De alles over R: Racing Evolution thread (GT3 Killer?)

Discussie in 'Algemeen' gestart door nielsracing, 17 mei 2003.

1. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Post hier al jullie informatie over dit spel.
    Hier wat screens
    [​IMG] [​IMG]
    Met dank aan XBW.nl _O_

Ziet er naar mijn mening nog niet zo mooi uit, maar dat zal wel goedkomen 8)

Laatst bewerkt: 17 mei 2003
  2. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vond het er idd nog niet mooi genoeg uitzien voor een GT3 killer! Maar dat zal idd nog wel verbeterd worden. Wel is het vet dat alle circuits er in zitten. (Zie die bocht op Monaco, wOOt!!) En natuurlijk de vettte auto's! *)

3. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Ja precies, echte circuits zijn vele malen beter dan die fictieve circuits. De auto's opzich zien er best goed uit, alleen is het nog niet echt scherp, da's jammer.
    En jazeker, MONACO 8)8)8)_O__O__O_

4. ID&T Rulez

ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

Leuk Bevonden:
    0
    Pics zullen wel van een scherm zijn genomen ofzo.. Ik denk dat het kwa graphics cker wel een GT3 killer zal worden (zal wel heel zielig zijn als dit niet het geval is.. GT3 is al bijna 2 jaar oud), maar of de besturing net zo ok zal zijn als bij GT3 valt niet van de plaatjes af te lezen en zal nog moeten blijken (is er iemand die met enige ckerheid kan zeggen dat dit geen arcade racer wordt?).. Verder ben ik benieuwd hoeveel auto's het spel zal bevatten en vind ik het aangekondigde aantal banen (ik geloof 11) een beetje weinig..

Misschien dat dit een GT3-beater wordt, maar het is nog te vroeg om dat te kunnen zeggen.. bovendien is GT4 al een tijdje terug aangekondigd en waarschijnlijk zal deze weer de nieuwe standaard neerzetten (ongeveer 2000 auto's!)

Edit: bestaande tracks zijn cker vet, maar fictieve tracks kunnen soms ook heel vet zijn imo :)

Laatst bewerkt: 17 mei 2003
  5. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Damnit, ik word echt gek van dat gt3 gezeik. Ik heb het nooit mooi gevonden. Het rijd niet lekker en het ziet er niet uit. Beoordeel spellen nou eens op de hand van wat het is en vergelijk ze niet met andere spellen!

6. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    De makers van het spel zijn volgens mij dezelfde als MotoGP, en dat is een sim, dus ik denk dat dit geen arcade racer wordt.
    Inderdaad 11 baantjes, maarja, in ieder geval meer dan Sega GT:p

7. ITNL

ITNL Guest

zier er wel goed uit jah...

8. ID&T Rulez

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb trouwens ook wel eens het gevoel dat de Xbox-controller niet echt geschikt is voor race-spellen.. Vind het stickie niet echt lekker rijden en dat andere geval (d-pad geloof ik) voelt ook niet echt lekker aan.. vond de ps2 controller dan lekkerder, hebben jullie dit ook of ben ik de enige :confused: Vind de Xbox-controller daarentegen wel weer erg lekker voor fps's en die van de ps2 weer absoluut niet..

9. [JeLL!e] HALO

Leuk Bevonden:
    3
  10. ID&T Rulez

Leuk Bevonden:
    0
    Aha, dus wel meer als 11 banen.. vond het er een beetje onduidelijk staan..

11. [JeLL!e] HALO

Leuk Bevonden:
    3
    Tenminste, ik denk dat ze bedoelen meer dan 11 circuits, waaronder 11 echte, en de rest fantasiecircuits. Het kan natuurlijk ook zijn: totaal 11 circuits, waaronder een aantal echte en een aantal fantasiecircuits. :confused:

12. ID&T Rulez

Leuk Bevonden:
    0
    Zou wel weinig zijn.. iets van 6 echte en dan 5 fantasie 8)
    Misschien kijk ik zo nog ff op internet of ik hier wat meer duidelijkheid over kan krijgen..

Maarre, ff tussendoor, hoe vinden jullie racespellen nou spelen met de Xbox-controller?

13. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zo die pics zijn echt lelijk maar dat verandert nog wel.(hoop ik) Weet iemand of deze game Live! is? Lijkt me wel vet om tegen elkaar te racen.

14. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Is dit een update van Racing Evolution ofzow???

15. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Nou, ik vind 't wel goed spelen met een controller, maarja, wie ben ik :)

16. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Nou, ik denk het niet, Racing Evo is een echte Arcade Racer, en dit wordt een sim.
    Maarja, aan de titels van de spellen te zien, zou je denken dat het een of andere update is ja.

17. [JeLL!e] HALO

Leuk Bevonden:
    3
    Nee, dat is het volgens mij niet. Want Racing Evoluzione schrijf je anders en is van andere makers. Of bedoelen jullie een andere Racing Evolution?
    In ieder geval, ik vind racen met de Xbox controller echt heerlijk. Echt zeker beter als op een toetsenbord of PS2 controller ofzo. Kijk, een stuurtje zou mooi zijn, maar volgens mij is het best irri als je zo'n stuur op je knieen heb liggen maar oke. Ik vind racen met de normale controller nog het beste, daarna komt de Controller S.

18. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Nou als LEEK zou ik in eerste instantie denken, ow, da's 't zelfde :p
    Wel dom natuurlijk |:-

19. ID&T Rulez

Leuk Bevonden:
    0
    Zo'n stuurtje op je knieen lijkt mij nou ook triple nix..

Heb het nooit zo geweldig gevonden met een stuurtje racen.. het is wel toffer hoor, daar niet van, maar m'n tijden zijn beter zonder dus vandaar (heb een keer op de autorai bij skoda een racespel gespeeld, toen zat je in een skoda wrc en dan hadden ze de stuurbewegingen van die echte auto aangesloten op het spel.. echt vet! :cool:)

20. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij hadden ze op de Rai een PS2 rallyspel, en de PS2 heeft ook een veeeeel beter stuurtje, die van Logitech, maakte ze die maar voor de Xbox.....

Deel Deze Pagina