vriend. Maar het verhaal van Halo 2 gaat verder waar halo 1 ophield (halo 1 heeft een open einde), dus dan weet je tenminste waar het over gaat.

17. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet HALO gewoon hebben, het spel heeft bij mij al meer in de XBOX gezeten dan al mijn andere 14 spellen bij elkaar!!!!!

18. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb toen ik mijn Xbox kocht, Halo erin gestopt, en na 2 minuten eruit gehaald. Vervolgens heb ik die voor E 37.50 weer verkocht de dag erna, en van dat geld + E22.50 Splintercell gekocht. Dus ja, ik vind t niet zo'n cool spel. Smaken verschillen.

19. mischa

mischa Guest

niet wachten
    halo ruled en halo 2 ruled meer dus ik zou zeggen koop ze alletwee

20. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    Ja Koop halo, in juli koop brute force en in december koop Halo 2!! ;)

Deel Deze Pagina