1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Rift

Discussie in 'Games' gestart door Gakkie, 23 feb 2011.

  1. DvDongeren

    DvDongeren Active Member

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Terugbrengen kan nu dus niet meer, de Activatie code heb je nu al gebruikt. Nu alleen nog een betaal methode (Creditcard/PayPal/Prepaid Time) om het spel te kunnen spelen toevoegen via je Trion account. Lijkt me net zoals bij alle andere MMO's dat de eerste maand pas word afgeschreven als je eerste gratis maand is afgelopen. Dus activeer hem via PayPal of een Creditcard om de kosten van eventuele extra maanden nog even uit te stellen mocht het toch niks worden na de eerste maand.

    @Dr0kz; Toffe mount! :D
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Je hebt de eerste 30 dagen gratis speeltijd, maar je moet wel direct een subscription plan kiezen. Als je dat hebt gedaan kun je gaan spelen. Je kunt volgens mij een subscription plan kiezen en een fake CC gebruiken....
     
  3. speedking007

    speedking007 Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Gakkie. nee ik heb geen gratis speeltijd :eek:. ik heb bij rift ook een 30-day game time-card gekocht. mr als ik die code niet heb ingevoert van die time-card.....dan kan ik me ook niet gwoon inloggen?
     
  4. speedking007

    speedking007 Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    woehoe, bedankt jongens voor de hulp....want hij doet het =D
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Mooi!

    Welke server zit je en welke faction ?
     
  6. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Ben trouwens een paar dagen geleden 50 geworden :D Moet zeggen dat het 50 leven tot nu toe erg bevalt, genoeg dungeons en de PvP is best leuk.

    Van het weekend ga ik proberen genoeg mensen te regelen voor een raid, er is tot nu toe pas een cleric 50 en niet eens een mage volgens mij dus dat word nog wat 8) Dus mensen op Sparkwing defiant die 50 zijn laat je hoooruuuuh
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik beleef het totaal anders. De weg naar 50 vind ik heerlijk, maar als ik het ben dan heb ik geen zin in die eindeloze raids, alleen maar vooor nog een net iets betere armor. En pvp kan me al helemaal niet boeien. Dus zodra ik 50 ben, maak ik een andere toon aan :)
     
  8. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Ieder voor zich toch ;) ik zie levellen als een soort intro/tutorial (en stiekem als een soort verplichte grind). Daarom vind ik het klassen Systeem van Rift ook zo geweldig, je hoef maar 4 keer te levelen om alles op max te hebben :b:
    Ben ook wel van de achievements en vanity shit dus op 50 begint het eigenlijk allemaal.

    Maar vind je die expert dungeons niks dan?
     
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Expert dungeons zeggen me nog niks, maar dat zijn toch gewoon moeilijker versies van de gewone instances? Lijkt me dat die niet haalbaar zijn met een pug? Ik zit nog niet bij een guild, dus tegen de tijd dat ik 50 ben zal ik wel eens zien.

    Ben nu L28 met mijn mage en vermaak me nog steeds prima. Mijn alts blijven wat achter. Mage schijnt wel moeilijkste class zijn om te solo-en. Ik ervaar de game ook een pittiger dan WoW. Makkelijker adds aan je broek, maar dat maakt het imho alleen maar spannender ...
     
  10. Eagle_1

    Eagle_1 yippiekayee

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
    Trial en Nederlandse Guild

    Hey Mensen,

    Ik weet niet of er nog mensen interesse hebben in rift....?
    Hoe dan ook er is een Nederlandstalige Guild die stand heeft weten
    te houden na de launch en nogsteeds groeiende is (meer dan 50 actieve members).

    url: www.rift-undutchables.nl

    Iedereen die gezellig rift wil spelen in een Nederlandstalige guild is hier
    welkom, plaats gewoon even een berichtje op het aanmeldings forum.

    Voor de mensen die nog geen rift hebben kunnen spelen,
    er is nu een soort van recruit a friend aan de gang. Hiermee krijg je een 7 dagen trial en een speciale titel voor je character.

    Voor de mensen die via Ascend a Friend willen proberen, hier een link:
    http://www.riftgame.com/en/products...&utm_medium=social&utm_campaign=ascend_invite

    Ik neem aan dat je automatisch op dezelfde shard als de guild komt.
    Zo niet... we zitten op Blightweald.

    Het zou leuk zijn als er nog meer Nederlands taligen onze guild joinen!
     
  11. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Bij Raptr hebben ze nu een actie waarbij je gratis de game + expansie en 30 dagen gratis kan claimen.

    Binnenkort ook maar weer's spelen dus :cool:
     
  12. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    leeft deze game nog?
     
  13. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Geen idee :+ half uurtje gespeeld maar was meer bezig met het uitpluizen van mn skills en de fuckton aan nieuwe shit dat ik niet echt tijd heb gehad om te spelen. Meridian op Icewatch was net behoorlijk leeg iig maar neem ook aan dat iedereen nu in de nieuwe stad zit met de expansion.
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    F2P
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    End of Rift.

    Heb hem een jaartje geleden gespeeld. Een typische MMO, de RIFT mechanic is erg interessant, maar buiten dat weinig opvallend. Alles, inclusief de geldeenheid, is gericht op grinding en weinig daadwerkelijke progressie, waardoor ik weinig voldoening beleefde aan het levellen van mijn toon. Niet aan mij weggelegd, dus uiteindelijk na twee maanden mee gestopt.
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]
    [​IMG]

    Vind de graphics wat tegenvallen eigenlijk. :+ Dit is volgens de game Ultra. Eh, misschien wat te veel verwacht?
     
  17. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is een MMO en t is 2 jaar oud?
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nou en? 2 jaar geleden was 2011. Ook toen zou ik wat meer hebben verwacht. Alleen al die lelijke, neon groene, low-res namen boven de vendors. Bah.

    En ik weet wel waarom het lelijk is. Maar dat maakt het er niet mooier op :p Zal ook wel de wat fletse stijl zijn (tot nu toe).
     
  19. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    De eerste echte high-end graphics mmo kwam dat jaar pas uit. UE3 had dat jaar een enorme cycle om 't daadwerkelijk voor multiplayer efficient te maken.
    Ik denk dat je eerlijkwaar gewoon te veel verwacht van een game op de Gamebryo engine
     
  20. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Tera komt uit 2010 in Korea en ziet er 5x beter uit, maar ik denk dat GW2 wel de toon heeft gezet en nu de maatstaaf is voor nieuwe MMO's. Kan ook niet wachten op Archage :)
     

Deel Deze Pagina