1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Vragen [Deel 6] - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Melbuuln, 20 apr 2010.

  1. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Nee, je bent 1 dag gebanned en daarna staat er bij je motto gewoon Code Of Conduct, kun je gewoon weer veranderen. Ik heb dat ook gehad alleen dan voor 1 week.... omdat er in mijn Bio stond: i'm from holland where the fuck you from.....

    Zielige mensen die alles raporteren maarja het is niet anders. Verder doet het niks, gewoon 1 dag gebanned en je motto aanpassen.
     
  2. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Toch blijf ik het raar (en onbeschoft) vinden om achteraf de mensen te bannen met dit soort namen/motto's. Blokkeer deze teksten dan meteen zodat je ze niet eens kan invoeren, want wie bepaalt nou wat 'offensive' is of niet? :confused:

    En zo erg is dit nou ook weer niet. Doe een keer je headset aan een een dertien jarige schreeuwt veel ergere dingen in je oor. :+
     
  3. Se7eN

    Se7eN Lionel Andrés Messi

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond mijn motto wel leuk gevonden, maar niet iedereen begrijpt humor.
     
  4. Munnie

    Munnie Guest

    Heb net via livecodes xbox live voor een jaar besteld.
    Maar krijg de code niet via mijn mail.
    Terwijl ik wel mn goeie e-mail heb ingevuld.
    Via i Deal betaald dus dan hoor je je code toch gelijk te ontvagen?
     
  5. FrozenFlame

    FrozenFlame Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox live test error

    hallo,

    Ik heb een maand geleden mijn NAT open gezet, want deze was te strict. Ik heb een Speedtouch router en was vrijwel meteen open te zetten zonder enige invoering van poorten etc. Toch heb ik wel een probleem met het testen van mijn connectie, alles loopt goed maar op het moment dat ik op Y druk krijg ik de volgende melding: W:0000-000B X: 0000-F001 Y:20A8-4840 Z: 0000-0000 ID: FFFF-FFFF

    De laatste tijd valt mijn connectie ook weg tijdens het spelen van online games. als iemand hier een oplossing voor weet dan zou ik dat graag willen horen,

    alvast bedankt!! :)
     
  6. FrozenFlame

    FrozenFlame Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, die hoor je binnen enkele minuten toegestuurd te krijgen.
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Op welke site kan je voordelig Points kopen en betalen met iDeal? Betalen met iDeal is voor mij belangrijker dan het aller goedkoopste.
     
  8. FrozenFlame

    FrozenFlame Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer xboxkaart.nl, daar kan je betalen via Ideal. ;)
     
  9. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Ik heb net een 250 GB gekocht en had van de week een draadloze router gekocht (300Mbps Wireless N Router TL-WR941ND).
    Maar de xbox ziet wel het netwerk maar krijg steeds een error bij internet..
    [​IMG]
    Nu noemt die MTU op.
    Maar hoe kan ik dat veranderen?
    Want ik snap het niet..

    Bedankt
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Afgelopen weekend en ook zo net ineens dat ik van Xbox live geflikkerd word, zonder enige reden. Boem! eerste uit de party en dan disconnected from Live. Maar ik heb op dat moment prima werkend internet op de laptop, dus het ligt niet aan mijn ISP zou je dan denken. Maar m'n vrienden hebben er geen last van. Wat kan dit zijn?
     
  11. dirko

    dirko Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Goedendag, wilde vanmiddag ook weer es online gaan maar ineens geen verbinding Xbox is wel verbonden met me wireless netwerk en ook internet heb ik werkend alleen werkt me live account niet meer .

    Krijg bij verbinding testen de opmerking dat er miss een poort dichtstaat dit lijkt me vreemd omdat ik daar helemaal niets aan veranderd heb , iemand dit vandaag ook gehad ?? heb niet zo veel zin om in alle instellingen te gaan verkloten....

    Alvast bedankt..
     
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ik zit met het volgende probleem.

    Ik heb uiteraard een 360 met Gold, en ik heb een Netgear WNR2000 router.

    Alles werkte prima, maar er zat geen beveiling op de router, dus heb gisteren de WPA2 ingeschakeld, zodat men niet meer zomaar van buitenaf op mijn router kan meeliften.

    Zoals verwacht kon de 360 opeens niet meer verbinden met de router, maar goed, ik dacht even password invullen bij de instellingen op de 360 en het zou wel goed komen.

