Hey guys. Ik heb ergens gelezen dat MGS3 The patriots waarschijnlijk een flauwe grap is. De trailer is nep. Mgs3 komt misschien wel, maar wat die trailer aantoont, is gewoon een bullshit. Hier heb ik het gelezen: http://www.mgs2online.com/viewnews.php?id=13&cid=8419 I don't think you guys get it. That's not the real game, its a joke trailer. It wasn't "leaked" it's some sort of a hype for the real game that's gonna be explained later in the week. He's eating a snake in the beginning and that's what the supposed "story" would be about. Him eating snakes. That's not what the other two were about, hence making it just a joke that probably Konami made. If not... someone did a hell of a job and spend a bunch of time making that an impressive trailer.
Jammer, MGS in de jungle zou wel vet zijn geweest. Maar het was toch een vet filmpje Maar ik had al wel zo'n idee. 'Snake eater' is wel een erg rare titel. De nieuwe MGS gaat idd 'The Patriots' heten
Dat nieuwsberichtje is ook best vaag. hij zegt: "He's eating a snake in the beginning and that's what the supposed "story" would be about. Him eating snakes." Wat? wie dacht dat het verhaal daarover zou gaan?!? Dat je in de 2-playermodus zo snel mogelijk op A moest drukken zodat je sneller eet, en wie t eerste z'n slang op heeft, heeft gewonnen. misschien speelt het zich ook wel af in de jungle. De naam "snake eater" wordt waarschijnlijk niet gebruikt, dat is gewoon een lollig grapje en maakt t allemaal weer wat spannender om wat het wél gaat worden. naja, ik wacht af...
Ik vond het al f*cking gaar. Ik bedoel. Een slangenetende stealthspion? dat slaat nergens op. Maar ja, volgens mij is MGS toch niet zo leuk, ik wacht liever op SC 2 ofzo. Want ik kan het me niet veroorloven om alle spellen te kopen die er uit komen, dus koop ik alleen de leukste. En daar zit naar mijn ideeën MGS niet bij!:{
Ik vond het er zeker wel vet uitzien, en ook het water enzow zag er super uit, wel mooi gemaakt trouwes........
Snake eater betekent S Soldier support is the #1 priority. N Never say, "it can't be done." A Accept risk, and allow soldiers to make mistakes. K Know your soldiers' problems. E Exact high standards and lead by example. E Earn your keep - use initiative. A Acknowledge good deeds publicly; discipline privately. T Training is not only everything - it is the only thing. E Encourage employer and family interest and involvement. R Respect all soldiers, regardless of their rank. dat gebruiken ze bij de infanterie dus zo, raar is die titel niet check het hier maar. http://www.1-115inf.com/command.php
zou deeltje 3 niet the patriots gaan heten? maar Milano wat jij zegt daar zit ook wel wat in.. btw. hoe kom je daarop?
Nee duh dat zei ik ook al.....die trailer is door een stel hobbyisten gemaakt.....het is namelijk gewoon de MGS2 engine......nerdjes......want voor MGS3 wordt een hele nieuwe engine ontwikkeld.....MGS3 komt er wel aan....maar er is verder nog niks over bekend en ze zullen er voorlopig ook nog geen beeldmateriaal van hebben....want het spel zit nog in de beginfasen.
Mwah ik denk dat ook MGS3 gehyped zal worden op de E3 en ik denk eerlijk gezegt ook dat ze het dit keer wel waar zullen gaan maken en tegenstelling tot MGS2
Dit is een teaser ( of hoe je het ook noemt) net zoals de halo 2 trailer ( and what if you miss....I WON`T ) Toen MGS 2 SOL nog in ontwikkeling was heeft konami dit ook gedaan...ik heb een paar trailer en teasers op cd staan van MGS. en velen klopen niet met SOL... en ik weet denk al waarom Snake een slang eet.... beeld je dit eens in. opgejaagd door elite troepen,geen voedsel.......Ik denk dat Snake z`n eigen moet redden in dat moeras dus hij moet ook voor zijn eigen eten zorgen...
ja maar waarom gaat ie dan zo sssshhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh als een soort harry potter dat slngengeluid maken (harry potter kan met slangn praten )
mmm ok snake eaters zijn een bepaalde groep in het amerikaanse leger dus daar zal de referentie wel liggen ,daarbij denk ik dat de naam de patriots veel te vroeg bekend was om steevast de naam voor de nieuwe Metal Gear te worden (de naam solid behoort alleen deel II toe namelijk u whankers ) anders gezien lijkt de naam snake eaters ook een beetje te lame om de naam te worden van de nieuwe MG aflevering dus zou het net zo makelijk de naam van de trailer kunnen zijn . in die link op mgs2online.com stond dat deze trailer zou zijn gemaakt door hobbyisten die de mgs2 engine zouden hebben gebruikt , nou lijkt me erg knap om een volledig gecompilde engine te reverse engineeren alleen al om deze "nep trailer te kunnen maken . geloof het nou maar dit is een trailer van konami en die gaan er echt geen grappen zoals dit mee uithalen. de eerste mgs ooit speelt zich namelijk ook in die zelfde jungle uit en wat betrefd de rambo achtige look en feel in de trailer ....het is een "trailer" die alleen maar stukjes laat zien en om dat spannend te maken linken ze een hoop van de actie aan elkaar net zoals in de trailer van mg2 , als je goed oplet alleen worden er deze keer wel elementen zoals die in rambo en platoon voorkomen gebruikt omdat dat nu eenmaal goed werkt in de jungle , anders ga je als gamer gauw in slaap vallen in zo'n jungle piece V
als je de echte trailer ziet zie je dat het in de jungle is en dat vorige filmpje daar ook in voorkomt en dat het snake niet is want het speelt af in 1960. Het zal waarschijnlijk over Big Boss gaan want die ziet er natuurlijk net zo uit als solid snake, liquid snake en solidus snake, lijkt ook ergens in het filmpje dat hij een oog mist(wat big boss ook heeft) . Een ding snap ik niet, mgs 3 zou inderdaad geloof ik the patriots heten, al snap ik niet hoe je daar een verhaal van kan maken, de patriots staan gewoon boven de regering en zijn compleet legaal, en mja dat kindje van Olga... nou wow dat word spannend.