Hoi allemaal... ik heb ook een heleboel kasten voor Pinball FX2 en best hoge scores... dus voeg mij ook maar toe. Mijn gamertag is: Oelak. Groeten, Olaf.
Heb gister de Marvel kasten gekocht nadat ik een paar weken geleden PFX2 heb gekocht. Zeer vermakelijke game. Het zou leuk zijn als mensen me toevoegen, heb nu 1 iemand die PFX2 heeft Kan ik een beetje kijken hoe erg ik zuig
Dat ga ik voorlopig niet halen. Lastige vind ik dat je af en toe geen flauw idee hebt wat je moet doen. De rulesheet per tafel is wat summier.
Je komt alleen aan hoge scores door tafel kennis en dus veel oefenen. En flipper skills natuurlijk. Volgens mij had Oelak op een PFX1 kast 300Million ofzo. Heel vaak ben ik goed op weg met de eerste bal en dan vallen alle drie de ballen achter elkaar naar de zijkant en haal ik nog geen highscore. Ik merk wel dat ik nu de bal langer in het spel kan houden maar soms komt deze zo ongelukkig van een ramp terug dan de bal precies door het midden valt. Of te wel dit soort dingen proberen te vermijden
Jullie mogen mij wel toevoegen. GT : dromgeroffel : wat was het ook nou alweer oh ja het is....cT Brutality :b:
Voeg mij ook maar toe en daag me uit . Vind het spel echt te vet! Op iedere baan is zoveel te doen! en als iemand nog tips oid nodig heeft met dit spel, let me know GT: Jop87
Hey mensen, Tof om dit hier te lezen, heb al een tijdje zo'n beetje alle kasten maar een groot gebrek aan spelende vrienden. Voeg me toe (for easy victory ): SuBbaas