Hallo, Ik ben al een tijdje op zoek naar een gratis defecte xbox 360 of een lege case. Dit omdat ik mij al een tijde wil verdiepen in het Casemodden en hiervoor mijn eigen xbox NOG niet wil/kan gebruiken i.v.m onervarenheid en garantie. Dus heeft u nog een defecte xbox ( al is het volledige binnenwerk defect ) of en lege case liggen die ik gratis zou kunnen overnemen, zou ik heel erg blij zijn want tot op heden is het mij nog steeds niet gelukt er een te bemachtigen. Laat het mij weten. Groeten Jouri [titel]...[/titel]
Ik heb een kapotte xbox voor je, is zelfs met een hamer op geslagen, krijg je ook een voedingskabel erbij enzo. Interesse? Je mag uiteraard wel betalen voor de verzendkosten. gr MS
HAMER Maar is de case nog wel in orde aangezien er met een hamer op geslagen is en zit de faceplate er nog wel bij ?? Groeten Jouri
http://www.dealextreme.com/p/full-replacement-housing-case-with-buttons-for-xbox-360-console-translucent-white-41003 gratis verzendkosten... betalen met paypal... levering +- 2 weken 27 eu ook in andere kleuren
Dat vind ik een beetje te prijzig, want ik zoek er een gratis of verzendkosten en dat is € 6,75 max. Maar alsnog bedankt voor de reactie
Het was een soort fantasie van mij om een keer mijn xbox kapot te slaan. Ik had bij de x360 5 keer probs met de dvd lezer, en een jaar na de garantie weer.. Gebeld, repareren is duurder dan een XBOX arcade etc. Nou dan sloop ik 'm maar, K*T ding... Ik heb er met een hamer opgeslagen, open gemaakt daar ook op geslagen ik dacht er ook nog over om hem in de fik te steken maar dan heb je denk ik teveel gevaarlijke vrijgekomen stoffen etc.