1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 11 Ultimate Team [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 17 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ultiem klote

    ultiem klote Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben vooor AJAX idd hehe , lau, kijk als jij hem zo ook heb en tijdens de wedstrijd naar zijn statistieken kijkt zal je het zelfde zeggen , hij is geen 80 of Fcking goed voor iemand van 80

    en Kuyt gan ik nu kopen 100.000 maakt me niet uit
     
  2. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb Drogba ook gehad speelt idd heerlijk. Maar Drogba heeft zichzelf wel bewezen en is gewoon ook sterk. Thiago Silva heeft niks gepresteerd en is toch zo super goed.
     
  3. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja je hebt helemaal gelijk, maar ik wil alleen maar aangeven dat hij wel veel te goed gemaakt is. Natuurlijk is hij een wereldspits (mits hij niet enorm uit vorm is). Maar zo ongelofelijk goed dat niemand hem van de bal kan zetten en hij elke bal erin schiet, vind ik persoonlijk ook een beetje overdreven. Net als Terry, die man heeft strength 2000 en in een straal van 4 meter kan je niet voorbij hem :+

    Edit :

    Dit is m'n team nu:

    http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/app#hojYsDdYbayHb

    Raar, maar waar : Parker is IMO op Drogba na misschien wel de beste speler uit dit team. Hij mag dan wel een heel klein mager mannetje zijn op fifa, maar wat is die man goed in alles zeg. Een afstandschot om je vingers van af te likken. Hij wint kopduels van Fellaini (oid) en z'n tackles zijn ook zeer goed. Verder zijn z'n passes ge-ni-aal en hij is zeer behendig. Gecombineerd met zijn loopvermogen en de omringende spelers is dit echt een geweldige voetballer.
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2011
  4. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Op basis van wat? In de CL presteren ze altijd goed ( op vorig jaar na ). Tegen barca in 2009 waren ze ook 180 minuten de betere ploeg maar laat nou net iniesta in de extra tijd een puntertje in de kruizing knallen en Chelsea uitschakelen. Mensen lopen te praten van ( niet jij ) dat Barca Chelsea makkelijk verslaat enzo. Barca heeft altijd ook moeite met Fysiek sterke ploegen. En met onze beren achterin kunnen we het ze behoorlijk lastig maken
     
  5. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Mooi team man! ;) Veel chelsea spelers zie ik :)
    Ik hoop binnenkort trouwens op een David Luiz IF. Speelde 2 weken geleden zeer sterk en had ook vorige week tegen Man Utd rooney in zn Broekzak. Gaan we nog veel van genieten in Brazilie en bij Chelsea. Jammer niet hij niet speel gerechtigd is in de CL
     
  6. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    heb wel kuyt maar geen IF ofzo zal morgen stats hier zetten
     
  7. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet echt op basis van één ding, maar gewoon in het algemeen. Ik denk toch dat ze als geheel minder zijn als bv. Real en Barcelona. Ten opzichte van 2009 vind ik niet dat Chelsea er kwalitatief heel veel op vooruit gegaan is, Real en Barca daar in tegen hebben in mijn opzicht een flinke kwaliteitsinjectie gehad.

    Verder zijn er zo veel factoren waarvan het af kan hangen. Neem nou blessures, als bij Barca iemand op het middenveld geblesseerd raakt hebben ze nog Mascerano. Dat is een speler die bij bijna alle clubs in de basis zou staan. Bij real hebben ze spelers als Benzema/Adebayor op de bank. Bij Chelsea vind ik de bank nou niet heel indrukwekkend. Een sterke basis 11, maar een bank die toch onderdoet voor andere teams.

    Met een beetje pech hebben ze een paar blessures/schorsingen die ze kwalitatief niet goed kunnen opvangen en vliegen ze er uit.

    Het is dus een kwestie van geluk, hebben ze geen schorsingen en blessures kunnen ze best ver komen. Maar dat is allemaal niet te voorspellen.
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    IF Lopez 87 (86)

    Acceleration-91
    Agility------89
    Balance------88

    Jumping------80
    Reactions----89
    Sprint Speed-92
    Stamina------99
    Strength-----89

    Aggression---82
    Positioning--94
    Tact. Aware--52
    Vision-------84
    Ball Control-88
    Crossing-----77
    Curve--------86
    Dribbling----84
    Finishing----99
    FK *.--------90
    Heading *.---84

    Long Pass----70
    Long Shots---93
    Marking------26
    Penalties----88
    Short Pass---79
    Shot Power---95
    Stand Tackle-49
    Volleys------91


    IF Suárez
    Acceleration-85
    Agility------84
    Balance------90

    Jumping------72
    Reactions----91
    Sprint Speed-82
    Stamina------99
    Strength-----82
    Aggression---83
    Positioning--90
    Tact. Aware--41
    Vision-------84
    Ball Control-90
    Crossing-----93
    Curve--------84
    Dribbling----93
    Finishing----88

    FK *.--------82
    Heading *.---67
    Long Pass----71
    Long Shots---86
    Marking------31
    Penalties----90
    Short Pass---94
    Shot Power---86

    Slide Tackle-38
    Stand Tackle-47
    Volleys------87

    Zieke stats bij Lopez, Suárez mocht wel beter :cool:.
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2011
  9. ultiem klote

    ultiem klote Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    @ SIEMENN,.....LOPEZ ZIJN STATS ZIJN FAKE , suarez wel , was mijn post namelijk op ea forums (ingamestatsfreak )
     
  10. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heeft hij niet veel aan denk ik. Hij moet de in-game stats hebben van IF Kuyt voor de FUT 11 IF Stats List waarschijnlijk.
     
  11. Glexxzor

    Glexxzor Active Member

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    mss een domme vraag, maar wat is die pace eigelijk:D
     
  12. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    owqsduiefasfssa??
     
  13. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Volgens mij gewoon Versnelling en Sprintsnelheid ;)
     
  14. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
  15. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon de snelheid waarmee de speler rent. Letterlijk vertaald was het tempo als ik het me goed herinner. Maar ik denk wel dat het nu duidelijk is:+
     
  16. MCPieta

    MCPieta Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit er veel verschil tussen die Lopez IF en Lopez IF2 ?
    Merk je het heel erg bedoel ik er mee, aangezien je het dubbele betaald voor de IF2.
     
  17. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou dr niet voor gaan,is wel erg groot verschil in coins.En 1 puntje hoger in de dribbel,2 hoger in Shoot en 2 meer in de pass..
    Zelfde als IF Etoo 86,je betaald er 4 a 5 x zo veel voor als de "aangepaste"86 versie.En het grappige is dat ie precies hetzelfde is, behalve op shooting na dan...88 om 87!Kijk met Zlatan IF 87 versie en de aangepaste 86 versie zit er groot verschil in PACE,85 om 80.Dat merk je wel duidelijk.
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2011
  18. Stan333

    Stan333 Active Member

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    0
    de if spelers zitten dus in de pakjes nu? gister 8 fzo geopent en niet echt iets erin, heb er nu nog 8 te gaan dus bidden maar.
     
  19. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    IF spelers zitten altijd in pakjes. Komt elke week alleen een nieuwe lading waardoor de vorige niet meer in pakjes te krijgen zijn.
     
  20. Glexxzor

    Glexxzor Active Member

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt:)
    vind het wel vreemd dat walcot 94 pace heeft en bale maar 84/86.

    Is bale niet vele sneller dan walcot?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina