1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Rift

Discussie in 'Games' gestart door Gakkie, 23 feb 2011.

  1. Valorite

    Valorite Information = Power

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja dat had ik ook precies. huh? turtle? Na ja 't zal wel :D

    Vanmiddag lekker kunnen inloggen en tot lvl 15 gekomen en het is soms echt een dikke chaos met al die rifts, lekker hakken op een lvl 17elite als wij zelf nog maar lvl 14 zijn ofzo. :lol:
     
  2. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik wacht wel een tijdje met Rift, de beta was leuk om te doen, maar blijft het ook leuk? Ik kijk eerst wel hoeveel van die miljoen mensen er over een maandje nog spelen :9. Stiekem hoop ik dat deze game een beetje in leven blijft :)
     
  3. Donwesje

    Donwesje Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk wel veel aangezien men eens een keer wat anders wil dan WoW en GW :p
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik ben verhuisd naar Sparkwing PvE. Blightweald is ene al queue...
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Echt vet hoor. vanavond weer epic Rift events en invasions meegemaakt... voorlopig vermaak ik me er nog wel mee...
     
  6. Donwesje

    Donwesje Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja zit je al in een Guild?
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Nee, nog niet. Nog geen behoefte aan. Gewoon lekker questen met bekenden en soms een pickup group. En de Rift raids natuurlijk :)
     
  8. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je wat anders wilt dan WoW moet je geen Rift gaan spelen. Het leek me even wel geinig maar het is niet bijzonder genoeg om nou te zeggen ik ga dit spelen.

    Het coolste van Warhammer zijn de PQ's en het feit dat je niet door elkaar kunt lopen, het 1e nemen ze wel mee maar het 2e dan weer niet...
     
  9. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Wat is deze game toch vet zeg :D Net in scarlet gorge aangekomen en de game word gewoon alleen maar beter gewoon.

    Die laatste baas in die mijn instance was trouwens wel pittig, na 5 keer wipen lukte het pas.


    En Sparkwing voor de echte man ofc, geen ques, lag of iets in die richting, lekker hooooir :cool:
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik zit ook op Sparkwing. Wat zijn je toons? Die van mij zijn Gaksam en Gakarath.
     
  11. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Mijn char heet "Bo" Female Bahmi warrior(defiant dus), heb een tank en dps spec met de gear ervoor :)
    Gister nacht 30 geworden, morgen avond hopelijk weer ff verder :)

    Welke klasses speel jij dan?
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Guardian kant:

    rogue (marksman/ranger/bard)
    mage (pyro/elemantalist/storm)
    warrior (champion/../..)

    Als ik uitgekeken ben op de Guardian kant, dan ga ik ook Defiant toons maken. maar dat zal nog wel ff duren denk ik :)
     
  13. DvDongeren

    DvDongeren Active Member

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien iedereen via een Pre-start key speelt kunnen ze nog niet zien wie welke editie heeft. Dus voor de 4de zorgen dat je een mount koopt :)

    Vroeg me al af waarom ik ook de CE dingen kreeg, leek erop dat de CE alleen "nuttig" was voor 4 extra bag slots. Maar we spelen dus nog via de Pre-start key.
     
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ja, ik had het ook gelezen ... Dan maar nog ff sparen voor een mount ... Heb al bijna 3pl
     
  15. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Pfff guardian :9 Vind defiant toch wat meer persoonlijkheid hebben, en Bahmi zijn uiteraart gewoon awesome.


    Als het ff meezit heb ik dit weekend m'n 40 mount :thumbs: en dan kan het sparen voor de lvl 50 swift beginnen...125plat ofzo..8)
    [​IMG]

    Moet trouwens wel toegeven dat die Guardian mounts ook heel vet zijn zeg..wow
    [​IMG]
     
  16. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand enige recommendations voor een marksman als tweede en derde soul wat geen ranger/bard standard combo is.
    Ik wil wel is iets aparts proberen. Saboteur werkt tot nu toe best lekker maar ik zoek nog een derde
     
  17. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    dan zou ik lekker Rifstalker erbij pakken? Kun je teleporteren en met 5 punten krijg je 15% extra AP (!) en HP buff :thumbs:

    http://rift.zam.com/en/stc.html?t=0MfTp...V
     
  18. speedking007

    speedking007 Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi, ik zal me eerst ff voorstellen. Ik ben Martijn, heb vanmorgen direct Rift opgehaalt:p.
    maar er is een probleem want als ik het spel opstart en me email enz invoer en dan op login klik. Dan geeft hij een error van: You are not authorized to play this game
    (Error#2002). ik weet trouwens niet of ik dit hier mag/moet plaatsten maar ik hoop wel dat een van jullie een andwoord heeft =).

    alvast bedankt
     
  19. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Heb je je al geregistreert op hun website een de tweede maan betaald?



    En.. ik heb m'n 40 mount :thumbs:

    [​IMG]
     
  20. speedking007

    speedking007 Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb me wel aangemeld op hun site, ik heb m'n code die achter op zo'n boekje staat ingevult, maar daarna vraagt hij naar een online card om online te spelen. die heb ik nog niet ingevult omdat ik dacht van als hij het niet doet kan ik alles nog terugbrengen en als ik die code nog niet activeer dan kon hij eventueel nog terug :p
     

Deel Deze Pagina