    Niet dus. 360 komt dus niet meer op XBL, en wanneer ik in de router zelf kijk, blijkt ook dat de poorten niet meer 'geforward' zijn...!?

    Iemand enig idee hoe ik:
    1: mijn 360 weer aangesloten krijg op XBL
    2: hoe ik het beste de poorten weer kan forwarden. Niet alleen die van de 360, maar eventueel ook die van de PS3?

    Ik heb al gezocht, maar ik zie al snel door de bomen het bos niet meer, dus dan vraag ik het liever hier gericht, waar er velen zullen zijn met ervaring hiermee...
     
  13. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
  14. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Daar had ik al gekeken, maar daar liep ik dus tegen een aantal vraagtekens aan, waarna ik dus hier terecht kwam.

    Bijvoorbeeld: In het voorbeeld heeft men het erover dat het standaard server IP adress 10.0.0.1 zou zijn, maar bij mij is het 192.***.1. (en het laatste nummer ontbreekt...?!?)

    Daarnaast zou de router uit zichzelf een IP of MAcadress of whatever moeten geven aan mijn console!?

    anyway, zoals ik al zei, ik snap er echt geen hol meer van allemaal. Ik begrijp ook echt niet waarom dat tegenwoordig nou echt nog steeds niet een stuk gebruiksvriendelijker kan.

    360 geeft ook aan dat hij geen IP adres krijgt van de router/modem.

    Ook op youtube gekeken naar filmpjes hierover, maar ook dat hielp niet. De 360 komt gewoon niet in de lijst van 'attached devices' te staan, ook al volg ik het filmpje helemaal op. De 360 weigert gewoon verbinding te maken met de router, terwijl hij hem wel 'ziet' en ik het password heb ingevoerd.
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2011
  15. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Geef je router es een reset..
     
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Heb ik vandaag al 4x gedaan ofzo, inclusief modem.
     
  17. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Je xbox moet automatisch een IP adres krijgen van je router, ongeacht de port forwards. Als dat niet het geval is dan is het belangrijk eerst te kijken waarom niet. Bijvoorbeeld of DHCP draait, en of er nog IP adressen over zijn (Ja, ik heb bij "computerexperts" thuis gezeten die een pool van 10 adressen hadden gemaakt waarvan dus de adressen op waren en de rest niet op internet kon.

    Weet je overigens 100% zeker dat je wireless wachtwoord goed is? Wat gebeurt er als je (tijdelijk) de draadloze beveiliging uitschakelt?
     
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Voordat ik de WPA2 had ingeschakeld met paswoord had ik steeds gewoon verbinding...

    ... dus ik ging er van uit dat ik het na het inschakelen van het wachtwoord en die vervolgens ook even heb ingevoerd op de 360, dat ie dan ook weer gewoon verbinding zou maken.

    Je zou denken dat het zo zou moeten werken.

    DHCP staat ingeschakeld. 360 geeft aan dat hij geen IP kan ontvangen van de moderm/router. Hoe kijk ik uberhaupt of er IP adressen over zijn, en aangezien er momenteel maar 2 PC's aangesloten zijn op de router, zouden er dus genoeg over moeten zijn...!?
     
  19. Skaaffie

    Skaaffie zoek dieper

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb sinds een week een nieuwe Xbox 360 Slim met Kinect(dit is nu 3e 360), heb ook al lekker wat potjes online kunnen doen zonder problemen.

    Vandaag wilde ik mijn games en add-ons opnieuw downloaden, netjes alles gevolgd via Xbox.com.

    Echter bij de eerste download stopt hij opeens bij 61%, PC(W7) geeft meteen aan dat internet eruit ligt, als ik dan bij network center ga kijken, dan zie ik dat de verbinding er tot aan de router uit ligt.

    Om er zeker van te zijn dat de router(SItecom DC-202) het probleem veroorzaakt, de xbox direct aan het modem gehangen(UPC).
    Nu zonder problemen alles kunnen downloaden.

    Erg vreemd, iemand een idee waar ik het moet zoeken?
    Heb op de 360 ook al de verbindingen getest en daar is alles OK.
     
  20. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Als het voor WPA2 wel werkt, en daarna niet, is het redelijk veilig om er van uit te gaan dat dit het probleem is. Is het zeker weten de goede sleutel? Kan je nog verschil maken tussen AES en TKIP?
     

Deel Deze Pagina