1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mediaplayers

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door SyKeS1, 28 dec 2010.

  1. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb inmiddels de AC Ryan Playon HD 2 zelf 2TB HD bijgevoegd. Werkt perfect, zelfs de hoogste variant killer sample (clip zeer hoge bitrate op 1080p met vogels van BBC documentaire) werkt zonder framedrops.

    Alles werkt naar behoren, m.u.v. de torrent functie. Komt niet hoger dan 30Kb, dikke aanfluiting dus.
     
  2. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik probeer mijn mediaspeler (AC Ryan) te zoeken met mijn computer door het IP-adres in de adresbalk in te voeren. Helaas vind ie 'm telkens niet, zit wel op het goede netwerk want de mappen op mijn computer vindt de AC Ryan wel. Wat doe ik verkeerd? Ook op het forum van AC Ryan staat beschreven hoe ik het heb gedaan...
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2011
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Hier dan maar:

    Wil zo'n ding gaan halen, puur om mijn films en series te bekijken. Al die 720p en 1080p bestanden haperen enorm als ik ze stream en op DVD zetten zorgt voor kwaliteitsverlies en heb geen HDMI uitgang op mijn PC dus kan hem niet direct op mijn PC aansluiten.

    Vraag iets heel simpel, zo'n ding waar ik mijn films/series opzet en hem gewoon afspeel op mijn TV zonder problemen. Leuke interface eventueel waar ik al mijn films/series zie en dat is het. Dit ding is daar toch perfect voor? Speelt .MKV af, heeft een HDMI uitgang en harde schijf. Als iemand iets anders aan te raden heeft, sure. Wil er max €200 aan uitgeven ongeveer, liever minder.
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Van die AC Ryan hebben ze een nieuwe, de Playon HD 2.
    Waarom de oude kopen? Wordt hier trouwens besproken:

    [yt]<object width="640" height="390"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/tSkH43BtpVE&hl=nl_NL&feature=player_embedded&version=3"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowScriptAccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/tSkH43BtpVE&hl=nl_NL&feature=player_embedded&version=3" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="640" height="390"></embed></object>[/yt]

    En nog meer mediaplayers (o.a. de versie die jij linkt).
    [yt]<object width="640" height="390"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/3Js0vwRQJUo&hl=nl_NL&feature=player_embedded&version=3"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowScriptAccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/3Js0vwRQJUo&hl=nl_NL&feature=player_embedded&version=3" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="640" height="390"></embed></object>[/yt]

    _O_ Hardware.info TV
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Maar die heeft dan weer geen interne HDD, en wil er een met een interne HDD. Maar eens die filmpjes bekijken en door snuffelen naar zo'n ding.
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Jup, is perfect.
    Zelf hou ik liever HDD en mediaplayer gescheiden. Ik heb Asus mediaplyer twv 80 euro, en een harde schijf van 1.5tb van 80 euro..
    Veel makkelijker als er iets kapot gaat.
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Denk dat ik dan gewoon voor die AC Ryan van 1TB waar ik al naar linkte. Als ik dan mijn bestanden overbreng naar dat ding dan neemt ie mijn subs ook gewoon mee toch? Dus stel ik kopieer mijn map met de film 'Fiasco.mkv' en het sub bestandje 'Fiasco.srt' dan leest ie dat gewoon af en bekijk ik mijn film met subs.
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Jup, dat kan.
     
  9. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Gebruik nu een tijdje de AC Ryan en vind het opzich wel een zalig ding! Films haal ik binnen via mijn laptop. Sluit een kabel aan tussen de laptop en AC Ryan en sleep de mappen gewoon rechtstreeks op de 1.5TB HDD. Doe er een cover bij in de map en na de nieuwe 2.0 GUI update staan bij films gewoon wat poster, ziet er erg gelikt uit! Ook 1080P bestanden speelt de mediaspeler vloeiend af. Enige nadeel vind ik wel dat een bestand van zo'n 8GB minstens 30 tot 40 minuten duurt voor het overschrijven..

    Helaas is mijn technische bagage/interesse ook te beperkt om bijv. torrents aan de praat te krijgen op het apparaat.
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Straks weer verder met Boxee box. Vrijdagochtend opgehaald en even uitgepakt, maar toen kon ie mijn wireless netwerk niet vinden (wel anderen, ook niet met soort van zoekfunctie). Zo dus maar weer ff proberen. Verder wel mooi apparaatje.
     
  11. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    _O_ Boxee Box _O_
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Grrr, Boxee Box weigert mn WiFi netwerk te vinden. PC met wifi dongle, iPhone en MBP vinden hem, maar Boxee, ho maar. Komt hoogstens met wireless netwerken ver uit de buurt die mn pc niet eens vindt.
    Wired geprobeerd met internet delen via pc en mbp, geen effect, Boxee krijgt maar geen verbinding met het internet. :mad:
    En zonder dat kun je er niets mee. Geen idee wanneer we hier router goed plaatsen en kabels trekken, maar mag hopen dat WiFi op dat ding gewoon goed gaat werken.
     
  13. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
  14. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Heb het eindelijk, channel stond op 12 en Boxee wilt 1-11, dus channel maar even op 8 gezet (geen ander netwerk hier in de buurt heeft die channel), schijnt beter te zijn, maar kan verschil niet erg merken.
    Anyway, kan weer verder. Heb ik me daarom lopen frustreren. :p
     
  15. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Staat de SSID van de router niet uit ?

    Als een apparaat verbonden is op een uitgeschakelde SSID dan zal de naam altijd zichtbaar zijn.

    Dat kan ook !
    Heb de zelfde problemen hier in huis met de kanalen 6 t/m 11 en automatisch.

    --
    Heb zelf nu 2 weken een Apple TV in huis en wat een heerlijke apparaatje is dat.
    Vooral het streamen van iPhone en iPad gaat perfect.
     
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    WiFi bereik is vreemdgenoeg beroerd (router staat kamer ernaast, met keuken ertussen). Wellicht dat het beter is als de router eerders in de gang hangt (al heb ik dan ook wired internet). Tot dusver is streamen geen doen, af en toe wil muziek nog lukken. Nog even geduld hebben voor ik er echt goed gebruik van kan maken.

    Btw, kon op Boxee site niets over vinden, maar hoe installeer/download ik apps?
    Wil oa last.fm app erop, maar kom hoogstens via zoeken op de last.fm site.
     
  17. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Repositories toevoegen! Voeg boxee.bartsidee.nl maar eens toe.. :)
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Nieuw speelgoed besteld!

    nu alleen nog wachten tot eind Mei :mad:

    http://xtreamer.net/ultra/

    Kan niet wachten om terug te gaan naar XBMC
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    XBMC is inderdaad nice, en zo'n Xtreamer lijkt me erg leuk.
    Zit er nog steeds een fan in btw?
    De reden dat ik de originele niet heb gekocht en voor Asus ben gegaan.
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Hier zit een stille fan in en een passive koeling aan de zijkant. De xtreamer heeft een slechte rep qua fans maar dat was eigenlijk alleen de eerste batch van de eerste Xtreamer die een verkeerde fan had (heb die zelf ook en heb hem altijd gewoon uit staan)
     

Deel Deze Pagina